-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ШГВ23Т-254 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (фільтруючі елементи))
Завершена
3 408 681.62
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.6% або 55 000.00 UAH
мін. крок: 1.6% або 55 000.00 UAH
Номер:
8a4a35b00d6f4930ace2e6a755b5cef2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-28-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.11.2023 00:00
Період моніторингу:
28.11.2023 17:31 - 20.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.11.2023 № 78-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 28.11.2023 № 78-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-06-14-014676-a 14.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 20.05.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укргазвидобування» в особі філії «Шебелинкагазвидобування» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.06.2023 (протокол № ШГВ23Т-254), тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦПАРТНЕР», товариства з обмеженою відповідальністю «Деллінг – Стандарт», товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД», товариства з обмеженою відповідальністю «УНІФІЛЬТР» (далі – ТОВ «УНІФІЛЬТР»), роз’яснення від 19.06.2023 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 16.06.2023 (вимогу про усунення порушення ТОВ «Селтон» за номером UA-2023-06-14-014676-а.b1), рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 01.09.2023 № 13894-р/пк-пз, протоколи (рішення уповноваженої особи) за номерами ШГВ23Т-25 від 05.07.2023, від 11.07.2023, від 19.07.2023, від 25.07.2023, 02.08.2023, 08.08.2023, 16.08.2023, 12.09.2023, 18.09.2023, 22.09.2023, від 28.09.2023, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.09.20203, договір поставки від 09.10.2023 № 23-254 на суму 3 389 998,80 грн, укладений між Замовником та ТОВ «УНІФІЛЬТР», пояснення надані 01.12.2023, 15.12.2023, 19.12.2023 Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
22.12.2023 16:00 - 28.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.12.2023 16:00
Запити/Пояснення
Номер:
4d2bb27da7ac446384330064719f393b
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
29.11.2023 15:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ШГВ23Т-254 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (фільтруючі елементи))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-14-014676-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f8aac98380b049728f845728aa59cc42
Назва:
Відповідь ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКИЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ
Дата опублікування:
01.12.2023 12:50
Опис:
Відповідно до проведеного моніторингу цін було отримано 2 комерційні
пропозиції. Очікувана вартість була розрахована відповідно мінімально
запропонованої ціни серед отриманих пропозицій з врахуванням приведеної
вартості до умов замовника.
Комерційні пропозиції та розрахунок, де до розгляду приймались комерційні
пропозиції додаються. (Додаток 1)
Очікувана вартість предмета закупівлі склала - 3 408 681,62 грн. з ПДВ.
Параметри закупівлі визначені відповідно до потреб, визначених
Замовником (Відділ наземної інфраструктури; Цехів компримування газу
Шебелинського та Красноградського відділень видобутку газу
ГПУ «Шебелинкагазвидобування»)
Обрані технічні та якісні характеристики предмету закупівлі відповідають
вимогам та стандартам. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі
сформовані з врахуванням наявної потреби для підтримки працездатності
системи очищення газу від пилу , бруду та механічних часток, а саме для системи
фільтрації газу (ФГ 1-3) Червонодонецької ДКС та Блоків підготовки та очищення
паливного та імпульсного газу Хрестищенської ДКС.
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі
обґрунтовані потребою Товариства з урахуванням діючого законодавства.
Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є
необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб Товариства
та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
Додатки:
- Розрахунок очікуваної вартості комерційні пропозиції на 3 арк
- Службова записка начальника відділу наземної інфраструктури на 3 арк
Номер:
a7732328abc24bd1a913a125cd023523
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
12.12.2023 15:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ШГВ23Т-254 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (фільтруючі елементи))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-14-014676-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
В яких файлах (документах), оприлюднених учасником, переможцем торгів ПП «УНІФІЛЬТР» міститься забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку № 8.1. до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю надання якого передбачено вимогами пункту 8 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу І «Загальні положення» тендерної документації?
У разі не оприлюднення вищевказаних документів, просимо надати вищевказані документи.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7d3260849f6e4084aa0e28448384a12a
Назва:
Відповідь ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКИЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ
Дата опублікування:
15.12.2023 08:17
Опис:
Відповідно до умов документації процедури закупівлі ПП «УНІФІЛЬТР»
надало забезпечення виконання договору про закупівлю сканкопія з оригіналу
надається.
Додатки:
- Копія банківської гарантії №1159229/V-1652 від 04.10.2023р.
АТ «РВС БАНК» на 1 арк
Номер:
038aebb405e94e5ba5e7b1e758486434
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
18.12.2023 11:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ШГВ23Т-254 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (фільтруючі елементи))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-14-014676-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області (далі – Управління), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно з пунктом 8 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу І «Загальні положення» тендерної документації, замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку № 8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються додатком № 8.1 до цієї тендерної документації, що є її складовою та відповідно до умов цієї тендерної документації.
