• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт дороги по вулиці Машиністів у с.Мостиська Другі Яворівського району Львівської області (Коригування)» (за кодом CPV за ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)

Закупівля здійснюється з урахуванням особливостей, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"; 1) категорія замовника - орган місцевого самоврядування; 2) інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, у тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу; 3) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - забезпечення тендерної пропозиції не вимагається; 4) умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції не передбачені, так як забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.

Завершена

6 053 093.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 265.47 UAH
Номер: 7e445381dbea4fc2a4eb2e4cac6d1b90
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-23-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.08.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 23.08.2023 16:04 - 14.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.08.2023 № 24-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 22.08.2023 № 24-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-06-14-014828-a 14.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 282-30-15, nakorenok1973@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу установлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу № 680, щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922 та абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та вимог Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання договору з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі – Закон № 922) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляд тендерної пропозиції, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Шегинівської міської ради Яворівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 14.06.2023 № 167), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Авакс Проф» (далі – ТОВ «Авакс Проф»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.06.2023 № 190 щодо визначення переможця, договір підряду від 13.07.2023 № 253 (далі – Договір). Найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено ТОВ «Авакс Проф» з остаточною ціновою пропозицією в сумі 5 369 400,0 грн з ПДВ. Аналізом інформації, яка оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель встановлено, що у полі «Тендерна документація» міститься три файли: - електронний цифровий підпис; - проект договору.docx; - Тендерна документація капітальний ремонт дороги по вул. Машиністів.docх. Натомість, в тендерній документації, яка затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.06.2023 № 167, та оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель, містяться додатки до тендерної документації (Додатки 1, 2, 3, 4). Відповідно до наказу від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ № 680) Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» примірна тендерна документація повинна містити додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Отже, у вказаному наказі встановлено імперативну норму, що додатки обов`язково повинні бути завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами. Враховуючи викладене, Замовником не завантажено до електронної системи закупівель Додатків 1, 2, 3 та 4 до тендерної документації окремими файлами, чим не дотримано Наказ № 680. Моніторингом відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Авакс Проф», вимогам тендерної документації встановлено, що згідно із вимогами Додатку № 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації Замовника учасник повинен надати інформацію про відповідність запропонованої пропозиції технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, а саме: «Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена та розрахована за твердою договірною ціною відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова). Так, учасником надано кольорові сканкопії документів, а саме: Пояснювальну записку та Розрахунок договірної ціни (файл формату pdf) з назвою «Договірна ціна та розрахунки до неї», де до договірної ціни учасника включені кошти на покриття ризиків у розмірі 2,5%, що не відповідає п.5.31 Настанови. Згідно із пунктом 5.31 Настанови кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, за твердої договірної ціни визнано у розмірі до 1,5%. Таким чином, надана учасником Договірна ціна розрахована не у відповідності із Настановою. Тобто кошти на покриття ризику перевищують 1,5% вартості будівельних робіт у сумі 42519,65 грн без ПДВ (106299,12 грн – (4251964,62 грн х 1,5/100 = 63779,47 грн)), що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, чим не дотримано вимоги визначені Замовником відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації та абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178. На порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Авакс Проф», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав його переможцем та уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 04.09.2023 12:01 - 19.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 04.09.2023 12:01

