• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

5 лотів: Лот 1. – Система лапароскопічна, багаторазового використання, у комплекті (Національний класифікатор НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 32617 Система лапароскопічна, багаторазового використання); Лот 2. – Електрохірургічна система (Електрохірургічний апарат) (Національний класифікатор НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 44776 Електрохірургічна система); Лот 3. – Операційний світильник (Національний класифікатор НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 12282 Операційний світильник); Операційний світильник (Національний класифікатор НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 12282 Операційний світильник); Лот 4. – Аспіратор медичний електричний (Національний класифікатор НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 47366 Аспіраційна система з електроживленням для невідкладної допомоги); Лот 5. – Гнучкий відеобронхоскоп дорослий/дитячий (Національний класифікатор НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 17662 Гнучкий відеобронхоскоп)

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ОПЕРАЦІЙНИХ БЛОКІВ 5 ЛОТІВ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.

Завершена

14 264 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 470.00 UAH
Номер: 8364c7a1d46547bbb4046ba06530d81a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-06-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.11.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 06.11.2023 15:47 - 28.11.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.11.2023 № 318 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 28 UA-2023-06-15-014089-a 15.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДУ «Інститут ендокринології та обміну речовин ім. В.П. Комісаренка НАМН України» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.06.2023 (зі змінами), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ОРТО ЛАЙФ» (лот 1), фізична особа- підприємець Мигиль Іван Миколайович (лот 2), товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДФЛАЙ» (лот 3), товариства з обмеженою відповідальністю «МТ-МЕД» (лот 4), повідомлення щодо обґрунтування аномально низької ціни до 01.07.2023 (лот 3), протокол уповноваженої особи від 05.07.2023 № 40 (лот 1,2,3,4,5), №39 (лот 3), повідомлення про намір укласти договір від 05.07.2023 (лот 1,2,3,4,5), договір про надання послуг від 13.07.2023 № 24ІЕ на суму 6 684 500,00 грн, № 23ІЕ на суму 1 052 880,00 грн (без ПДВ), № 27ІЕ на суму 5 880 000,00 грн, № 28ІЕ на суму 94 000,00 грн, від 17.07.2023 № 29ІЕ 456 000,00 грн без ПДВ, додаткова угода № 1 від 21.07.2023 (лот 5), пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 16.11.2023 та через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 30.11.2023 17:46 - 06.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 30.11.2023 17:46

Запити/Пояснення