-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт підвалу Кордонської гімназії (захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття)) за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, с. Кордон, вул. Шкільна, 3
Завершена
7 068 233.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 341.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 341.17 UAH
Номер:
164db65a8c4c4d5c87798d70feb2f174
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-22-000115
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2024 00:00
Період моніторингу:
22.01.2024 18:05 - 13.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2024 Одеса № 16
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 22.01.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.01.2024 № 16
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2023-06-16-013765-a 16.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону, абзацу 4 пункту 10 та абзацу 10 пункту 19 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору нормам законодавства, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, шляхом оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Особливостей та Закону, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору нормам законодавства, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи від 16.06.2023 № 102, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Укргеобудтранс» (далі – ТОВ «Укргеобудтранс»), вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Укргеобудтранс», протоколи уповноваженої особи від 30.06.2023 № 131 та від 10.07.2023 № 134, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 10.07.2023 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю робіт від 20.07.2023 № 59/ВТ (далі - Договір), повідомлення про внесення змін до Договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.01.2024, додаткову угоду від 22.12.2023 № 1 до Договору, пояснення та документи отримані 29.01.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до абзацу 4 пункту 10 Особливостей повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, укладеного відповідно до цього пункту, та зміни до договору про закупівлю у випадках, передбачених пунктом 19 цих особливостей, оприлюднюються відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до абзацу 10 пункту 19 Особливостей у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Замовник 10.01.2024 в електронній системі закупівель оприлюднив повідомлення про внесення змін до Договору та Додаткову угоду від 22.12.2023 № 1 до Договору, якою продовжено строк дії Договору та строк виконання робіт.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 24.01.2024 щодо оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору не протягом трьох робочих днів з дня внесення змін, а лише на 13 робочий день, Замовник 29.01.2024 надав пояснення, в якому зазначив, що у зв’язку із великим навантаженням в кінці бюджетного року виникла непередбачувана ситуація, а саме був пропущений термін для публікації в електронній системі закупівель Додаткової угоди від 22.12.2023 № 1 до Договору.
Проте на порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону, абзацу 4 пункту 10 та абзацу 10 пункту 19 Особливостей Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору з порушенням терміну, а саме на 13 робочий день (10.01.2024) з дня внесення змін до Договору Додатковою угодою від 22.12.2023 № 1 до Договору.
Період усунення порушень:
07.02.2024 14:18 - 22.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.02.2024 14:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація щодо усунення порушень в прикріпленому файлі
Дата публікації звіту:
13.02.2024 14:59
Запити/Пояснення
Номер:
bd8cf8fbf13543a4ab8ccd5b58715f25
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.01.2024 17:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чому Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору та зміни до договору з порушенням терміну, тоді як повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю робіт від 20.07.2023 № 59/ВТ (далі - Договір) оприлюднене 10.01.2024, при цьому Додаткова угода № 1 до Договору від 22.12.2023?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ed85835dabb5483681a51bb971c30361
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
29.01.2024 20:06
Опис:
Пояснення на запит викладено у прикріплених файлах