-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М’ясо – ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (М’ясо яловичини - ДК 021:2015:15111100-0 – Яловичина; М’ясо свинини - ДК 021:2015:15113000-3 – Свинина; Окорок курячий свіжий - ДК 021:2015: 15112130-6 – Курятина;
Завершена
546 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 460.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 460.00 UAH
Номер:
7595abebff574300a1afbf168fe9206c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-11-000115
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.07.2023 00:00
Період моніторингу:
12.07.2023 09:28 - 03.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.07.2023
№ 42-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.07.2023 № 42-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2023-06-15-011905-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «М’ясничок» установлено порушення підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Стернійчук Юля Олександрівна, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 10.07.2023 № 148, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель КУ «Коростенський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.06.2023, тендерна пропозиція учасника ФОП Стернійчук Юля Олександрівна, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 26.06.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.06.2023 № 108, тендерна пропозиція учасника – переможця ТОВ «М’ясничок», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.06.2023 № 109, повідомлення про намір укласти договір від 29.06.2023, договір про закупівлю від 10.07.2023 № 148, додаткова угода № 1 від 12.07.2023, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 12.07.2023, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 17.07.2023..
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «М’ясничок» не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до підпункту 1.4.11 пункту 1 розділу III тендерної документації встановлено імперативну умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників гарантійного листа, складеного учасником в довільній формі про те, що він:
- не здійснює свою господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території,
- не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь;
- товар, запропонований учасником, не походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «М’ясничок», відсутній вищевказаний гарантійний лист, що не відповідає умовам підпункту 1.4.11 пункту 1 розділу III тендерної документації.
Також, відповідно до підпунктів 5.9 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, на виконання вимог визначених абзацом 7 пункту 28 та абзацом 15 пункту 47 Особливостей, Замовником встановлено умову, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, зокрема, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктом 3 пункту 47 Особливостей, а саме, інформаційну довідку або витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення або індивідуальну довідку, отриману на сайті НАЗК та сформовану на основі пошуку записів в реєстрі за кодом ДРФО, що зчитується з КЕП, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, та встановлено імперативну вимогу, що документ повинен бути не більше місячної давнини дати оприлюднення в електронній системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Аналогічно, підпунктом 3 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Так, на виконання вище вказаних вимог, переможець ТОВ «М’ясничок», у строк визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей та підпунктом 5.9 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, надав повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» (далі - Витяг) на директора Більмович Олена Миколаївна.
Однак, моніторингом установлено, що датою оприлюднення в електронній системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю є 29.06.2023 року, а датою формування Витягу є 23.03.2023 року, тобто вказаний Витяг виданий більше місячної давнини дати оприлюднення в електронній системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим не дотримано вимоги абзацу 15 пункту 47 Особливостей та підпунктів 5.9 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Отже, переможцем ТОВ «М’ясничок» не надано документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 3 пункту 47 цих особливостей.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «М’ясничок» як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як таку, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 3 пункту 47 цих особливостей.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
18.07.2023 16:41 - 02.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.07.2023 16:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення будуть усунені. Договір буде розірвано
Дата публікації звіту:
20.07.2023 14:21
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації:
20.07.2023 16:06
Запити/Пояснення
Номер:
e69b88bd08d14c6c912416337ff6ef0a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.07.2023 09:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «М’ясо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-15-011905-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fcbef21da2c740319ca99df3132b4637
Назва:
Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", відповідно до бюджетного запиту на 2023 рік та на підставі попередніх розрахунків до проєкту бюджету на 2023 рік.
Дата опублікування:
17.07.2023 14:03
Опис:
Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", відповідно до бюджетного запиту на 2023 рік та на підставі попередніх розрахунків до проєкту бюджету на 2023 рік.