-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
“Капітальний ремонт будівлі ІІ корпусу Рівненської дитячої музичної школи № 1 імені М. В. Лисенка на вул.16 Липня, 22 у м. Рівне” (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Категорія замовника: відповідно до частини четвертої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”: пункт 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті
Завершена
16 766 496.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 167 665.00 UAH
мін. крок: 1% або 167 665.00 UAH
Номер:
344e2c84831d41128964a20eedd68155
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-18-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.09.2023 00:00
Період моніторингу:
18.09.2023 17:41 - 10.10.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.09.2023 № 75-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 18.09.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 18.09.2023 № 75-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 8 UA-2023-06-16-013380-a 16.06.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції на час проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 16.06.2023 № 43); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» (далі – ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ»; протокол рішень уповноваженої особи від 28.06.2023 № 48; повідомлення про намір укласти договір; договір підряду від 04.07.2023 № 60-Б; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
06.10.2023 14:04 - 12.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.10.2023 14:04
Запити/Пояснення
Номер:
a9821402d9744a468c379f5b17ff4030
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
20.09.2023 15:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі ІІ корпусу Рівненської дитячої музичної школи № 1 імені М. В. Лисенка на вул.16 Липня, 22 у м. Рівне (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також прошу надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a3a7848abd60492388f7361903d8a6e7
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.09.2023 15:49
Опис:
Державній аудиторській службі України
У відповідь на запит від 20.09.2023 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області процедури закупівлі за предметом: “Капітальний ремонт будівлі ІІ корпусу Рівненської дитячої музичної школи № 1 імені М. В. Лисенка на вул.16 Липня, 22 у м. Рівне” (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) (номер оголошення в електронній системі закупівель: UA-2023-06-16-013380-a), повідомляємо наступне.
В запиті про надання пояснень вказана необхідність в отриманні інформації про те, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, та в наданні посилань на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Обґрунтування розміру витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Розмір витрат, технічні, якісні та кількісні характеристики визначені в проектній документації “Капітальний ремонт будівлі ІІ корпусу Рівненської дитячої музичної школи № 1 імені М. В. Лисенка на вул.16 Липня, 22 у м. Рівне”, виконаній відповідно до вимог чинних кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” та “Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво” затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та інших нормативних документів.
Проектна документація пройшла експертизу, отримано позитивний експертний звіт філії ДП “Укрдержбудекспертиза” у Рівненській області № 18-0055/01-22 від 05.04.2022 року (додається). Документація затверджена наказом начальника управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради № 01-17/414 від 12.06.2023 року. Наказ зареєстрований в реєстрі будівельної діяльності єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (наказ та витяг з реєстру додаються). В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види робіт. Роботи виконуються згідно з затвердженим проектом відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання та якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням вимог діючих нормативних документів, норм, правил та безпечних умов праці. Роботи виконуються з матеріалів і конструкцій, що передбачені в проектній документації і повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі міститься в Додатку 6 “Технічна специфікація” до тендерної документації, яка повністю відповідає проєктній документації.
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва, який знаходиться в складі проєктної документації: “Капітальний ремонт будівлі ІІ корпусу Рівненської дитячої музичної школи № 1 імені М. В. Лисенка на вул.16 Липня, 22 у м. Рівне” (додається). Очікувана вартість предмету закупівлі складає 16 766 496.00 грн. (шістнадцять мільйонів сімсот шістдесят шість тисяч чотириста дев’яносто шість гривень, нуль коп.), в тому числі ПДВ.
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: “Капітальний ремонт будівлі ІІ корпусу Рівненської дитячої музичної школи № 1 імені М. В. Лисенка на вул.16 Липня, 22 у м. Рівне” (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) (додається) оприлюднене протягом п’яти робочих днів з дня оголошення закупівлі на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів управління культури і туризму виконавчого комітету Рівненської міської ради у розділі “Доступ до інформації” 22.06.2023 року за посиланням:
- https://culture-rivne.com.ua/;
- https://culture-rivne.com.ua/info/117-obgruntuvannja-tehnichnyh-ta-jakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-bjudzhetnogo-pryznachennja-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-kapitalnyj-remont-budivli-ii-korpusu-rivnenskoi-dytjachoi-muzychnoi-shkoly-1-imeni-m-v-lysenka-na-vu,
та на офіційному веб-сайті Рівненської міської ради у рубриці нашого управління 22.06.2023 року за посиланням:
- https://rivnerada.gov.ua/portal/landing
- https://rivnerada.gov.ua/portal/content-list/12/23
Додаток на 17 аркушах:
- Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
- Наказ про затвердження проектної документації № 01-17/414 від 12.06.2023 року;
- Витяг з реєстру будівельної діяльності щодо інформації про затвердження проектної документації єдиної державної електронної системи у сфері будівництва;
- Експертний звіт філії ДП “Укрдержбудекспертиза” у Рівненській області №18-0055/01-22 від 05.04.2022 року;
- Зведений кошторисний розрахунок, затверджений 12.06.2023 року;
- Договір з головним розпорядником бюджетних коштів № 7-23 від 27.02.2023 року.
