-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Жорства ф. 0-20 (з доставкою)
Завершена
720 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 200.00 UAH
Номер:
a85e2801f27c422b9476b39f1571a076
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-24-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.07.2023 00:00
Період моніторингу:
24.07.2023 13:05 - 15.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.07.2023 № 52-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 24.07.2023 № 52-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-06-19-005624-a 19.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 3-7 розділу X «Прикінцевих та перехідних положень» Закону, пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3, підпункту 2 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3, підпункту 2 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей шляхом припинення зобов’язань за договором.
Також, необхідно здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 3-7 розділу X «Прикінцевих та перехідних положень» Закону, пункту 44 Особливостей, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Особливостей (в редакції від 20.05.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Злинської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол уповноваженої особи від 24.06.2023 № 1-24/06/20, тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «Альянс будівельників України» (далі – ТОВ «Альянс будівельників України»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.06.2023 № 30/06, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 30.06.2023, договір купівлі – продажу від 07.07.2023 № 78 на суму 720 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Альянс будівельників України» (далі – Договір), додаткова угода від 25.07.2023 № 1 до Договору, пояснення надані 26.07.2023 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено, що пункт 1 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію» та пункт 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації містять умови відхилення тендерної пропозиції учасника на підставі пункту 41 Особливостей в той час, як підстави відхилення Замовником тендерних пропозицій учасників передбачені пунктом 44 Особливостей.
Таким чином, тендерна документація оформлена з порушенням вимог пункту 3-7 розділу X «Прикінцевих та перехідних положень» Закону, пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Альянс будівельників України» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону та автоматично не відмінено відкриті торги як це вимагається підпунктом 1 пункту 51 Особливостей.
Так, згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема – установчих документів учасника: у випадках, передбачених законом, статут в повному обсязі в останній чинній редакції з відміткою державного реєстратора, у разі реєстрації статуту або внесення змін до статуту (нова редакція) до 01.01.2016. У разі реєстрації статуту або внесення змін до статуту (нова редакція) після 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає інформацію стосовно коду доступу за яким можливо здійснити пошук чинних установчих документів юридичної особи (статуту в новій редакції).
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Альянс будівельників України» надано нотаріально завірений Статут ТОВ «Альянс будівельників України», затверджений рішенням одноосібного учасника товариства від 24.06.2020 № 1-24/096/20.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Альянс будівельників України» не надано інформацію стосовно коду доступу за яким можливо здійснити пошук чинних установчих документів юридичної особи (статуту в новій редакції), що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Крім того, встановлено, що на порушення вимог пункту 3 Особливостей та пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Альянс будівельників України», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону.
Так, згідно з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема – інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації.
Згідно з пунктом 1 таблиці, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», способом підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та копії(ю) документів(у) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці.
На виконання вищевказаних вимог, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Альянс будівельників України» надано копію аналогічного Договору на постачання від 03.05.2019 № 22Т, укладеного з комунальним підприємством «Шляхово – експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району м. Києва» (далі – Договір № 22Т).
Відповідно до пункту 3.1 розділу ІІІ «Ціна договору» ціна цього договору становить 1 007 175,00 грн (з ПДВ).
Згідно з умовами додаткової угоди від 17.01.2020 № 2 до Договору № 22Т, яка, згідно з пунктом 4 даної додаткової угоди, є невід’ємною частиною Договору № 22Т, визначено обсяг, що не перевищує 20% суми, встановленої в Договорі від 03.05.2019 № 22Т, що становить 201 400,00 грн (з ПДВ).
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Альянс будівельників України» надано видаткові накладні про постачання товару згідно з умовами Договору № 22Т на загальну суму 798 565,73 грн (з ПДВ), що не підтверджує виконання умов Договору № 22Т зі змінами, внесеними умовами додаткової угоди від 17.01.2020 № 2, та не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації, пункту 1 таблиці, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації.
Внаслідок встановленого, на порушення вимог підпункту 1 пункту 51 Особливостей автоматично не відмінено відкриті торги.
