-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція теплових мереж від ЦТП 4/31 ( ділянка від ЦТП до ТК-4 по вул. Свистуна, 20-22 в м. Харків) (код ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція)
Завершена
10 577 682.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 105 776.82 UAH
мін. крок: 1% або 105 776.82 UAH
Номер:
1246334745ad4b84b722b1f241bbe874
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-13-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2023 00:00
Період моніторингу:
16.10.2023 10:12 - 06.11.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
13.10.2023 № 205
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.10.2023 № 205
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2023-06-15-012837-a 15.06.2023 КП "Харківські теплові мережі" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання відповідності опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, встановлено порушення вимоги Наказу №710.
За результатом аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення пункту 28 та абзацу 17 пункту 47 Особливостей.
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання пояснень, у випадках передбачених Законом №922 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), відповідності опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №710 «Перелік формальних помилок» (далі – Наказ №710), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП "Харківські теплові мережі" (далі Замовник) UA-P-2023-06-15-005857-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену уповноваженою особою протокол 15 червня 2023 № ВТ 1506-02, тендерну пропозицію учасника НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХСЕРВІС", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 05.07.2023, договір від 14.07.2023 №68071414, запити для надання пояснень від 23.10.2023, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 24.10.2023, дотримання Наказу №710, щодо переліку формальних помилок.
Відповідно до пункту 19 статті 22 Закону №922 тендерна документація включає опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Моніторингом установлено, що зазначений Замовником у пункті 3.12 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації перелік формальних (несуттєвих) помилок, не відповідає Переліку формальних помилок затверджених Наказом №710.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону №922. При цьому, відповідно до пункту 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких
підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Аналіз тендерної документації замовника свідчить що, відповідно до пункту 5 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», щодо підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначені абзацом 17 пункту 47 Особливостей та спосіб підтвердження відповідності учасника викладений у Додатку № 4 до тендерної документації, відсутня вимога способу підтвердження підстави, визначеної абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей.
Тобто, Замовником під час складання тендерної документації не враховано норми пункту 47 Особливостей, що є порушенням вимог пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
07.11.2023 16:17 - 22.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
07.11.2023 16:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель відповідно до висновку Східний офіс Держаудитслужби від 7 листопада 2023 року повідомляємо про заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме: уповноваженою особою до початку проведення моніторингу будо приведено тендерну документацію у відповідність до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №710 «Перелік формальних помилок» та вимог пункту 28 та абзацу 17 пункту 47 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Подальші процедури відкритих торгів оголошувалися з врахуванням зазначених норм, оскільки внести зміни в тендерну документацію за закупівлею яка відбулась неможливо, закупівля UA-2023-06-15-012837-a, за якою здійснювався моніторинг залишилась с порушенням вищезазначених норм.
Дата публікації звіту:
13.11.2023 18:04
Запити/Пояснення
Номер:
c20fa737ee6c4bc3a05a871002c959fb
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
23.10.2023 17:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт, а саме: Реконструкція теплових мереж від ЦТП 4/31 (ділянка від ЦТП до ТК-4 по вул. Свистуна, 20-22 в м. Харків) (код ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція). Інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-15-012837-a), яку проведено КП "Харківські теплові мережі" (далі - Замовник), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкт управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c31c18315b84449c9fedb0311484041c
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
24.10.2023 12:04
Опис:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості необхідно зазначити, що пункт 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (надалі – Постанова) чітко визначає вичерпний перелік суб’єктів, на якого він розповсюджується, а саме це: 1) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня); 2) суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Згідно Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, оприлюдненого на офіційному веб-порталі Державної Казначейської Служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv) КП «Харківські теплові мережі» є одержувачем бюджетних коштів. Таким чином, згідно норм Бюджетного Кодексу України КП «Харківські теплові мережі» не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня). Замовник – КП «Харківські теплові мережі» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки відповідно до положень Статуту підприємства, статті 63 Господарського Кодексу України Замовник є комунальним підприємством, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, тобто згідно до статті 24 ГКУ відноситься до комунального сектора економіки. Враховуючи зазначене вище, норми пункту 4-1 Постанови не розповсюджуються на підприємство, а відтак у Замовника відсутній обов’язок здійснювати заходи, визначені цим пунктом Постанови.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, експертної оцінки за вказаним об’єктом та технічного завдання підрозділу-ініціатора закупівлі, яке було оприлюднене під час оголошення закупівлі як Додаток № 2 до тендерної документації .
Всі вищезазначені документи будуть завантажені в електронну систему закупівель