-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція водопровідної мережі м. Червоноград Львівської області. Коригування
Завершена
12 511 672.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 558.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 62 558.36 UAH
Номер:
1789cfea160140bd8f8ff70eca09c7d8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-17-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.08.2023 00:00
Період моніторингу:
17.08.2023 11:18 - 08.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.08.2023 № 26-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 17.08.2023 № 26-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-06-15-011219-a 15.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника КП «Червоноградводоканал» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерної пропозиції, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) за укладеним договором з КП «Червоноградводоканал» від 07.07.2023 №57-07/23 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 вересня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 20.05.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Органу місцевого самоврядування «Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.06.2023; відповіді Замовника, щодо змісту тендерної документації надані, на звернення учасників; тендерну пропозицію Комунального підприємства «Червоноградводоканал» (далі – КП «Червоноградводоканал»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір з КП «Червоноградводоканал» від 27.06.2023 №4; повідомлення про намір укласти договір від 27.06.2023; договір від 07.07.2023 №57-07/23; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 17 та 28 серпня 2023 року.
Пунктом 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Відповідно, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника КП «Червоноградводоканал» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено наступне.
Розділом 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям» тендерної документації на підтвердження відповідності учасників, кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагається надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за встановленою формою «Таблиця А». Ця таблиця повинна відображати машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Окрім цього, Учасник зазначає інформацію в даній довідці про обов’язкову наявність у Учасника апаратів для зварювання ПЄ-труб необхідних для виконання робіт згідно технічного завдання Замовника.
На виконання вищеописаних вимог учасником КП «Червоноградводоканал» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-техніхної бази, необхідних для виконання даного виду робіт: «Реконструкція водопровідної мережі м. Червоноград Львівської області. Коригування» від 20.06.2023 №457.
Однак, зазначена учасником у таблиці інформація наданої у складі тендерної пропозиції довідки від 20.06.2023 №457 не відображає в повному обсязі механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»), зокрема асфальтоукладчики універсальні продуктивність 600т/год, котки дорожні самохідні грунтові (маса 19 т, 16 т, 13 т); електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град. С (працює від пересувної електростанції), тощо.
З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області 28.08.2023 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, яким чином здійснювалася оцінка тендерної пропозиції КП «Червоноградводоканал» відповідно до умов/вимог тендерної документації та прийнято рішення про її відповідність установленим вимогам.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника КП «Червоноградводоканал» вимогам тендерної документації Замовник в електронній системі закупівель 30.08.2023 надано пояснення, яке не спростовує факту встановленого порушення, оскільки Замовник у розділі 1 додатку 2 тендерної документації чітко визначив, що учасниками у складі тендерної пропозиції надається довідка за формою «Таблиця А», яка повинна відображати машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»).
Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте, в порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції КП «Червоноградводоканал», що вимагалися на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у розділі 1 додатку 2 тендерної документації, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Як наслідок, тендерна пропозиція учасника
КП «Червоноградводоканал» не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям Замовника, визначених в розділі 1 додатку 2 тендерної документації та підлягає відхиленню, відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII.
Однак, за результатами моніторингу встановлено, що Замовником на порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено учасника КП «Червоноградводоканал», а укладено з ним договір від 07.07.2023 №57-07/23 на закупівлю робіт з реконструкції водопровідної мережі м. Червоноград Львівської області. Коригування на загальну суму 11 334 540,00 гривень.
Період усунення порушень:
06.09.2023 11:51 - 21.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.09.2023 11:51
Оскарження висновку в суді
Опис:
Номер провадження: П/380/22606/23 від 25.09.2023р.
Дата публікації:
26.09.2023 16:08
Дата відкриття провадження:
25.09.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
П/380/22606/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатом проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція водопровідної мережі м. Червоноград Львівської області. Коригування», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-15-011219-a) встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником.
Аналізуючи обсяг механізмів, обладнання, передбачених кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»), зокрема асфальтоукладчики універсальні продуктивність 600т/год, котки дорожні самохідні грунтові (маса 19 т, 16 т, 13 т); електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град. С (працює від пересувної електростанції), слід зазначити, що відсоток вартості, що становлять дані механізми, і які не будуть враховуватися у актах виконаних робіт не значний відносно зекономленої суми (1 177 132,00 грн ) вартості робіт при проведенні даної закупівлі. Враховуючи розпочаті роботи та закуплені матеріали, з метою зниження соціальної напруги та з метою якнайшвидшого покращення якості питної води у місті Замовник прийшов до висновку не розривати Договір з КП «Червоноградводоканал» від 07.07.2023 №57-07/23.
З огляду на вищезазначене, замовник не згідний з висновком Держаудитслужби і не може усунути виявлені порушення.
Таким чином Замовник змушений подати позов до суду, встановленому порядку, на Висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області.
Дата публікації звіту:
08.09.2023 15:05
Запити/Пояснення
Номер:
c4c2cdef587d4870abb6f4fa418d4a41
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
17.08.2023 16:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція водопровідної мережі м. Червоноград Львівської області. Коригування», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-15-011219-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
d8a2c8db9cac41759e1d6d62a39d7194
Назва:
Пояснення на запит по моніторингу
Дата опублікування:
22.08.2023 16:48
Опис:
На виконання запиту на пояснення по моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція водопровідної мережі м. Червоноград Львівської області. Коригування» за номером ID: UA-2023-06-15-011219-a, опублікованого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro повідомляю наступне:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості визначено на підставі Проектно - кошторисної документації та Експертного звіт (позитивного) (затверджено № 14-0072/01-23 від 21.03.2023 року).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості розміщено на сторінці офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів за посиланням: https://www.chg.gov.ua/obgruntuvannia-publichnyh-zakupivel.
