• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція водопровідної мережі м. Червоноград Львівської області. Коригування

Завершена

12 511 672.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 558.36 UAH
Номер: 1789cfea160140bd8f8ff70eca09c7d8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-17-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.08.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 17.08.2023 11:18 - 08.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.08.2023 № 26-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 17.08.2023 № 26-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-06-15-011219-a 15.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника КП «Червоноградводоканал» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерної пропозиції, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) за укладеним договором з КП «Червоноградводоканал» від 07.07.2023 №57-07/23 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 вересня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 20.05.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Органу місцевого самоврядування «Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.06.2023; відповіді Замовника, щодо змісту тендерної документації надані, на звернення учасників; тендерну пропозицію Комунального підприємства «Червоноградводоканал» (далі – КП «Червоноградводоканал»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір з КП «Червоноградводоканал» від 27.06.2023 №4; повідомлення про намір укласти договір від 27.06.2023; договір від 07.07.2023 №57-07/23; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 17 та 28 серпня 2023 року. Пунктом 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Відповідно, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника КП «Червоноградводоканал» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено наступне. Розділом 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям» тендерної документації на підтвердження відповідності учасників, кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагається надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за встановленою формою «Таблиця А». Ця таблиця повинна відображати машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Окрім цього, Учасник зазначає інформацію в даній довідці про обов’язкову наявність у Учасника апаратів для зварювання ПЄ-труб необхідних для виконання робіт згідно технічного завдання Замовника. На виконання вищеописаних вимог учасником КП «Червоноградводоканал» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-техніхної бази, необхідних для виконання даного виду робіт: «Реконструкція водопровідної мережі м. Червоноград Львівської області. Коригування» від 20.06.2023 №457. Однак, зазначена учасником у таблиці інформація наданої у складі тендерної пропозиції довідки від 20.06.2023 №457 не відображає в повному обсязі механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»), зокрема асфальтоукладчики універсальні продуктивність 600т/год, котки дорожні самохідні грунтові (маса 19 т, 16 т, 13 т); електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град. С (працює від пересувної електростанції), тощо. З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області 28.08.2023 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, яким чином здійснювалася оцінка тендерної пропозиції КП «Червоноградводоканал» відповідно до умов/вимог тендерної документації та прийнято рішення про її відповідність установленим вимогам. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника КП «Червоноградводоканал» вимогам тендерної документації Замовник в електронній системі закупівель 30.08.2023 надано пояснення, яке не спростовує факту встановленого порушення, оскільки Замовник у розділі 1 додатку 2 тендерної документації чітко визначив, що учасниками у складі тендерної пропозиції надається довідка за формою «Таблиця А», яка повинна відображати машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, в порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції КП «Червоноградводоканал», що вимагалися на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у розділі 1 додатку 2 тендерної документації, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності. Як наслідок, тендерна пропозиція учасника КП «Червоноградводоканал» не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям Замовника, визначених в розділі 1 додатку 2 тендерної документації та підлягає відхиленню, відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що Замовником на порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено учасника КП «Червоноградводоканал», а укладено з ним договір від 07.07.2023 №57-07/23 на закупівлю робіт з реконструкції водопровідної мережі м. Червоноград Львівської області. Коригування на загальну суму 11 334 540,00 гривень.
Період усунення порушень: 06.09.2023 11:51 - 21.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 06.09.2023 11:51

Оскарження висновку в суді

Опис: Номер провадження: П/380/22606/23 від 25.09.2023р.
Дата публікації: 26.09.2023 16:08
Дата відкриття провадження: 25.09.2023 00:00
Номер відкриття провадження: П/380/22606/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатом проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція водопровідної мережі м. Червоноград Львівської області. Коригування», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-15-011219-a) встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником. Аналізуючи обсяг механізмів, обладнання, передбачених кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»), зокрема асфальтоукладчики універсальні продуктивність 600т/год, котки дорожні самохідні грунтові (маса 19 т, 16 т, 13 т); електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град. С (працює від пересувної електростанції), слід зазначити, що відсоток вартості, що становлять дані механізми, і які не будуть враховуватися у актах виконаних робіт не значний відносно зекономленої суми (1 177 132,00 грн ) вартості робіт при проведенні даної закупівлі. Враховуючи розпочаті роботи та закуплені матеріали, з метою зниження соціальної напруги та з метою якнайшвидшого покращення якості питної води у місті Замовник прийшов до висновку не розривати Договір з КП «Червоноградводоканал» від 07.07.2023 №57-07/23. З огляду на вищезазначене, замовник не згідний з висновком Держаудитслужби і не може усунути виявлені порушення. Таким чином Замовник змушений подати позов до суду, встановленому порядку, на Висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області.
Дата публікації звіту: 08.09.2023 15:05

Запити/Пояснення