• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Паливна деревина твердих порід (1500 м3)

Завершена

2 277 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 770.00 UAH
Номер: 8c844854718e4f5b9b101a8247be5355
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-20-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.11.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 20.11.2023 15:54 - 12.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.11.2023 №84-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 15 листопада 2023 року №003100-18/13264-2023 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 20.11.2023 №84-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4.UA-2023-06-19-005861-a 19.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 43 Постанови №1178 в частині не оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, повноти виконання рішення комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, повноти виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківтепломережа» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, вимогу про усунення порушення UA-2023-06-19-005861-a.c1 від 04 липня 2023 року, рішення Замовника від 06 липня 2023 року, рішення комісії АМКУ від 25 липня 2023 року №11371-р/пк-пз, тендерні пропозиції Філії «Білоцерківське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України», ФОП Терещенко Володимир Євгенович, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 03 липня 2023 року №116, від 02 серпня 2023 року №136, повідомлення про намір укласти договір, договір від 14 серпня 2023 року №0341/23/1, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 04 грудня 2023 року через електронну систему закупівель. Моніторинг, щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовником у пункті 1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації установлено вимогу, що учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною. Проте, у складі пропозиції учасника ФОП Терещенко Володимир Євгенович не міститься гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною. Окрім того, установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Терещенко Володимир Євгенович не міститься довідки в довільній формі, в якій гарантовано розуміння, що єдиний критерій оцінки в даному тендері є ціна, що вимагалась пунктом 1 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів) з питань, які є предметом дослідження, зокрема: яким чином учасником ФОП Терещенко Володимир Євгенович, якого обрано переможцем торгів, виконано вищевказані вимоги тендерної документації. На зазначений запит Замовник пояснив, зокрема, що: «…Довідка щодо гарантійного листа стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною та довідка в довільній формі, в якій гарантовано розуміння, що єдиний критерій оцінки в даному тендері є ціна не є такими, що впливають на умови тендерної пропозиції та виконання договору, тому їх відсутність не розглядалась як підстава для відхилення пропозиції...». Слід зазначити, що пунктом 43 Постанови №1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зважаючи на зазначене, Замовником на порушення вимог пункту 43 Постанови №1178, не розміщено в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ФОП Терещенко Володимир Євгенович щодо надання вищезазначених довідок, а обрано його переможцем та укладено з ним договір від 14 серпня 2023 року №0341/23/1 на суму 2 232 000,00 грн. Згідно з інформацією, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником розірвано договір від 14 серпня 2023 року №0341/23/1 та оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 07.12.2023 17:08 - 22.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 07.12.2023 17:08

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовником подано позовну заяву про скасування висновку Державної аудиторської служби від 07.12.2023р
Дата публікації: 15.12.2023 13:44
Дата відкриття провадження: 12.04.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 320/15235/24

Запити/Пояснення