-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Буряк, морква, капуста, цибуля, яблука, банани, лимони, зелень, черешня, слива, полуниця, персик, виноград, огірок свіжий, помідор свіжий, капуста свіжа, картопля молода, кабачок, перець свіжий
Завершена
1 682 256.00
UAH без ПДВ
Номер:
0df1521a32e74304b1647149bf2966cc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-03-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.10.2023 00:00
Період моніторингу:
04.10.2023 12:24 - 26.10.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.10.2023 № 50-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2023-06-15-014396-a 15.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, відповідності умов договору вимогам законодавства, правомірності внесення змін до договору, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, відповідності умов договору вимогам законодавства, правомірності внесення змін до договору, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2023-06-15-014396-a, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю товару від 15.06.2023 № 34-П, укладений між Замовником та Фізичною особою-підприємцем Терзі Олегом Петровичем (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 13.07.2023 № 1, від 18.08.2023 № 2 та від 16.10.2023 № 3, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління), оприлюднені в електронній системі закупівель 10.10.2023 та 16.10.2023, пояснення з власної ініціативи та документи Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 18.10.2023.
Період усунення порушень:
19.10.2023 16:47 - 25.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
19.10.2023 16:47
Запити/Пояснення
Номер:
273c4326cb0840e09c929c88043e22e4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.10.2023 10:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Буряк, морква, капуста, цибуля, яблука, банани, лимони, зелень, черешня, слива, полуниця, персик, виноград, огірок свіжий, помідор свіжий, капуста свіжа, картопля молода, кабачок, перець свіжий (за кодом ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи)», очікуваною вартістю 1 682 256,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-15-014396-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
88b69c767b144e02a7a1c55299d487e5
Назва:
Пояснення щодо моніторингу закупівлі: Буряк, морква, капуста, цибуля, яблука, банани, лимони, зелень, черешня, слива, полуниця, персик, виноград, огірок свіжий, помідор свіжий, капуста свіжа, картопля молода, кабачок, перець свіжий (код ДК 021:2015:03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи) (ID: UA-2023-06-15-014396-a)
Дата опублікування:
10.10.2023 14:29
Опис:
На Ваш запит надаємо інформацію та відповідні документи від потенційних учасників закупівлі, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Номер:
c6c2fb830d06490280b008c846a2cb62
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.10.2023 16:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Буряк, морква, капуста, цибуля, яблука, банани, лимони, зелень, черешня, слива, полуниця, персик, виноград, огірок свіжий, помідор свіжий, капуста свіжа, картопля молода, кабачок, перець свіжий (за кодом ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи)», очікуваною вартістю 1 682 256,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-15-014396-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Згідно з вимогами підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником під час закупівлі товару «Буряк, морква, капуста, цибуля, яблука, банани, лимони, зелень, черешня, слива, полуниця, персик, виноград, огірок свіжий, помідор свіжий, капуста свіжа, картопля молода, кабачок, перець свіжий (за кодом ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи)», очікуваною вартістю 1 682 256,00 грн за процедурою відкритих торгів (ID: UA-2023-05-30-010577-a), яку відмінено через неподання жодної тендерної пропозиції, в додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено наступні вимоги, а саме: «Для підтвердження відповідності запропонованого Товару вимогам Замовника Учасник повинен у складі своєї пропозиції також надати наступні документи:
- оригінал або копію документу, що посвідчує якість запропонованого товару, що є предметом закупівлі;
- оригінал діючого сертифікату на систему управління якістю, виданий учаснику органом із сертифікації, акредитованим Національним агенством з акредитації України, відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT);
- інформація про запровадження системи НАССР*:
*З метою підтвердження запровадження виробником або учасником процедури закупівлі щодо розробки, впровадження та застосування Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), такий учасник або виробник повинен надати: наказ по підприємству на затвердження Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) або копію акта Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) (з позитивними висновками) складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР за формою затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2019 року № 446 або надати сертифікат, який підтверджує запровадження виробником або учасником процедури закупівлі щодо розробки, впровадження та застосування Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), або іншу інформацію (може бути довідка в довільній формі (гарантійний лист), щодо розробки, впровадження та застосування Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР).
- довідку в довільній формі, що містить опис всіх обов’язкових процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, що розроблені, запроваджені та використовуються учасником;
- довідку в довільній формі з описом заходів, які здійснює учасник, як оператор ринку харчових продуктів, у разі необхідності вилучення та/або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини та документи, що встановлюють порядок виконання учасником цих заходів;
- оригінали або копії документів, що підтверджують санітарну обробку автотранспортних засобів (дійсні на момент подачі пропозиції);
- оригінал експлуатаційного дозволу учасника (оператора ринку), якщо це передбачено ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та/або відомості про державну реєстрацію потужностей відповідно до вимог ст. 25 вказаного Закону;
- гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля».
Враховуючи вищезазначене та положення підпункту 6 пункту 13 Особливостей, просимо надати пояснення та підтверджуючі документи, що вимоги Замовника до ФОП Терзі Олег Петрович, з яким укладено договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель від 15.06.2023 № 34-П, не відрізняються від вищенаведених вимог, а також надати документальне підтвердження відповідності ФОП Терзі Олег Петрович таким вимогам у повному обсязі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9609b0145ed54b90ba4b101670414269
Назва:
Пояснення щодо моніторингу закупівлі: Буряк, морква, капуста, цибуля, яблука, банани, лимони, зелень, черешня, слива, полуниця, персик, виноград, огірок свіжий, помідор свіжий, капуста свіжа, картопля молода, кабачок, перець свіжий (код ДК 021:2015:03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи) (ID: UA-2023-06-15-014396-a)
Дата опублікування:
16.10.2023 15:24
Опис:
Пояснення щодо моніторингу закупівлі: Буряк, морква, капуста, цибуля, яблука, банани, лимони, зелень, черешня, слива, полуниця, персик, виноград, огірок свіжий, помідор свіжий, капуста свіжа, картопля молода, кабачок, перець свіжий (код ДК 021:2015:03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи) (ID: UA-2023-06-15-014396-a)
Номер:
81d858b990224f44b01665c9fdef301c
Назва:
Пояснення щодо моніторингу закупівлі: Буряк, морква, капуста, цибуля, яблука, банани, лимони, зелень, черешня, слива, полуниця, персик, виноград, огірок свіжий, помідор свіжий, капуста свіжа, картопля молода, кабачок, перець свіжий (код ДК 021:2015:03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи) (ID: UA-2023-06-15-014396-a)
Дата опублікування:
18.10.2023 14:28
Опис:
Пояснення щодо моніторингу закупівлі: Буряк, морква, капуста, цибуля, яблука, банани, лимони, зелень, черешня, слива, полуниця, персик, виноград, огірок свіжий, помідор свіжий, капуста свіжа, картопля молода, кабачок, перець свіжий (код ДК 021:2015:03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи) (ID: UA-2023-06-15-014396-a)