-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт тротуару по вул. Героїв України в м. Чоп» (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
3 777 066.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 885.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 885.33 UAH
Номер:
5bebad5eb0cd4a62ade8245f149402b2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-28-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.09.2023 00:00
Період моніторингу:
29.09.2023 10:58 - 21.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.09.2023 № 49-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2023-06-14-015465-a 14.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43, абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, в оголошенні про закупівлю, повідомленні про намір укласти договір про закупівлю та звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель, в оголошенні про закупівлю, повідомленні про намір укласти договір про закупівлю та звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чопської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 14.06.2023 б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БК ГЕФЕСТ» (далі – ТОВ «БК ГЕФЕСТ»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 22.06.2023, протокол уповноваженої особи від 22.06.2023 б/н, договір підряду від 28.06.2023 № 05-25-49, укладений Замовником з ТОВ «БК ГЕФЕСТ» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 28.06.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 03.10.2023.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Згідно з вимогами пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що «Учасник у складі пропозиції має надати інформаційну довідку встановленої форми (за формою наведеною нижче) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та документи, які підтверджують наявність працівників у штаті або залучені за цивільно-правовим договором, інші документи, окремо надати: скановані (або копії) документів, що підтверджують наявність трудових, цивільно-правових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме скановані трудові книжки (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу, або скановані накази про прийняття на роботу таких працівників або скановані цивільно-правові договори або інші документи, які свідчать про прийняття на роботу відповідних працівників».
На виконання вищезазначеної вимоги в тендерній пропозиції учасника надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 21.06.2023 № 05-06/23, відповідно до якої учасник для виконання робіт планує залучити бруківників: Куртей Юрія Станіслововича, Кость Івана Івановича, Диковець Івана Васильовича.
При цьому, на підтвердження трудових відносин з вищезазначеними працівниками надано повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту та квитанції Державної податкової служби України, чим не дотримано вимоги пункту 2 додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Крім того, в довідці зазначено, що Цивкін Антон Геннадійович займає посаду інженера-будівельника (виконроба), Марканич Василь Васильович та Марканич Василь Іванович – бруківників мулярів.
Проте, в наданих на підтвердження трудових відносин наказах від 29.05.2018 № 1, від 11.03.2020 № 2-к та № 3-к зазначено, що Цивкіна Антона Геннадійовича прийнято на посаду інженера будівельника, Марканича Василя Васильовича та Марканича Василя Івановича прийнято на посади бруківника на повний робочий день.
При цьому, учасником документально не підтверджено, що Цивкін Антон Геннадійович виконує роботу виконроба, а Марканич Василь Васильович та Марканич Василь Іванович виконують роботу мулярів.
Згідно з вимогами пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник повинен надати довідку (за формою) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання), в якій учасник зазначає інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу, які необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі.
На виконання вищезазначеної вимоги, в тендерній пропозиції учасника надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 21.06.2023 № 05-06/23, відповідно до якої ТОВ «БК ГЕФЕСТ» планує для робіт залучити екскаватор – навантажувач JCB 3 CX та каток дорожній.
При цьому, у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 21.06.2023 № 05-06/23, наданій в тендерній пропозиції ТОВ «БК ГЕФЕСТ», не зазначено кількість залученої техніки та технічний стан, чим не дотримано вимоги пункту 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах та не надав ТОВ «БК ГЕФЕСТ», можливість виправити невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, Замовником, в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БК ГЕФЕСТ», натомість Замовником, протоколом уповноваженої особи від 22.06.2023 б/н переможцем закупівлі визначено ТОВ «БК ГЕФЕСТ»; повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 22.06.2023. Замовником з ТОВ «БК ГЕФЕСТ», 28.06.2023 укладено договір підряду № 05-25-49.
Період усунення порушень:
11.10.2023 18:27 - 26.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.10.2023 18:27
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (ID моніторингу: UA-M-2023-09-28-000089) у закупівлі по об’єкту: «Капітальний ремонт тротуару по вул. Героїв України в м. Чоп» (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-14-015465-a) замовником оскаржено в суді 16.10.2023 року.
Дата публікації:
16.10.2023 14:12
Дата відкриття провадження:
20.10.2023 10:00
Номер відкриття провадження:
№260/8802/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
e00a8511b9554f28a24e8231563254dc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.10.2023 10:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ««Капітальний ремонт тротуару по вул. Героїв України в м. Чоп» (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», очікуваною вартістю 3 777 066,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-14-015465-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «БК ГЕФЕСТ», вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме: «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
268a03c805ab46cc81877c12b9cc6c66
Назва:
Про надання відповіді (пояснення) на запит Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (ID моніторингу: UA-M-2023-09-28-000089)
Дата опублікування:
03.10.2023 12:05
Опис:
Розглянувши запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області про надання пояснень (інформації, документів) від 02.10.2023 у закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-14-015465-a), Уповноваженою особою Замовника, надаються наступні пояснення та документи:
Питання 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
1.1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено відповідно до рішення 34 сесії восьмого скликання Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області від 26 травня 2023 року № 13 «Про внесення змін до «Програми благоустрою населених пунктів Чопської міської територіальної громади на 2021-2023 роки», яким передбачено бюджетні призначення по об’єкту будівництва у розмірі 3 862,6 тис.грн. в т.ч. проекті роботи (Додаток 4 рішення) (файл Витяг з рішення МР № 13 додається).
1.2. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено у відповідності до зведеного кошторисного розрахунку згідно робочого проекту: «Капітальний ремонт тротуару по вул. Героїв України в м. Чоп» (шифр проекту 02/23), який становить 3 922 546 грн. За мінусом глави 10 – 71063 грн. та глави 12 - 74 417 грн. зведеного кошторисного розрахунку, очікувана вартість предмета закупівлі становить 3 777 066 грн. з ПДВ. (файл Зведений кошторисний розрахунок додається).
1.3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, здійснено на підставі подання заступника міського голови Чопської міської ради Ігоря ГІЖАНА від 14.06.2023 р. № 202/03-30 (файл Подання № 202/03-30 додається), яке розроблено на підставі відомості об’ємів та дефектного акту до робочого проекту: «Капітальний ремонт тротуару по вул. Героїв України в м. Чоп» (шифр проекту 02/23) (файли об’єктний кошторис, локальні кошториси, дефектний акт, відомість об’ємів, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, експертний звіт (позитивний) додаються).
1.4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі послуг по об’єкту: «Капітальний ремонт тротуару по вул. Героїв України в м. Чоп» розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів (Чопської міської ради) https://chop-rada.gov.ua, за посиланням: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://rada.info/upload/users_files/04053737/a74e16a9b16a94fb341583a7f6d253f2.pdf (обґрунтування уповноваженої особи замовника з офіційного сайту та затверджене обґрунтування додаються у файлах Обґрунтування УО для сайту ЧМР та Обґрунтування закупівлі з сайту ЧМР).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «БК ГЕФЕСТ», вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме: «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі»?.
Під час укладення договору про закупівлю (Договір підряду № 05-25-49 на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт тротуару по вул. Героїв України в м. Чоп» від 28.06.2023 року), переможцем закупівлі ТОВ «БК ГЕФЕСТ» надано відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, у відповідності до вимог пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (довідка від 28.06.2023 року, наказ ТОВ «БК ГЕФЕСТ» від 16.12.2016 року № 1 про призначення директора товариства, ліцензія ДАБІ України від 04.05.2018 року № 25-Л додаються).