(Копія обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості розміщеного на сторінці офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів додається.)
Номер:
e3848dfc0c264035819e31619f84b37c
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
28.08.2023 10:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція водопровідної мережі м. Червоноград Львівської області. Коригування», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-15-011219-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Органом місцевого самоврядування «Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради» (далі – Замовник) у розділі 1 додатку 2 тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності учасників, кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій повинні надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за встановленою формою «Таблиця А». Також, ця таблиця повинна відображати машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»).
При цьому, учасником КП «Червоноградводоканал» на виконання даних вимог надано довідку про наявність обладнання та матеріально-техніхної бази, необхідних для виконання даного виду робіт: «Реконструкція водопровідної мережі м. Червоноград Львівської області. Коригування» від 20.06.2023 №457.
Однак, у наданій у формі таблиці довідці від 20.06.2023 №457 не відображена інформація (в повному обсязі) про наявність в учасника машин, механізмів, обладнання, які передбачені наданим у складі пропозиції кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»), зокрема: асфальтоукладчики універсальні продуктивність 600т/год, котки дорожні самохідні грунтові (маса 19 т, 16 т, 13 т); електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град. С (працює від пересувної електростанції), тощо.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення/інформацію та підтвердні документи, яким чином здійснювалася оцінка тендерної пропозиції КП «Червоноградводоканал» відповідно до умов/вимог тендерної документації та прийнято рішення про її відповідність установленим вимогам.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d96a8ad16a9e4b1496eabb789c2d0297
Назва:
Пояснення на запит від 28.09.2023р.
Дата опублікування:
30.08.2023 11:49
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
до моніторингу, щодо закупівлі:
«Реконструкція водопровідної мережі м. Червоноград Львівської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-15-011219-a)
На виконання запиту на пояснення по моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція водопровідної мережі м. Червоноград Львівської області. Коригування» за номером ID: UA-2023-06-15-011219-a, опублікованого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro повідомляю наступне:
В розділі 1 додатку 2 тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності учасників, кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій повинні надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за встановленою формою «Таблиця А». Також, ця таблиця повинна відображати машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»).
Дана довідка повинна відображати машини, механізми, обладнання за типом та функціональним призначенням. Кількість техніки повинна бути достатня для забезпечення якісного та своєчасного виконання робіт на об’єкті.
Учасником КП «Червоноградводоканал» на виконання даних вимог надано довідку про наявність обладнання та матеріально-техніхної бази, необхідних для виконання даного виду робіт: «Реконструкція водопровідної мережі м. Червоноград Львівської області. Коригування» від 20.06.2023 №457.
У тендерній документації (розділ 1 додаток 2) обов'язковою вимогою Замовника була наявність у Учасника апаратів для зварювання ПЄ-труб необхідних для виконання робіт, про що Учасник надав відомості в довідці від 20.06.2023 №457.
У документації відсутні інші окремі вимоги переліку та кількості матеріально-технічної бази. Також вимоги тендерної документації передбачають, що довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за встановленою формою «Таблиця А» повинна відображати машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника та не містять окремих вимог стосовно повної відповідності переліку техніки наданого для підтвердження матеріально-технічної бази переліку техніки вказаної в розрахунку договірної ціни(«Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Подана «Підсумкова відомість ресурсів» містить дані визначені на об’єми робіт, передбачених кошторисом, щодо нормативної потреби в матеріально-технічних ресурсах. Учасником надано достатню кількість техніки для забезпечення якісного та своєчасного виконання робіт на об’єкті.
Враховуючи, малий об'єм використання маш.-год. машин, механізмів, обладнання, які передбачені наданим у складі пропозиції кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»), зокрема: асфальтоукладчики універсальні продуктивність 600т/год - 1,0066022 маш.-год. електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град. С (працює від пересувної електростанції) - 1,909805 маш.-год., а також те, що Учасником надано інформацію щодо наявності котків дорожніх, які можуть виконати необхідний об’єм робіт, передбачений технічним завданням тощо, Замовником було прийнято рішення не відхиляти пропозицію Учасника КП «Червоноградводоканал».
Оскільки КП «Червоноградводоканал» був єдиним Учасником, з відповідно запропонованою вартістю виконання робіт, що зекономлює державні коштив сумі 1 177 132,00грн. (очікувана вартість 12 511 672,00грн – запропонована 11 334 540,00грн), та щоб почати виконання робіт за відповідних погодних умов, та щоб не витрачати час на проведення нового тендера, а також враховуючи попередні співпраці з даним Учасником, Замовник прийняв рішення визнати Учасника – Переможцем, при цьому машини, механізми, обладнання, що не задіяні на виконання робіт будуть вилучені при складанні, перевірці та оплаті актів виконаних робіт.
Уповноважена особа
Відділу капітального будівництва
та інвестицій
Червоноградської міської ради Петро ПАВЛЮК