• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт будівлі заміна плит перекриття , ремонт даху , ремонт піддашку , підсилення несучих конструкцій (усунення аварій в бюджетній установі) Комунального закладу «Елітнянський ліцей Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області» , за адресою : Харківська область , Харківський район , с-ще Елітне , вул. Шкільна , 17» згідно коду ДК 021:2015:45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»

Завершена

2 581 938.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 909.69 UAH
Номер: a500cd89b8ca43b489564a77214c3777
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-18-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.07.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 18.07.2023 21:33 - 09.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.07.2023 № 168 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 17.07.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.07.2023 № 168 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 9. UA-2023-06-19-015552-a 19.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 встановлено порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону та Постанови №1178; розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД»; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення установлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляд тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділ освіти, культури, молоді та спорту Вільхівської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-06-19-015552-a, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 19.06.2023 №14-06/23, протокол розкриття від 27.06.2023 №24-06/23, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД» (далі – ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД», учасник, учасник - переможець), повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 27.06.2023 №24-06/23, договір про закупівлю від 06.07.2023 №01-07/23 на загальну суму 2 458 449,65 грн (далі – Договір), протокол уповноваженої особи щодо виправлення технічної помилки в Договорі від 11.07.2023 №08-07/23, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 20.07.2023 (далі - Пояснення). Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в тендерній документації Замовника не зазначено такі відомості як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Слід зазначити, що згідно пункту 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту). Крім того, у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327 із змінами, така посада як «уповноважена особа» відсутня.
Період усунення порушень: 27.07.2023 16:36 - 11.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.07.2023 16:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Північно-східним офісом Держаудитслужби 27.07.2023 р. було завершено проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі заміна плит перекриття , ремонт даху , ремонт піддашку , підсилення несучих конструкцій (усунення аварій в бюджетній установі) Комунального закладу «Елітнянський ліцей Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області» , за адресою : Харківська область , Харківський район , с-ще Елітне , вул. Шкільна , 17» згідно коду ДК 021:2015:45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» , ідентифікатор процедури закупівлі UA-2023-06-19-015552-a . За результатами проведеного моніторингу складений та опублікований Висновок щодо встановлених порушень та зобов’язання про їх усунення . Висновком встановлено наявність порушення законодавства в сфері державних закупівель , а саме , встановлено порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в тендерній документації Замовника не зазначено такі відомості як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Також , Висновком встановленно зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення установлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.». Частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку з виявленими порушеннями законодавства в сфері державних закупівель , замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відділ освіти , культури молоді та спорту Вільхівської сільської ради (далі- Замовник) з розумінням та відповідальністю ставиться до проведеного моніторингу закупівлі. В подальшому , під час здійснення закупівель , Замовник зобов’язується враховувати виявлені моніторингом порушення та неухильно дотримуватись чинного законодавства. На виконання усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель Замовник повідомляє про здійсненні заходи , направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому : 1.Порушення законодавства в сфері державних закупівель , відповідно Висновку , розглянуто на оперативній нараді осіб, які задіяні в процесі здійснення закупівлі згідно Закону, прийнято рішення , забезпечити виконання пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 , в обов’язковому порядку , при складанні тендерної документації зазначати такі відомості як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками ; 2.З особами , які задіяні в процесі здійснення закупівлі згідно Закону , проведено роз’яснювальну роботу , також , попереджене про встановлення суворого дотримання законодавства в сфері державних закупівель ; 3. Особам , які задіяні в процесі здійснення закупівлі , згідно Закону , запропоновано надати власні пропозиції щодо підвищення ефективності проведення публічних закупівель , зокрема , проведення закупівель без порушення законодавства ; 4.Особа , яка відповідальна за здійснення закупівлі притягнута до відповідальності шляхом усного попередження ; 5.Прийнято рішення про підвищення кваліфікації особи відповідальної за здійснення закупівлі , а саме , Уповноваженої особи відділу - бухгалтера централізованої бухгалтерії Відділу освіти , культури молоді та спорту Вільхівської сільської ради Яницькой О.В. В подальшому , Замовник зобов’язується суворо дотримуватися законодавства , не вчиняти порушень в сфері державних закупівель , зокрема , в обов’язковому порядку , при складанні тендерної документації зазначати такі відомості як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Частиною 9 статті 8 Закону передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. У зв’язку з виконанням Замовником встановленного Висновком зобов'язання , щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель , вжитими заходами , направленими на недопущення встановленого порушення у подальшому, оприлюдненням цих заходів , прошу застосувати підстави передбачені частиною 9 статті 8 Закону. додається: 1.Наказ про недопущення порушень 2.Лист заходи на недопущення порушень 3.Доповідна
Дата публікації звіту: 28.07.2023 22:24

Запити/Пояснення