• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний частковий ремонт дорожнього покриття вулиці А.Є.Фещенка в с.Головки, Коростенського району, Житомирської області (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

2 717 462.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 174.62 UAH
Номер: 80844bff484f4bad844e29e01c77f5b2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-18-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.07.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 18.07.2023 15:15 - 09.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.07.2023 № 43-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.07.2023 № 43-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2023-06-16-009541-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 024-92-47, ekonsevych@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 07.07.2023 № 76-07, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Чоповицької селищної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.06.2023 № 72, тендерна пропозиція переможця ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ (далі - Переможець), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 28.06.2023, протокольне рішення уповноваженої особи від 29.06.2023 № 80, повідомлення про намір укласти договір від 29.06.2023, договір підряду від 07.07.2023 № 76-07. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція Переможця процедури закупівлі не відповідає умовам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону. Так, відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ та пункту 2 Додатку № 2 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання, довідки, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням мінімальної кількості працівників окремих професій, складеної учасником у довільній формі, а також надання документів, які підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин між учасником та працівниками, а саме: накази про прийняття на роботу, трудові книжки або інші документи, які підтверджують вказані відносини (цивільно-правові угоди тощо) відповідно до Кодексу законів про працю. Поряд з тим, відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 розділу 1 Додатку № 2 тендерної документації, Замовником також встановлено імперативну умову, що вищевказана довідка повинна містити інформацію про наявність в учасника мінімальної кількості працівників окремих професій, а саме: - не менше 1-го головного інженера, або особи, яка виконує такі функції, який повинен бути працевлаштованим в учасника за основним місцем роботи, або за сумісництвом, або за суміщенням; - не менше 1-го виконавця робіт (виконроба та/або майстра), або особи, яка виконує такі функції, який повинен бути працевлаштованим в учасника за основним місцем роботи, або за сумісництвом, або за суміщенням; - не менше 1-го інженера-кошторисника (інженера з проектно-кошторисної роботи /інженера-проектувальника/ кошторисника), або особи, яка виконує такі функції, який повинен бути працевлаштованим в учасника за основним місцем роботи, або за сумісництвом, або за суміщенням; - не менше 1-го інженера з охорони праці, або особи, яка виконує такі функції, який повинен бути працевлаштованим в учасника за основним місцем роботи, або за сумісництвом, або за суміщенням, що має діючий Сертифікат інженера з охорони праці (будівництво), виданий відповідним органом сертифікації, не нижче другої категорії, згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, який надається у складі пропозиції разом з кваліфікаційним посвідченням. На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції Переможця надано довідку від 23.06.2023 № 4, яка містить інформацію про наявність в учасника 15 працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: - одного головного інженера; - одного інженера-кошторисника; - одного інженера з охорони праці; - одного монтажника будівельника; - одного електрика; - одного виконавця робіт; - одного електромонтажника; - одного бетоняра; - одного слюсара-сантехніка; - одного столяра; - одного штукатура; - одного маляра; - одного покрівельника; - одного електрогазозварювальника; - одного лицювальника- плиточника. Поряд з цим, вказана довідка містить інформацію про те, що головний інженер Прилипко В.О. є відповідальним за стан охорони праці на підприємстві (інженер з охорони праці). Проте, у складі тендерної пропозиції Переможця наданий сертифікат інженера з охорони праці (будівництво) Прилипка В.О., який виконує функції інженера з охорони праці та має базовий кваліфікаційний рівень, тобто не нижче другої категорії, чим не дотримано вимог пункту 1 розділу ІІІ та підпункту 2.1 пункту 2 розділу 1 Додатку № 2 тендерної документації. В свою чергу, Замовником 28.06.2023 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених Замовником в ході розгляду тендерної пропозиції Переможця, наступного змісту: «Так, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ у процедурі закупівлі № UA-2023-06-16-009541-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Згідно вимог абз. 1,3,7 п.2 розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації до даної закупівлі, Учасник процедури закупівлі має надати: На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник процедури закупівлі має надати: 2.1. Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, стаж роботи за фахом та/або спеціальністю, підставу використання праці. … * Обов’язкова наявність або залучення працівників, зокрема (але не виключно): … – не менше 1-го інженера з охорони праці, або особи, яка виконує такі функції, який повинен бути працевлаштованим в учасника за основним місцем роботи, або за сумісництвом, або за суміщенням, що має діючий Сертифікат інженера з охорони праці (будівництво), виданий відповідним органом сертифікації, не нижче другої категорії, згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, який надається у складі пропозиції разом з кваліфікаційним посвідченням. Учасником ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ у складі тендерної пропозиції, надано файл «7. Довідка про працівників.pdf», в якому, серед інших, зазначено інформацію щодо наявності в учасника інженера з охорони праці, однак у складі пропозиції не надано діючий Сертифікат інженера з охорони праці (будівництво), виданий відповідним органом сертифікації, не нижче другої категорії, згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках та кваліфікаційне посвідчення, що призвело до невиконання зазначених умов. Для усунення зазначених невідповідностей учасник має протягом 24 годин надати діючий Сертифікат інженера з охорони праці (будівництво), виданий відповідним органом сертифікації, не нижче другої категорії, згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках та кваліфікаційне посвідчення або інформацію та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям у відповідності до вимог п.2 розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації до даної закупівлі.». Переможцем на усунення невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей не надано сертифікат інженера з охорони праці (будівництво) на Прилипка В.О. не нижче другої категорії (кваліфікованого рівня), тобто вказаний учасник протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності вимогам пункту 1 розділу ІІІ та підпункту 2.1 пункту 2 розділу 1 Додатку № 2 тендерної документації. Крім того, всупереч поставлених Замовником вимогам, зазначених в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, Переможцем, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 28.06.2023 № 1, яка містить змінену інформацію стосовно працівників. Так, у вказаній довідці відсутня інформація про інженера з охорони праці Прилипка В.О., при цьому зазначена інформація про іншого працівника, а саме інженера з охорони праці Йосипенка С.Г. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Разом з тим, вимогами абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, встановлено імперативну умову, що замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до вимог розділу 3 Додатку № 1 до тендерної документації встановлено імперативну умову, що договірна ціна визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова), а також на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати договірну ціну та розрахунки до неї, а саме: пояснювальну записку, зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва, підсумкову відомість ресурсів, локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічного завдання з обов`язковим урахуванням обсягів робіт, що закуповуються), розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат. Відповідно до пункту 5.1. розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Разом з тим, відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови визначено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Однак, проведеним моніторингом установлено, що у ціні пропозиції (договірній ціні) Переможцем процедури закупівлі не враховано кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає вимогам пункту 5.33 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам розділу 3 Додатку № 1 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності її вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 25.07.2023 16:19 - 09.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 25.07.2023 16:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Чоповицька селищна рада повідомляє про здійснення заходів з усунення виявленого порушення шляхом розірвання Договору № 76-07 від 07 липня 2023 року з ФОП Оганесян Агван Арамович відповідно до Додаткової угоди № 1 від 31.07.2023 року.
Дата публікації звіту: 31.07.2023 13:14

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації: 31.07.2023 13:35