-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Капітальний ремонт приміщень захисної споруди Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги, по вул. Братиславській, 3 в Деснянському районі м. Києва» (коригування) ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
17 019 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 85 095.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 85 095.00 UAH
Номер:
7ee78964f20049ffafeea0d575429902
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-18-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2023 00:00
Період моніторингу:
18.08.2023 11:45 - 09.09.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2023 № 249
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2023-06-15-013689-a 15.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Абсолют-Клімат», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 14.06.2023 (зі змінами від 22.06.2023), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.06.2023, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Абсолют-Клімат» (далі – ТОВ «Абсолют-Клімат»), повідомлення про намір укласти договір від 30.06.2023, договір від 13.07.2023 № 66 на суму 16 825 500,00 грн (з ПДВ), додаткова угода № 1
від 14.07.2023, пояснення Замовника, надане 30.08.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
12.09.2023 14:28 - 16.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.09.2023 14:28
Запити/Пояснення
Номер:
a9f4f5f5aeb9441e8930c02483119025
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.08.2023 12:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень захисної споруди Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги, по вул. Братиславській, 3 в Деснянському районі м. Києва (коригування) ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-15-013689-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації та пунктів 4.1, 4.2 договору № 66 від 13.07.2023 в частині надання забезпечення виконання договору (застави) в розмірі 1 відсотку вартості договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
4. Надати документи та інформацію, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору від 13.07.2023
№ 66 (далі – Договір), шляхом укладання додаткової угоди від 14.07.2023 № 1, якою внесені зміни до умов Договору, в частині зменшення договірної ціни.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
02136c65378a43abb8d6c4b7d0b65d1a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
30.08.2023 15:11
Опис:
У відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)(далі – Замовник) надає відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Стосовно п.1 запиту, а саме: Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат та очікувана вартість визначені на підставі проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт приміщень захисної споруди Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги, по вул. Братиславській, 3 в Деснянському районі м. Києва» (коригування), згідно із вимогами чинного законодавства, який отримав позитивний експертний висновок уповноваженого органу.
Очікувана вартість власне робіт, що є предметом закупівлі, була розрахована виходячи із загальної кошторисної вартості будівництва за мінусом вартості супутніх робіт – розробка проєктно-кошторисної документації, технічний нагляд, авторський нагляд та понесені витрати.
На підтвердження надаємо ПКД, дефектні акти, експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок та накази.
Стосовно п.2 запиту: Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду
Звертаємо увагу, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), відповідно до п.4¹ Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 та п. п.4¹ Постанови КМУ від 11.10.2016 №710, стосується тільки розпорядників бюджетних коштів. Оскільки наш заклад є в першу чергу комунальним некомерційним підприємством, а в розрізі даної закупівлі лише одержувачем бюджетних коштів, вимоги даної Постанови не розповсюджуються.
Щодо п.3 запиту: Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації та пунктів 4.1, 4.2 договору № 66 від 13.07.2023 в частині надання забезпечення виконання договору (застави) в розмірі 1 відсотку вартості договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
На підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації та пунктів 4.1, 4.2 договору № 66 від 13.07.2023 надаємо Платіжну інструкцію, надану переможцем підчас укладання договору.
Стосовно п.4 запиту: Надати документи та інформацію, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору від 13.07.2023 № 66 (далі – Договір), шляхом укладання додаткової угоди від 14.07.2023 № 1, якою внесені зміни до умов Договору, в частині зменшення договірної ціни
Обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору від 13.07.2023 №66 полягають у тому, що після підписання договору Сторони дійшли згоди щодо зміни цін на матеріали та устаткування, що призвело до економії коштів та зменшення вартості договору без зміни кількості (обсягу) та якості робіт.
Отже, загальна сума зменшення договору становить 1 620 300 грн. з ПДВ.
Додатково надаємо порівняльну відомість ресурсів, в якій відображені зміни цін на матеріали та устаткування.