В додатку № 8.1 до тендерної документації наведена типова форма банківської гарантії/Стендбай акредитиву виконання зобов’язань Виконавцем/Підрядником/Постачальником/Продавцем (або інша назва) за контрактом/договором (далі – Типова форма банківської гарантії).
Типовою формою банківської гарантії передбачено надання інформації: «ця/цей гарантія/стендбай акредитив, набирає чинності з дати видачі та діє до «(...)» (...) 20(...) р. ***** включно», а в примітці зазначено: « ***** Строк дії Банківської гарантії/Стендбай акредитиву повинен встановлюватися з урахуванням строку дії Договору, що буде укладений, або виконання зобов’язань по Договору і закінчуватися не раніше закінчення строку дії Договору або виконання зобов’язань по Договору + 102 календарних дні».
Також, згідно з розділом 3 «Проект договору про закупівлю та порядок зміни його умов» розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, поданням своєї тендерної пропозиції учасник інформує замовника про те, що він (учасник) підтверджує повну і беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору про закупівлю згідно з вимогами додатку № 4 до тендерної документації.
В додатку 4 до тендерної документації наведено проект договору (далі – Проект договору).
В пункті 10.1 розділу розділу Х «Строк дії договору» Проекту договору зазначено, що вимоги забезпечення виконання зобов'язань по договору постачальником: забезпечення виконання зобов'язань по Договору здійснюється до укладання Договору в один із наведених способів, зокрема - надання банківської гарантії або стендбай акредитиву виконання зобов'язань по Договору. Банківська гарантія або стендбай акредитив повинна/ен відповідати вимогам, вказаним у Типовій формі банківської гарантії/ стендбай акредитиву виконання зобов'язань Постачальником за Договором, яка є Додатком №6 до Договору, та її/його сума повинна бути 5% від загальної вартості (ціни) Договору.*
Згідно з пунктом 1.1. розділу Х «Строк дії договору» договору поставки (за рознарядкою) від 09.10.2023 № 23-254 (далі – Договір), укладеного за результатами проведення процедури закупівлі, відповідно до Проекту договору, Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками сторін та скріплення печатками сторін (за наявності), за умови надання постачальником забезпечення виконання своїх зобов’язань по договору, які відповідають вимогам, вказаним у п. 10.2 цього договору і діє до 30.10.2024.
Однак, на запит про надання пояснення Управління, оприлюдненого в електронній системі закупівель 12.12.2023, надано Банківську гарантію АТ «РВС БАНК» від 04.10.2023 № 2782-23Г, яка набирає чинності з дати видачі та діє до 24.04.2024.
З якої причини не відхилено тендерну пропозицію переможця закупівлі ПП «Уніфільтр» як такого, що не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, яке вимагалося замовником в додатку № 8.1 до тендерної документації, а саме - строком дії не раніше закінчення строку дії Договору або виконання зобов’язань по Договору + 102 календарних дні, та вимагалось пунктом 10.1 розділу розділу Х «Строк дії договору» Проекту договору?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0e342341d5a64fa9a024cf8ee9836f4a
Назва:
Відповідь ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКИЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ
Дата опублікування:
19.12.2023 15:07
Опис:
Розрахунок терміну дії банківської гарантії виконання зобов’язань по договору виконувався в один із можливих способів згідно вимог до її оформлення, а саме: від кінцевого терміну виконання постачальником зобов’язань за договором, кінцевої дати поставки товару, відповідно до умов договору термін поставки: протягом 90 днів з дати укладання договору.
Отже кінцева дата постачання товару (виконання зобов’язань постачальником) припадає на 09.01.2024р.
Дата укладання договору 09.10.2023 + 90 днів на поставку = 09.01.2024 (кінцева дата поставки товару) +102 к.д. = 20.04.2024р. (мінімальний термін дії банківської гарантії виконання умов договору). Постачальником надано гарантію виконання зобов’язань за договором з терміном дії до 24.04.2024 року, що не суперечить вимогам замовника. Якщо постачальником порушено зобов’язання за договором у замовника є можливість вилучити банківську гарантію протягом 102 днів з кінцевої дати поставки товару.
При виникненні умов які б призвели до зміни терміну поставки чи необхідність збільшення терміну дії, зміни ціни договору у замовника є можливість вимагати від постачальника внесення змін до банківської гарантії виконання умов договору в тому числі терміну її дії.
Враховуючи вищенаведене у замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції так як учасник надав гарантію виконання зобов’язань за договором в терміни передбачені тендерною документацією, в яку за необхідності під час виконання договору можуть бути внесені зміни.