• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М’ясо – ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (М’ясо яловичини - ДК 021:2015:15111100-0 – Яловичина; М’ясо свинини - ДК 021:2015:15113000-3 – Свинина; Окорок курячий свіжий - ДК 021:2015: 15112130-6 – Курятина;

Завершена

546 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 460.00 UAH
Номер: 7595abebff574300a1afbf168fe9206c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-11-000115
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.07.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 12.07.2023 09:28 - 03.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.07.2023 № 42-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.07.2023 № 42-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2023-06-15-011905-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 024-92-47, ekonsevych@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «М’ясничок» установлено порушення підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Стернійчук Юля Олександрівна, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 10.07.2023 № 148, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель КУ «Коростенський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.06.2023, тендерна пропозиція учасника ФОП Стернійчук Юля Олександрівна, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 26.06.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.06.2023 № 108, тендерна пропозиція учасника – переможця ТОВ «М’ясничок», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.06.2023 № 109, повідомлення про намір укласти договір від 29.06.2023, договір про закупівлю від 10.07.2023 № 148, додаткова угода № 1 від 12.07.2023, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 12.07.2023, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 17.07.2023.. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «М’ясничок» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до підпункту 1.4.11 пункту 1 розділу III тендерної документації встановлено імперативну умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників гарантійного листа, складеного учасником в довільній формі про те, що він: - не здійснює свою господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, - не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; - товар, запропонований учасником, не походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «М’ясничок», відсутній вищевказаний гарантійний лист, що не відповідає умовам підпункту 1.4.11 пункту 1 розділу III тендерної документації. Також, відповідно до підпунктів 5.9 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, на виконання вимог визначених абзацом 7 пункту 28 та абзацом 15 пункту 47 Особливостей, Замовником встановлено умову, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, зокрема, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктом 3 пункту 47 Особливостей, а саме, інформаційну довідку або витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення або індивідуальну довідку, отриману на сайті НАЗК та сформовану на основі пошуку записів в реєстрі за кодом ДРФО, що зчитується з КЕП, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, та встановлено імперативну вимогу, що документ повинен бути не більше місячної давнини дати оприлюднення в електронній системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Аналогічно, підпунктом 3 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Так, на виконання вище вказаних вимог, переможець ТОВ «М’ясничок», у строк визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей та підпунктом 5.9 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, надав повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» (далі - Витяг) на директора Більмович Олена Миколаївна. Однак, моніторингом установлено, що датою оприлюднення в електронній системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю є 29.06.2023 року, а датою формування Витягу є 23.03.2023 року, тобто вказаний Витяг виданий більше місячної давнини дати оприлюднення в електронній системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим не дотримано вимоги абзацу 15 пункту 47 Особливостей та підпунктів 5.9 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Отже, переможцем ТОВ «М’ясничок» не надано документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 3 пункту 47 цих особливостей. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «М’ясничок» як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як таку, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 3 пункту 47 цих особливостей. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 18.07.2023 16:41 - 02.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 18.07.2023 16:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення будуть усунені. Договір буде розірвано
Дата публікації звіту: 20.07.2023 14:21

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації: 20.07.2023 16:06

Запити/Пояснення