Оскарження висновку в суді

Опис: Шегинівською сільською радою 15.09.2023року оскаржено висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 04.09.2023року про результат моніторингу закупівлі UA-2023-06-14-014828-a до Львівського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 18.09.2023 11:51
Дата відкриття провадження: 22.09.2023 12:00
Номер відкриття провадження: № 380/22026/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Начальнику Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяні ЖИХАР ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області за результатами моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вулиці Машиністів у с.Мостиська Другі Яворівського району Львівської області (Коригування)» Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області проведено моніторинг закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вулиці Машиністів у с.Мостиська Другі Яворівського району Львівської області (Коригування)» Шегинівською сільською радою Яворівського району Львівської області ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-14-014828-a. За результатами моніторингу процедури закупівлі Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, де зазначено, що моніторингом відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Авакс Проф» вимогам тендерної документації встановлено, що згідно із вимогами Додатку № 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації Замовника учасник повинен надати інформацію про відповідність запропонованої пропозиції технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, а саме: «Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена та розрахована за твердою договірною ціною відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова). Так, учасником надано кольорові сканкопії документів, а саме: Пояснювальну записку та Розрахунок договірної ціни (файл формату pdf) з назвою «Договірна ціна та розрахунки до неї», де до договірної ціни учасника включені кошти на покриття ризиків у розмірі 2,5%, що не відповідає п.5.31 Настанови. Згідно із пунктом 5.31 Настанови кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, за твердої договірної ціни визнано у розмірі до 1,5%. Таким чином, надана учасником Договірна ціна розрахована не у відповідності із Настановою. Тобто кошти на покриття ризику перевищують 1,5% вартості будівельних робіт у сумі 42519,65 грн без ПДВ (106299,12 грн – (4251964,62 грн х 1,5/100 = 63779,47 грн)), що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, чим не дотримано вимоги визначені Замовником відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації та абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178. На порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Авакс Проф», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав його переможцем та уклав з ним договір. За результатами моніторингу зобов’язано Шегинівську сільську раду здійснити заходи щодо розірвання договору підряду від 13.07.2023 № 253, укладеного Шегинівською сільською радою з ТОВ «Авакс Проф» з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України . Відповідно до ч.8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено порядку обчислення строків, зокрема, щодо початку його перебігу. Відповідно до ч. 6 ст. 7 Кодексу адміністративного судочинства України у разі відсутності закону, що регулює відповідні правовідносини, суд застосовує закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія закону). Так, за загальним правилом, визначеним у ч. 1 ст. 253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов`язано його початок. Шегинівська сільська рада не погоджується з висновком Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області за результатами моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вулиці Машиністів у с.Мостиська Другі Яворівського району Львівської області (Коригування)» та висловлює заперечення до висновку на підставі нижченаведеного. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. При цьому виходячи зі змісту пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з пунктом 32 частини першої статті 1 Закону. Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Крім того, відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 “Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі”, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі Настанова), затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. При цьому Закон не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону. Тендерною документацією Замовника не передбачено, що договірна ціна учасника розглядається до проведення аукціону. У свою чергу, частиною 15 статті 29 Закону встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом, Відповідно до частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з частиною першою статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Так, згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Разом з тим, пунктом 1.2 Настанови визначено, що договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Відповідно до пунктів 5.1, 5.2. Настанови договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт, договірна ціна (кошторис) погоджується сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України і не повинна відрізнятися від пропозиції учасника за результатами електронного аукціону. Аналогічна позиція з цього приводу викладена у листі Мінекономрозвитку України № 3302-06/24782-06 від 05.08.2016 р. Відповідно до п.1 розділу 5 Тендерної документації Замовника, оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Учасник ТОВ «АВАКС ПРОФ» надав найбільш економічно вигідну пропозицію - 5 433 000,00 грн. При проведенні електронного аукціону учасник ТОВ «АВАКС ПРОФ» знизив свою цінову пропозицію до 5 369 400 грн, а тому розрахунок договірної ціни, наданий у складі тендерної пропозиції учасника, після аукціону став неактуальний, в зв’язку з чим не приймався до уваги Замовником. За результатами проведеної закупівлі між Замовником та ТОВ «АВАКС ПРОФ» було укладено та підписано договір підряду і договірну ціну до договору, розраховану у відповідності до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, де розмір коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва становить 1.5% Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору в повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим. Відповідно до ч.1 ст.188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Чинним законодавством, в т.ч. Цивільним та Господарським кодексами, Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено право органів державного фінансового контролю вимагати розірвати договір, укладений за результатом проведення закупівлі. Розірвання договору є винятковим заходом, у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищенаведене, Шегинівська сільська рада вважає висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області за результатами моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вулиці Машиністів у с.Мостиська Другі Яворівського району Львівської області (Коригування)» незаконним, таким, що суперечить чинному законодавству, заперечує проти висновку та буде оскаржувати вказаний висновок у суді. Додаток: -Договір підряду № 253 від 13.07.2023 р. -Додаток 1 до договору : договірна ціна на будівництво «Капітальний ремонт дороги по вулиці Машиністів у с.Мостиська Другі Яворівського району Львівської області (Коригування)»
Дата публікації звіту: 08.09.2023 16:12

Запити/Пояснення