-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт внутрішніх електричних мереж гуртожитку Нововолинського наукового ліцею Волинської обласної ради за адресою м.Нововолинськ, вул. Пирогова, 1 за кодом ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Завершена
4 595 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 975.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 975.00 UAH
Номер:
b94f3902b9584161b0ed78d9713b687a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-02-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.08.2023 00:00
Період моніторингу:
02.08.2023 14:21 - 24.08.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.08.2023 № 233
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2023-06-16-001977-a 16.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД», ТОВ «Луцьккомунбуд» та ТОВ «КОМПАНІЯ ІНСТАЛ ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Нововолинського наукового ліцею Волинської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.06.2023 № 3-т тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬЕКОБУД» (далі – ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Луцьккомунбуд» (далі – ТОВ «Луцьккомунбуд») та тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ІНСТАЛ ГРУП» (далі – ТОВ «КОМПАНІЯ ІНСТАЛ ГРУП»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.06.2023, повідомлення про намір укласти договір від 27.07.2023, договір про закупівлю послуг з поточного ремонту приміщення від 04.08.2023 № 12-1/23-1977 на суму 3 399 999,00 грн. з ПДВ, пояснення та документи Замовника отримані через електронну систему закупівель 11.08.2023, додаткову угоду від 04.08.2023 № 1, повідомлення про внесення змін до договору.
Період усунення порушень:
23.08.2023 12:16 - 29.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
23.08.2023 12:16
Запити/Пояснення
Номер:
25e7bd22af82437db18e681bd58bb32e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.08.2023 12:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Поточний ремонт внутрішніх електричних мереж гуртожитку Нововолинського наукового ліцею Волинської обласної ради за адресою м. Нововолинськ, вул. Пирогова, 1 за кодом ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-16-001977-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fe3f694008d44d3e82d313095bb2c0e7
Назва:
ПОЯСНЕННЯ уповноваженої особи
Дата опублікування:
11.08.2023 13:59
Опис:
У відповідності до проведення моніторингу процедури публічної закупівлі
“Поточний ремонт внутрішніх електричних мереж гуртожитку
Нововолинського наукового ліцею Волинської обласної ради за адресою
м.Нововолинськ, вул. Пирогова, 1 за кодом ДК 021:2015:45310000-3:
Електромонтажні роботи” (інформацію опубліковано в електронній системі
закупівель за номером ID: UA-2023-06-16-001977-a) та відповідно до пунктів 6
та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного
фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про
публічні закупівлі», підпунктів 2 та повідомляємо, що розмір бюджетного
призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені
відповідно до потреб замовника та відповідно до затвердженої проектно-
кошторисної документації. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі
здійснювалося відповідно до розробленої та затвердженої в установленому
порядку проектно-кошторисної документації для реалізації заходу передбачені
видатки (Наказ начальника Волинської обласної військової адміністрації № 120
від 14.04.2023р, та Наказ начальника Волинської обласної військової
адміністрації №235 від 11.07.2023р).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі визначався з
урахуванням ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»”
відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 No275 «Про
затвердження примірноїметодики визначення очікуваноївартості предмета
закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної
вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких
здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості використовувався зведений кошторисний
розрахунок вартості, згідно якого загальна кошторисна вартість робіт складає 4
595 000,00 UAH з ПДВ. Розміру бюджетного призначення становить 4 595
000,00 UAH з ПДВ.
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому
розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета
закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до
вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016
року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
http://www.novovolynsk-lyceum.edukit.volyn.ua/advert/id/543/vn/%D0%9E%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%96-%D1%8F%D0%BA%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%85%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%B0/