-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
5 лотів: Лот 1. – Система лапароскопічна, багаторазового використання, у комплекті (Національний класифікатор НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 32617 Система лапароскопічна, багаторазового використання); Лот 2. – Електрохірургічна система (Електрохірургічний апарат) (Національний класифікатор НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 44776 Електрохірургічна система); Лот 3. – Операційний світильник (Національний класифікатор НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 12282 Операційний світильник); Операційний світильник (Національний класифікатор НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 12282 Операційний світильник); Лот 4. – Аспіратор медичний електричний (Національний класифікатор НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 47366 Аспіраційна система з електроживленням для невідкладної допомоги); Лот 5. – Гнучкий відеобронхоскоп дорослий/дитячий (Національний класифікатор НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 17662 Гнучкий відеобронхоскоп)
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ОПЕРАЦІЙНИХ БЛОКІВ 5 ЛОТІВ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
14 264 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 470.00 UAH
мін. крок: 0% або 470.00 UAH
Номер:
8364c7a1d46547bbb4046ba06530d81a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-06-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.11.2023 00:00
Період моніторингу:
06.11.2023 15:47 - 28.11.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.11.2023 № 318
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2023-06-15-014089-a 15.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДУ «Інститут ендокринології та обміну речовин ім. В.П. Комісаренка НАМН України» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.06.2023 (зі змінами), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ОРТО ЛАЙФ» (лот 1), фізична особа- підприємець Мигиль Іван Миколайович (лот 2), товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДФЛАЙ» (лот 3), товариства з обмеженою відповідальністю «МТ-МЕД» (лот 4), повідомлення щодо обґрунтування аномально низької ціни до 01.07.2023 (лот 3), протокол уповноваженої особи від 05.07.2023 № 40 (лот 1,2,3,4,5), №39 (лот 3), повідомлення про намір укласти договір від 05.07.2023 (лот 1,2,3,4,5), договір про надання послуг від 13.07.2023 № 24ІЕ на суму 6 684 500,00 грн, № 23ІЕ на суму 1 052 880,00 грн (без ПДВ), № 27ІЕ на суму 5 880 000,00 грн, № 28ІЕ на суму 94 000,00 грн, від 17.07.2023 № 29ІЕ 456 000,00 грн без ПДВ, додаткова угода № 1 від 21.07.2023 (лот 5), пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 16.11.2023 та через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
30.11.2023 17:46 - 06.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.11.2023 17:46
Запити/Пояснення
Номер:
26cab66e5ccc44719222833c24085373
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.11.2023 10:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015:33160000-9 Устаткування для операційних блоків (5 лотів: Лот 1. – Система лапароскопічна, багаторазового використання, у комплекті; Лот 2. – Електрохірургічна система (Електрохірургічний апарат); Лот 3. – Операційний світильник; Лот 4. – Аспіратор медичний електричний; Лот 5. – Гнучкий відеобронхоскоп дорослий/дитячий (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-15-014089-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a1345c4b576e43e8b40116c81b23ad30
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
16.11.2023 11:18
Опис:
Розглянувши Ваш запит на пояснення, повідомляємо наступне.
Щодо визначення технічних, якісних та кількісних характеристик, очікуваної вартості предмету закупівлі.
Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону.
На підставі клопотань від працівників Замовника (додаються), було зазначено потребу в закупівлі даного обладнання для потреб Замовника, дані клопотання також містить бажані характеристики предмету закупівлі та мету використання. Також, дана потреба була досліджена робочою групою (наказ про її створення та протокол - додається). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблено керуючись потребами Замовника, для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я населення, медичного персоналу, з метою швидкого діагностування захворювань та призначення вчасного відповідного лікування, а також з урахуванням вимог нормативних документів, сфери використання та практичних рекомендацій.
Очікувана вартість предмета закупівлі була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРіТУ № 275 від 18.02.2020, а саме методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товар з відповідними параметрами з використанням Інтернет - ресурсу та прозоро маркету (який знаходиться у відкритому доступі), проведенням ринкових консультацій (комерційні пропозиції - додаються), а також з урахуванням розміру індексу інфляції в Україні у 2023 році (дана інформація оприлюднена на офіційному сайті Міністерства фінансів України - https://index.minfin.com.ua/ua/economy/index/inflation/).
Враховуючи вищезазначене, замовник обґрунтовано та у відповідності до існуючих методик визначив очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оголошенням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу.
Згідно п.п.1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечують оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена Замовником у Додатку 1 до тендерної документації, що оприлюднений на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону.
Замовником була оприлюднена інформація на власному веб сайті (підтвердження за посиланням http://iem.net.ua/institute/statebuy/statebuy_23/).
Додатки:
1. Клопотання та звернення;
2. Наказ про створення робочої групи
3. Протокол засідання робочої групи
4. Комерційні (цінові) пропозиції
5. Скрін із сайту Замовника