Начальник управління Володимир ЛЯШУК
Номер:
a13597b85bbf432b80a46709562ffcc5
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
02.10.2023 11:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі ІІ корпусу Рівненської дитячої музичної школи № 1 імені М. В. Лисенка на вул.16 Липня, 22 у м. Рівне (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 3 «Перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно вимогам ст. 16 Закону» до тендерної документації Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради (далі – Замовник) зобов’язав учасників надати у складі тендерної пропозиції довідки у формі таблиць 4, 5, що містять інформацію про наявність в учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які знаходяться у трудових відносинах з учасником, які є в штаті або працюють за цивільно-правовими угодами, та які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі (інженерно-технічних робітників, робочих.
На підтвердження інформації щодо наявності інженерно-технічних працівників учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, серед іншого, дипломи про закінчення учбових закладів (вища або не повна вища освіта). Для інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби, майстри та ін.) обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» (загальний стаж роботи таких працівників за спеціальністю має становити не менше 2-х років).
Учасник ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про кваліфікацію, досвід керівників та ІТР» від 21.06.2023 № 82 (далі – Довідка № 82), згідно з якою Місюра Н. В. займає посаду виконавця робіт, має вищу освіту та здобув кваліфікацію «спеціаліст з водопостачання та водовідведення», що підтверджується копією диплому від 30.06.2005 РВ № 27760898 (файл «36. Дипломи працівників.pdf»).
Також у Довідці № 82 вищезазначений учасник зазначив про наявність виконавця функцій координатора з питань охорони праці на будівельних майданчиках – Бурнашева В. П., що має вищу освіту та здобув кваліфікацію «інженер-механік» (диплом від 30.06.1971 Э № 035283, файл «36. Дипломи працівників.pdf»).
Враховуючи вищенаведене, пропоную пояснити, яким чином учасник ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» відповідає вищезазначеній вимозі, встановленій Замовником в тендерній документації, щодо обов’язкової наявності вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» для інженерно-технічних працівників.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень та інформації Замовник може долучити документи на підтвердження прийнятого рішення з вищезазначеного питання.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2cc364612eda49939f00097710b61fb5
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
05.10.2023 16:16
Опис:
Державній аудиторській службі України
У відповідь на запит від 02.10.2023 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі ІІ корпусу Рівненської дитячої музичної школи № 1 імені М. В. Лисенка на вул.16 Липня, 22 у м. Рівне» (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) (номер оголошення в електронній системі закупівель: UA-2023-06-16-013380-a) Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне.
В запиті про надання пояснень вказана необхідність в отриманні пояснення, яким чином учасник ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» відповідає вимозі, встановленій Замовником в тендерній документації, щодо обов’язкової наявності вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» для інженерно-технічних працівників, зокрема Місюри Н. В. та Бурнашева В. П.
Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 3 «Перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно вимогам ст. 16 Закону» до тендерної документації Замовник зобов’язав учасників надати у складі тендерної пропозиції довідки у формі таблиць 4, 5, що містять інформацію про наявність в учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які знаходяться у трудових відносинах з учасником, які є в штаті або працюють за цивільно-правовими угодами, та які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі (інженерно-технічних робітників, робочих).
На підтвердження інформації щодо наявності інженерно-технічних працівників учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, серед іншого, дипломи про закінчення учбових закладів (вища або не повна вища освіта). Для інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби, майстри та ін.) обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» (загальний стаж роботи таких працівників за спеціальністю має становити не менше 2-х років). Учасник ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про кваліфікацію, досвід керівників та ІТР» від 21.06.2023 № 82 (далі – Довідка № 82), згідно з якою Місюра Н. В. займає посаду виконавця робіт, який закінчив Національний університет водного господарства та природокористування, отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Водопостачання та водовідведення» та здобув кваліфікацію «спеціаліст з водопостачання та водовідведення», що підтверджується копією диплому спеціаліста від 30.06.2005 РВ № 27760898 (файл «36. Дипломи працівників.pdf»). Також у Довідці № 82 Учасник зазначив про наявність виконавця функцій координатора з питань охорони праці на будівельних майданчиках – Бурнашева В. П., який закінчив Київський інженерно-будівельний інститут, отримав вищу освіту за спеціальністю «Будівельні та дорожні машини і устаткування» та здобув кваліфікацію «інженер-механік» (диплом від 30.06.1971 Э № 035283, файл «36. Дипломи працівників.pdf»).
Слід зазначити, що Замовником не вимагалася наявність прив’язки освіти та кваліфікації до кількості працівників учасника. Наявність зазначених працівників у «Довідка про кваліфікацію, досвід керівників та ІТР» від 21.06.2023 № 82 є достатнім для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Зокрема у зазначеній довідці вказаний і виконавець робіт Брижатий К. В., що отримав вищу освіту за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво», кваліфікація «Спеціаліст з промислового та цивільного будівництва» та інші.
