• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція дороги по вулиці Гірська у смт.Східниця, Дрогобицького району, Львівської області. Коригування.

Завершена

27 945 181.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 279 451.81 UAH
Номер: 11538bcf680643e3a5756c62673a7621
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-04-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.09.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 04.09.2023 10:52 - 26.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.09.2023 Одеса № 215 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.09.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 01.09.2023. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 01.09.2023 № 215 Витяг з переліку № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 21 UA-2023-06-16-012811-a 16.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 683-68-36, dashiko91@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Східницької селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.06.2023 б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Онур конструкціон інтернешнл» (далі – ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл»), вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл», протокольне рішення про вибір переможця від 30.06.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 30.06.2023 в електронній системі закупівель, протокольне рішення про виправлення технічної помилки під час публікації документів від 14.07.2023, договір від 14.07.2023 № 14/07/23 (далі - Договір), пояснення отримані 18.09.2023 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. Відповідно до частини 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД до закінчення встановленого у тендерній документації строку, Замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію учасника, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження з продовженням строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 13.09.2023 щодо ненадання учасником ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» у складі тендерної пропозиції вищезазначеної довідки, Замовник 18.09.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що в складі тендерної пропозиції учасника розміщено лист щодо відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також іншим вимогам Замовника, визначеним в тендерній документації (файл «30 p6r3.pdf»), який може розцінюватись як згода на умови, передбачені текстом тендерної документації, оскільки форма документа, в якій мала бути передбачена така згода, не деталізована. Дане пояснення не спростовує факту виявленого порушення. Проте учасником ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» у складі тендерної пропозиції не надано довідку довільної форми про погодження з продовженням строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника, чим не дотримано вимоги частини 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Отже, Замовник на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 25.09.2023 16:52 - 10.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 25.09.2023 16:52

Оскарження висновку в суді

Опис: Повідомляємо, що 09 жовтня 2023 року, замовником подано позовну заяву до Львівського окружного адміністративного суду, щодо оскарження рішення моніторингу.
Дата публікації: 10.10.2023 12:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо заперечення на результати виявлених порушень під час проведення моніторингу, повідомляємо, що відповідно до вимог тендерної документації, в складі пропозиції учасником мала бути подана, довідка довільної форми про погодження з продовженням строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Повідомляємо, що форма та зміст, зазначеного документа не передбачена вимогами тендерної документації. Відповідно, до переліку формальних помилок, які визначені в тендерній документації, визначено, що однієї із таких помилок є невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Інформуємо, що в складі тендерної пропозиції учасника розміщено лист, щодо відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також іншим вимогам Замовника, визначеним в тендерній документації. (файл «30 p6r3.pdf»), який може розцінюватись Замовником, як згода на умови, які передбачені текстом тендерної документації, так як форма документа, в якій мала бути передбачена така згода, на продовження дії тендерної пропозиції не деталізована, і не визначена окремими вимогами тендерної документації. Також, вимоги від Замовника, щодо продовження терміну дії тендерної пропозиції учасника не надходило. Таким чином, зазначених гарантійним листом, поданим учасником в складі пропозиції, на думку Замовника, дотримано вимог, щодо листа про продовження терміну дії тендерної пропозиції учасника, а пропозиція учасника, відповідає вимогам тендерної документації, та вимогам Замовника, щодо предмета закупівлі.
Дата публікації звіту: 02.10.2023 22:44

Запити/Пояснення