-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт будівлі заміна плит перекриття , ремонт даху , ремонт піддашку , підсилення несучих конструкцій (усунення аварій в бюджетній установі) Комунального закладу «Елітнянський ліцей Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області» , за адресою : Харківська область , Харківський район , с-ще Елітне , вул. Шкільна , 17» згідно коду ДК 021:2015:45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»
Завершена
2 581 938.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 909.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 909.69 UAH
Номер:
a500cd89b8ca43b489564a77214c3777
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-18-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2023 00:00
Період моніторингу:
18.07.2023 21:33 - 09.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.07.2023 № 168
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 17.07.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 18.07.2023 № 168
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9. UA-2023-06-19-015552-a 19.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 встановлено порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону та Постанови №1178; розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД»; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення установлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляд тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділ освіти, культури, молоді та спорту Вільхівської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-06-19-015552-a, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 19.06.2023 №14-06/23, протокол розкриття від 27.06.2023 №24-06/23, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД» (далі – ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД», учасник, учасник - переможець), повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 27.06.2023 №24-06/23, договір про закупівлю від 06.07.2023 №01-07/23 на загальну суму 2 458 449,65 грн (далі – Договір), протокол уповноваженої особи щодо виправлення технічної помилки в Договорі від 11.07.2023 №08-07/23, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 20.07.2023 (далі - Пояснення).
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в тендерній документації Замовника не зазначено такі відомості як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Слід зазначити, що згідно пункту 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту). Крім того, у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327 із змінами, така посада як «уповноважена особа» відсутня.
Період усунення порушень:
27.07.2023 16:36 - 11.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.07.2023 16:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Північно-східним офісом Держаудитслужби 27.07.2023 р. було завершено проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі заміна плит перекриття , ремонт даху , ремонт піддашку , підсилення несучих конструкцій (усунення аварій в бюджетній установі) Комунального закладу «Елітнянський ліцей Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області» , за адресою : Харківська область , Харківський район , с-ще Елітне , вул. Шкільна , 17» згідно коду ДК 021:2015:45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» , ідентифікатор процедури закупівлі UA-2023-06-19-015552-a . За результатами проведеного моніторингу складений та опублікований Висновок щодо встановлених порушень та зобов’язання про їх усунення . Висновком встановлено наявність порушення законодавства в сфері державних закупівель , а саме , встановлено порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в тендерній документації Замовника не зазначено такі відомості як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Також , Висновком встановленно зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель:
«З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення установлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.».
Частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку з виявленими порушеннями законодавства в сфері державних закупівель , замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Відділ освіти , культури молоді та спорту Вільхівської сільської ради (далі- Замовник) з розумінням та відповідальністю ставиться до проведеного моніторингу закупівлі. В подальшому , під час здійснення закупівель , Замовник зобов’язується враховувати виявлені моніторингом порушення та неухильно дотримуватись чинного законодавства.
На виконання усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель Замовник повідомляє про здійсненні заходи , направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому :
1.Порушення законодавства в сфері державних закупівель , відповідно Висновку , розглянуто на оперативній нараді осіб, які задіяні в процесі здійснення закупівлі згідно Закону, прийнято рішення , забезпечити виконання пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 , в обов’язковому порядку , при складанні тендерної документації зазначати такі відомості як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками ;
2.З особами , які задіяні в процесі здійснення закупівлі згідно Закону , проведено роз’яснювальну роботу , також , попереджене про встановлення суворого дотримання законодавства в сфері державних закупівель ;
3. Особам , які задіяні в процесі здійснення закупівлі , згідно Закону , запропоновано надати власні пропозиції щодо підвищення ефективності проведення публічних закупівель , зокрема , проведення закупівель без порушення законодавства ;
4.Особа , яка відповідальна за здійснення закупівлі притягнута до відповідальності шляхом усного попередження ;
5.Прийнято рішення про підвищення кваліфікації особи відповідальної за здійснення закупівлі , а саме , Уповноваженої особи відділу - бухгалтера централізованої бухгалтерії Відділу освіти , культури молоді та спорту Вільхівської сільської ради Яницькой О.В.
В подальшому , Замовник зобов’язується суворо дотримуватися законодавства , не вчиняти порушень в сфері державних закупівель , зокрема , в обов’язковому порядку , при складанні тендерної документації зазначати такі відомості як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками.
Частиною 9 статті 8 Закону передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
У зв’язку з виконанням Замовником встановленного Висновком зобов'язання , щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель , вжитими заходами , направленими на недопущення встановленого порушення у подальшому, оприлюдненням цих заходів , прошу застосувати підстави передбачені частиною 9 статті 8 Закону.
додається:
1.Наказ про недопущення порушень
2.Лист заходи на недопущення порушень
3.Доповідна
Дата публікації звіту:
28.07.2023 22:24
Запити/Пояснення
Номер:
96b13a47543d45ce862c4060a1ff876a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.07.2023 08:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі заміна плит перекриття , ремонт даху , ремонт піддашку , підсилення несучих конструкцій (усунення аварій в бюджетній установі) Комунального закладу «Елітнянський ліцей Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області» , за адресою : Харківська область , Харківський район , с-ще Елітне , вул. Шкільна , 17» згідно коду ДК 021:2015:45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-19-015552-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. На виконання вимог пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації та пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ВЕЛТОН ЮНІТІ» (далі – Учасник) за надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі від 30.06.2023 б/н (далі - Довідка).
