-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
23Т-205_44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Кріогенна ємність)
Завершена
45 091 113.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 450 911.00 UAH
мін. крок: 1% або 450 911.00 UAH
Номер:
7c90dcae45d6469f89417a399c5960e9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-30-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.11.2023 00:00
Період моніторингу:
30.11.2023 12:30 - 22.12.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.11.2023 № 345
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2023-06-15-003188-a 15.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції «ЛОГІКЛАБГРУПА», виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариство «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 20.06.2023 №321), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.07.2023 № 114444-р/пк-пз та від 08.08.2023 №12286-р/пк-пз, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЛОГІКЛАБГРУПА» (далі – ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА»), обґрунтування аномально низької ціни, протокол розгляду тендерної пропозиції від 03.07.2023, вимогу про усунення невідповідностей до 17.08.2023, повідомлення про намір укласти договір від 23.08.2023, договір поставки від 07.09.2023 № УГВС283/4323 на суму 18 994 800,00 грн з ПДВ (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 15.11.2023 № 1 до Договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 07.12.2023.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
18.12.2023 17:23 - 22.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.12.2023 17:23
Запити/Пояснення
Номер:
b609edcd54a3459b8e54e8895f49979e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.12.2023 10:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «23Т-205_44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Кріогенна ємність)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-15-003188-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 8 розділу I «Загальні положення» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. Інформації та документів, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 15.11.2023 № 1 до Договору №УГВС283_43-23 від 07.09.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bcb5a6a993924171bdcdb3dce2b1ef41
Назва:
Про надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
07.12.2023 10:38
Опис:
Про надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами, далі – Особливості) щодо закупівлі 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Кріогенна ємність), №23Т-205, ідентифікатор закупівлі №UA-2023-06-15-003188-a.
Номер:
106ed58b499141cdad39859cffc40ad9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.12.2023 10:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «23Т-205_44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Кріогенна ємність)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-15-003188-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 8 розділу I «Загальні положення» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. Інформації та документів, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 15.11.2023 № 1 до Договору №УГВС283_43-23 від 07.09.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cbe5579ab1d94b359e29cfcca6d2dbd2
Назва:
Про надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
07.12.2023 10:40
Опис:
Про надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами, далі – Особливості) щодо закупівлі 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Кріогенна ємність), №23Т-205, ідентифікатор закупівлі №UA-2023-06-15-003188-a.
Номер:
d6622fe5baa24b15a5e9ef4257e3aab7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.12.2023 10:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «23Т-205_44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Кріогенна ємність)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-15-003188-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 8 розділу I «Загальні положення» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. Інформації та документів, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 15.11.2023 № 1 до Договору №УГВС283_43-23 від 07.09.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a29d188ab15d4704aba49abbfd2bb8f2
Назва:
Про надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
07.12.2023 10:41
Опис:
Про надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами, далі – Особливості) щодо закупівлі 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Кріогенна ємність), №23Т-205, ідентифікатор закупівлі №UA-2023-06-15-003188-a.