-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція головної каналізаційної насосної станції в с. Добряни Стрийського району Львівської області. Коригування».
Завершена
39 778 275.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 198 891.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 198 891.38 UAH
Номер:
a9a81afb84214462823eaf3b9465b35c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-11-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.09.2023 00:00
Період моніторингу:
11.09.2023 16:42 - 03.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.09.2023 № 50-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 11.09.2023 № 50-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9
UA-2023-06-15-015623-a 15.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік відділу капітального будівництва Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.06.2023 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.06.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Житлоінвестбуд-ЛВ» (далі – ТОВ «Житлоінвестбуд-ЛВ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.06.2023
№ 82, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.06.2023, договір від 03.07.2023 № 01.07.23 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 03.07.2023 №1, повідомлення про внесення змін до договору від 06.09.2023, пояснення від 19.09.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторингом встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ №680) щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додаток 1,3,4) до тендерної документації окремими файлами.
Період усунення порушень:
20.09.2023 16:54 - 05.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.09.2023 16:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі ««Реконструкція головної каналізаційної насосної станції в с. Добряни Стрийського району Львівської області. Коригування».» Замовник торгів повідомляє наступне:
За результатами моніторингу процедури закупівлі Західним офісом Держаудитслужби в Хмельницькій області було виявлено порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано вимоги Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додаток 1,3,4) до тендерної документації окремими файлами.).
Однак, Замовник торгів не погоджується з даним висновком Держаудитслужби, з наступних підстав:
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, згідно п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Ч. 2 ст. 22 Закону визначає відомості, які повинні міститися в тендерній документації.
Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 “Про затвердження примірної тендерної документації” (надалі – Наказ) затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі - відкриті торги. Примірна тендерна документація містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом та інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Варто зауважити, що назва Наказу звучить як «примірний», тобто взірцевий, орієнтовний. Відповідно замовники при складенні тендерної документації можуть керуватися положеннями даного наказу, однак жодна правова норма не зобов’язує дотримуватися його вимог.
Враховуючи викладене, можна дійти до наступного висновку:
1. Наказом від 13.04.2016 № 680 затверджено ПРИМІРНУ тендерну документацію, така примірна форма не встановлює норм права, має рекомендаційний характер. Примірна тендерна документація має рекомендаційний характер та її положення можуть змінюватися.
2. Законом не встановлено вимог щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Отже, Замовником торгів при складенні тендерної документації в повній мірі було дотримано вимоги ч. 2 ст. 22 Закону, та зазначену всю обов’язкову інформацію.
Принагідно хочемо повідомити, уповноважена особа систематично проходить різного роду офлайн та онлайн навчання у сфері публічних закупівель з метою покращення своїх навичок під час здійснення професійної діяльності. Також зобов'язуємося у майбутньому дотримуватися всіх нормативно-правових актів, які регулюють порядок проведення процедури закупівель.
Дата публікації звіту:
21.09.2023 12:52
Запити/Пояснення
Номер:
d7cb9b03f5b74b13b22fb47a1d1519ba
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
18.09.2023 10:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-15-015623-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення,
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f919af2149a4441d98dc8eeb1fbe85ce
Назва:
У відповідь на запит замовнику про надання пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне:
Дата опублікування:
19.09.2023 12:32
Опис:
Обґрунтування розміру бюджетних призначень: згідно з рішенням ХХХ сесії VIII демократичного скликання Стрийської міської ради від 15 грудня 2022 р. № 1411, (зі змінами), «Про Програму соціально-економічного та культурного розвитку Стрийської міської територіальної громади на 2023 рік», яким затверджено Програму капітального будівництва об’єктів житлово-комунального та соціально-культурного призначення, благоустрою і капітального ремонту об'єктів Стрийської міської територіальної громади на 2023 рік (далі - Програма.). Так, Програмою (Рішення сесії Стрийської міської ради від 30.03.2023 р. № 1664 Про затвердження змін до Програми соціально-економічного та культурного розвитку Стрийської міської територіальної громади на 2023 рік»,) зазначена інформація про виділення коштів на 2023 рік Замовнику - Відділу капітального будівництва Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області у сумі 14285,7 тис. грн. на об’єкт: «Реконструкція головної каналізаційної насосної станції в с. Добряни Стрийського району Львівської області. Коригування».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації на даний об’єект та Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво від 08.11.2021 року) (зі змінами).
У зв’зку із незадовільним станом вищевказаного об’єкту, виникла необхідність у реконструкції головної каналізаційної насосної станції в с. Добряни Стрийського району Львівської області, так як ситуація з очисними спорудами міста Стрия, одним із об’єктів яких є вищезгадана ГКНС, вкрай критична, і як результат - незадовільний екологічний стан та збільшення скиду не очищених викидів КОС.
ГКНС діюча і життєдіяльність міста не припиняється, а навпаки, з урахуванням збільшення населення за рахунок ВПО, збільшується кількість стічних вод, що поступають на очисні споруди і відповідно навантаження на КОС. Неодноразово виникали аварійні ситуації, про що свідчать відповідні документи комісії з питань ТЕБ та НС (Протокол від 06.06.2022 р. позачергового виїзного засідання комісії з питань ТЕБ та НС від лист КП «Стрийводоканал» від 07.06.2022 року).
Враховуючи вищенаведене з метою недопущення аварійних ситуацій та, як результат можливої надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру, постало нагальне питання реконструкції ГКНС.
Тому з урахуванням змін, внесених Постановою КМУ від 14 березня 2023 року N 230 до Постанови КМУ від 09.06.2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», прийнято рішення провести процедуру закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері публічних закупівель та розпочати роботи по об’єкту: «Реконструкція головної каналізаційної насосної станції в с. Добряни Стрийського району Львівської області. Коригування».
Обґрунтування очікуваної вартості: Відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво від 08.11.2021 року) (зі змінами), а також затвердженої проєктно-кошторисної документації на об’єкт: «Реконструкція головної каналізаційної насосної станції в с. Добряни Стрийського району Львівської області. Коригування».
На момент затвердження річного плану закупівель слід керуватися чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, а також відповідно до листа Міністерства розвитку громад та територій України про введення в дію кошторисних норм України вих. №7/15.2/17444-21 від 16.11.2021 р.
Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника та інжінірингові послуги (Глава 10 кошторису) та Главу 12. Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12 з урахуванням ПДВ.
2) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті за посиланням: https://stryi-rada.gov.ua/wp-content/uploads/2023/06/14-%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82-3.pdf