Зважаємо, що далі за текстом Тендерної документації визначено «Для інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби, майстри та ін.) обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник», які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі, уточнення стоїть в дужках.
Згідно українського правопису Дужки́ — символи, що зазвичай використовуються парно для виокремлення частини інформації. В письмовому мовленні використовуються як пунктуаційний знак для виділення частини тексту, як то уточнення, вставні слова, ремарки тощо. У спеціальних випадках (звичайно в текстах наукового та офіційно-ділового стилів) там, де потрібна особлива точність і однозначність розуміння, — уживаються квадратні дужки.
На розсуд Замовника, Учасник виконав вимогу документації оскільки в довідці зазначена достатня кількість працівників з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник», що виконуватимуть роботи по об’єкту. Учасник дотримався форми подачі документа для підтвердження інформації про працівників відповідної кваліфікації.
Крім того, можна стверджувати, що кваліфікація Місюри Н. В. «спеціаліст з водопостачання та водовідведення» за професійним рівнем відповідає кваліфікації «інженер-будівельник». Місюра Н. В. у 2005 році отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Водопостачання та водовідведення». В Законі України «Про вищу освіту» від 17.01.2002 № 2984-ІII (із змінами), який діяв на момент отримання диплому Місюрою Н. В. в п. 1 ст.6 та п. 3 ст. 7 зазначено:
«Стаття 6. Структура вищої освіти
1. До структури вищої освіти входять освітні й освітньо-кваліфікаційні рівні:
1) освітні рівні:
неповна вища освіта;
базова вища освіта;
повна вища освіта;
2) освітньо-кваліфікаційні рівні:
молодший спеціаліст;
бакалавр;
спеціаліст, магістр.
Стаття 7. Освітні рівні вищої освіти
3. Повна вища освіта - освітній рівень вищої освіти особи, який характеризує сформованість її інтелектуальних якостей, що визначають розвиток особи як особистості і є достатніми для здобуття нею кваліфікацій за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра».
Отже, Місюра Н. В. отримав повну вищу освіту за найвищим освітньо-кваліфікаційним рівнем. На сьогоднішній день такий рівень відповідає другому (магістерському) рівню вищої освіти.
В Законі України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 № 1556-VII (із змінами) в п. 1, 2 ст. 5 зазначено:
«Стаття 5. Рівні та ступені вищої освіти
1. Підготовка фахівців з вищою освітою здійснюється за відповідними освітніми програмами на таких рівнях вищої освіти:
початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти;
перший (бакалаврський) рівень;
другий (магістерський) рівень;
третій (освітньо-науковий/освітньо-творчий) рівень».
2. Здобуття вищої освіти на кожному рівні вищої освіти передбачає успішне виконання особою освітньої програми, що є підставою для присудження відповідного ступеня вищої освіти:
1) молодший бакалавр;
2) бакалавр;
3) магістр;
4) доктор філософії/доктор мистецтва».
На офіційному сайті Національного університету водного господарства та природокористування, який закінчив Місюра Н. В., за посиланням https://nuwm.edu.ua/ оприлюднена інформація що за освітньо-професійною програмою «Водопостачання та водовідведення» другого (магістерського) рівня вищої освіти здобувається кваліфікація: інженер-будівельник.
Там же вказано, що фахівці цього профілю можуть працювати в таких галузях: будівництво, в т. ч. будівництво водопровідних, теплових і каналізаційних мереж; установлення інженерного устаткування будівель та споруд; санітарно-технічні роботи; водопровідні, каналізаційні та протипожежні роботи; забирання, очищення та розподілення води; розроблення проектів у водопостачанні і водовідведенні; технічні випробування та дослідження (зокрема, води і стічних вод).
Отже, кваліфікація Місюри Н. В. відповідає вимогам тендерної документації, він має необхідні знання для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі. Тим більше, що предмет закупівлі включає роботи по внутрішньому водопостачанню і водовідведенню та зовнішньому водопостачанню згідно з «Технічною специфікацією» Додатку 6 тендерної документації.
Щодо виконавця функцій координатора з питань охорони праці на будівельних майданчиках Бушнарьова В. П., то в тендерній документації до нього немає вимоги щодо кваліфікації «будівельник», «інженер-будівельник». Натомість є вимога бути сертифікованим згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 “Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі”, кваліфікація якого повинна бути підтверджена Сертифікатом фахівця будівельної галузі, Інженера з охорони праці з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на будівельних майданчиках.
У файлі 35.1 «Сертифікат фахівця будівельної галузі та посвідчення.pdf» тендерної пропозиції міститься такий «Сертифікат фахівця будівельної галузі» № СІ-00824 виданий 10.05.2022 року ВГО «Асоціація експертів» органом із сертифікації персоналу будівельної галузі, який відповідає вимогам ДСТУ ЕN ISO/IEC 17024-2019, на ім’я Бушнарьова В. П., дійсний до 09.05.2027 року. А також посвідчення до нього.
Таким чином, Учасник повністю виконав кваліфікаційні вимоги Замовника і був правомірно оголошений переможцем.
Начальник управління Володимир ЛЯШУК