Період усунення порушень:
27.07.2023 16:38 - 11.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.07.2023 16:38
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
-
Дата публікації:
02.02.2024 12:09
Запити/Пояснення
Номер:
773da29ea2b54fa6b322eb83b8db3e36
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
24.07.2023 15:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Жорства ф. 0-20 (з доставкою)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-19-005624-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d90de4dce97c46ab819c2503de69ae1b
Назва:
Пояснення на звернення
Дата опублікування:
26.07.2023 15:51
Опис:
Розрахунок вартості товару здійснювався відповідно до обсягів закупівлі та інформації про ціни на товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідного товару.
Номер:
221624e3e0774695a766d5aac7f36561
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
24.07.2023 15:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Жорства ф. 0-20 (з доставкою)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-19-005624-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. З якої причини не відхилено тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Альянс будівельників України» (далі – ТОВ «Альянс будівельників України») як такого, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону, як це передбачено вимогами підпункту 2 пункту 44 Особливостей (в редакції від 20.05.2023) та автоматично не відмінено відкриті торги як це вимагається підпунктом 1 пункту 51 Особливостей?
Так, згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема – установчих документів учасника: у випадках, передбачених законом, Статут в повному обсязі в останній чинній редакції з відміткою державного реєстратора, у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) до 01.01.2016. У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) після 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає інформацію стосовно коду доступу за яким можливо здійснити пошук чинних установчих документів юридичної особи (Статуту в новій редакції).
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Альянс будівельників України» надано нотаріально завірений Статут ТОВ «Альянс будівельників України», затверджений рішенням одноосібного учасника товариства від 24.06.2020 № 1-24/096/20.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Альянс будівельників України» не надано інформацію стосовно коду доступу за яким можливо здійснити пошук чинних установчих документів юридичної особи (Статуту в новій редакції), що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Крім того, згідно з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема – інформації та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації.
Згідно з пунктом 1 таблиці, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», способом підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та копії(ю) документів(у) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці.
На виконання вищевказаних вимог, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Альянс будівельників України» надано копію аналогічного Договору на постачання від 03.05.2019 № 22Т, укладеного з комунальним підприємством «Шляхово – експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району м. Києва» (далі – Договір № 22Т).
Відповідно до пункту 3.1 розділу ІІІ «Ціна договору» ціна цього договору становить 1 007 175,00 грн (з ПДВ).
Згідно з умовами додаткової угоди від 17.01.2020 № 2 до Договору № 22Т, яка, згідно з пунктом 4 даної додаткової угоди, є невід’ємною частиною Договору № 22Т, визначено обсяг, що не перевищує 20% суми, встановленої в Договорі від 03.05.2019 № 22Т,що становить 201 400,00 грн (З ПДВ).
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Альянс будівельників України» надано видаткові накладні про постачання товару згідно з умовами Договору № 22Т на загальну суму 798 565,73 грн (з ПДВ), що не підтверджує виконання умов Договору № 22Т зі змінами, внесеними умовами додаткової угоди від 17.01.2020 № 2, та не відповідає вимогам пунктом 1 розділу 3 тендерної документації, пункту 1 таблиці, наведеної в Додатку до тендерної документації.
2. З якої причини в тендерній документації зазначені вимоги, які не відповідають вимогам статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (станом на 20.05.2023), як це передбачено вимогами пункту 28 Особливостей?
Так, пункт 1 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію» та пункт 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації містять інформацію щодо умов відхилення тендерної пропозиції учасника на підставі пункту 41 Особливостей в той час, як пунктом 41 Особливостей (станом на 20.05.2023) визначено спосіб розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2ab0522b6ffe4d7eb26805ae617b5724
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
26.07.2023 16:14
Опис:
Проаналізувавши виявлені порушення при проведенні моніторингу закупівлі "Жорства ф.0-20 (з доставкою)" за номером UA-2023-06-19-005624-a прийнято рішення про дострокове розірвання договору №78 від 07.07.2023року з постачальником ТОВ "Альянс Будівельників України".