В складі прямих витрат Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 договору від 06.07.2023 №01-07/23, укладеного з учасником-переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД», зазначено використання кранів козлових при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомністю 32 т (шифр СН 202-403); кранів на гусеничному ходу, вантажопідйомністю 40 т (СН202-1245); термопеналів з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг (шифр СН204-1100); підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5 т (шифр СН 203-1080), лебідок електричних, тягове зусилля до 49,5 кН [5т] (шифр СН 203-405); агрегатів фарбувальних з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м³/год ( шифр СН 234-201), тоді як в Довідці відсутня інформація про наявність вищевказаного обладнання.
Чому вищевказане обладнання не зазначено у Довідці?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ad7e5ff956c6460ab3f9fc99937a0b39
Назва:
Пояснення на Запит
Дата опублікування:
20.07.2023 19:12
Опис:
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 19.07.2023 р. по закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі заміна плит перекриття , ремонт даху , ремонт піддашку , підсилення несучих конструкцій (усунення аварій в бюджетній установі) Комунального закладу «Елітнянський ліцей Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області» , за адресою : Харківська область , Харківський район , с-ще Елітне , вул. Шкільна , 17» згідно коду ДК 021:2015:45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» , ідентифікатор процедури закупівлі UA-2023-06-19-015552-a , Відділ освіти , культури , молоді та спорту Вільхівської сільської ради , повідомляє наступне :
Запитання № 1:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь на запитання №1:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості закупівлі відбувалося на підставі розробленої та затвердженої проектно – кошторисної документації , кошторисна частина якої пройшла експертизу та отримано позитивний експертний Звіт . Очікувану вартість робіт визначено з урахуванням чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних , науково-проектних , вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 , відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта , за мінусом Глави 10 «Утримання служби Замовника» та Глави 12 «Проектно- вишукувальні роботи та авторський нагляд» кошторисної документації . Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до особливостей робіт , що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмету закупівлі . В тендерної документації Замовник , відповідно пункту 5.1. Розділу V "Настанови з визначення вартості будівництва" , надав Технічне завдання , в якому визначені обсяги робіт , які необхідно виконати , інформацію о будівельних матеріалах , виробах та конструкціях , які мають бути використані при здійснені робіт , без зазначення цін , та які вказані в відомості ресурсів проектно-кошторисної документації , для можливості Учасників розрахунку цін своїх пропозицій .
Запитання № 2:
Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь на запитання № 2:
На виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) , обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості , оприлюднено за посиланням : http://vilh.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-14-23-05-28-07-2021/
Запитання № 3:
На виконання вимог пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації та пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ВЕЛТОН ЮНІТІ» (далі – Учасник) за надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі від 30.06.2023 б/н (далі - Довідка). В складі прямих витрат Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 договору від 06.07.2023 №01-07/23, укладеного з учасником-переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД», зазначено використання кранів козлових при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомністю 32 т (шифр СН 202-403); кранів на гусеничному ходу, вантажопідйомністю 40 т (СН202-1245); термопеналів з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг (шифр СН204-1100); підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5 т (шифр СН 203-1080), лебідок електричних, тягове зусилля до 49,5 кН [5т] (шифр СН 203-405); агрегатів фарбувальних з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м³/год ( шифр СН 234-201), тоді як в Довідці відсутня інформація про наявність вищевказаного обладнання. Чому вищевказане обладнання не зазначено у Довідці?
Відповідь на запитання № 3:
В складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» надавалися локальний кошторис , відомість ресурсів . Також , ці документи є в складі Договору про закупівлю робіт №01-07/23 від 06.07.2023 р. . В локальному кошторисі , відомості ресурсів зазначено , що при виконані робіт використовуються наступні будівельні машини , механізми , механізовані інструменти :
- Бетонозмішувач 130 літрів, 750W;
- Екскаватори одноковшеві дизельнi на пневмоколiсному ходу, мiсткiсть ковша 0,5 м3;
- Крани на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiсть 25 т;
- Інвертор зварювальний зі зварювальним струмом до 200 А;
-Дриль електричний Makita HR1640, 680 W;
- Котки ручнi, 30-40 кг;
- КШМ GRAND МШУ-125-1300, 1300W, клас ізоляції II;
- Пальник газопламеневий;
- Перфоратор електричний Дніпро-М ПЕ-2813Б Клас ізоляції -II.
Інформація о будівельних машинах , механізмах , механізованих інструментах , які задіяні при виконані робіт є у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази , яка надана у складі тендерної пропозиції. Використання кранів козлових при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомністю 32 т , кранів на гусеничному ходу, вантажопідйомністю 40 т , термопеналів з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг , підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5 т , агрегатів фарбувальних з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м³/год при виконані незначних обсягів робіт вважається економічно недоцільним . Відповідно Договірної ціни , локального кошторису , відомості ресурсів , для виконання зазначених робіт буде використано ручну працю з використанням механізованого інструменту , зазначеному у відомості ресурсів , без включання при цьому додаткових трудовитрат робітників-будівельників , що не суперечить вимогам діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт , нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві , зокрема , Наказу № 281 . Всі будівельні машини , механізми , механізовані інструменти , які задіяні при виконані робіт , та які вказані в локальному кошторисі , відомості ресурсів зазначені у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та у складі тендерної пропозиції надана вся необхідна інформація о них .