• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасадів, благоустрій ділянки, підсилення конструкцій) Острозького ліцею №1 Острозької міської ради Рівненської області за адресою: Рівненська область, Рівненський район, місто Острог, площа Освіти, 6а»)

Тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи від 14.06.2023 №32/1

Завершена

18 989 826.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 189 898.26 UAH
Номер: 222d5bbc90d446998984d5f0ea85e3b5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-04-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.10.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 04.10.2023 17:42 - 26.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.10.2023 № 42-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 04.10.2023. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 04.10.2023 №42-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-14-012301-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, nastyaskid08@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) встановлено порушення пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог абзацу першого пункту 17 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом приведення умов договору до умов чинного законодавства шляхом внесення змін до договору про закупівлю від 29.06.2023 №272, недопущення даних порушень в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 20.05.2023 (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Острозької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи; тендерну пропозицію ТОВ «Будівельний альянс Кварталпромбуд»; повідомлення про намір укласти договір від 23.06.2023; договір підряду від 29.06.2023 № 272; додаткова угода від 02.10.2023 №1; пояснення Замовника надане 10.10.2023 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За наслідками проведеного моніторингу установлено, що на запит Управління щодо питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті 10.10.2023 Замовником надана відповідь про те, що Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету не має власного діючого сайту (код ЄДРПОУ 44218340) і як наслідок вищезазначена інформація не оприлюднюється, чим порушено вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710). Також, згідно даних Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua/), Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Острозької міської ради зареєстроване як розпорядник бюджетних коштів, у зв’язку з чим надане пояснення Замовника не спростовує факту встановленого порушення. Також, абзацом першим пункту 17 Особливостей №1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Статтею 180 Господарського кодексу України передбачено, що істотними умовами, є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Відповідно до пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (далі - Загальні умови №668), гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків є істотними умовами договору підряду. Так, пунктом 103 Загальних умов №668 та частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Відповідно до абзацу третього пункту 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 №45 (далі – Порядок №45) та розділу 3 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» будівництво включає нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів будівництва. Згідно абзацу дванадцятого пункту 1 Порядку №45 об’єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та/ або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. Моніторингом установлено, що відповідно до згідно пункту 6 Розділу III тендерної документації та Додатку №4 до тендерної документації, Замовником встановлена вимога, що Учасник повинен гарантувати якість закінчених робіт та можливість експлуатації об’єкта протягом не менше 10 років, про що у складі пропозиції учасником має бути поданий гарантійний лист. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «Будівельний альянс Кварталпромбуд» у складі своєї пропозиції надав гарантійні листи від 16.06.2023 №35-16-06-2023 та №16-16-06-2023. Згідно статей 638, 639 Цивільного кодексу України, договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Разом з цим, моніторингом установлено, що між Замовником та переможцем торгів ТОВ «Будівельний альянс Кварталпромбуд» укладено договір підряду від 29.06.2023 №272, форма та зміст якого відповідає проєкту договору визначена Додатком №3 до тендерної документації, та який не містить відомостей про гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва). Таким чином, у зв’язку з тим, що сторонами не було досягнуто згоди щодо гарантійних строків якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), які є істотною умовою договору підряду від 29.06.2023 №272, Замовником при укладанні вказаного договору недотримано вимоги статей 638, 639 Цивільного кодексу України, що є порушенням вимог абзацу першого пункту 17 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 24.10.2023 11:55 - 07.11.2023 23:00
Дата публікації висновку: 24.10.2023 11:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: УКРАЇНА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ пр.Незалежності, 34-А, м.Острог, 35800, тел /факс (03654) 2-38-88 E-mail: osvita.ostrog22@gmail.com Код ЄДРПОУ 44218340 Відповідь Замовника на «Запит замовнику на пояснення» в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-14-012301-a, «ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасадів, благоустрій ділянки, підсилення конструкцій) Острозького ліцею №1 Острозької міської ради Рівненської області за адресою: Рівненська область, Рівненський район, місто Острог, площа Освіти, 6а»)» УПРАВЛІННЯМ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ було прийнято наказ від 04.10.2023 № 42-З «Про початок моніторингів процедур закупівель». Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-14-012301-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі". Підставами для прийняття відповідного рішення про початок моніторингу, є - лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 04.10.2023. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі було опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу - 04 жовтня 2023 року об 17:42. Відповідно до пункту 23 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 – «Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”». Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.». «05» жовтня 2023 року об 12:38, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, надіслано для нас, як Замовника – «Запит замовнику на пояснення», в якому, зокрема, вимагалося від Замовника, надання пояснень щодо «обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості», та «посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)», та зазначалося, що «Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту». «10» жовтня 2023 року об 15:06, нами було підготовлено, оприлюднено та надано для ознайомлення органу державного фінансового контролю – «Відповідь» замовника на пояснення, в якому надано, запитуванні у Нас – пояснення та відповідну аргументацію (документально підтверджені – додатки до Відповіді), щодо питань, що були порушені органом державного фінансового контролю у його Запиті. «16» жовтня 2023 року об 13:57, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, надіслано для нас, як Замовника другий – «Запит замовнику на пояснення», в якому, зокрема, вимагалося від Замовника, надання пояснень щодо «гарантійного терміну якості закінчених робіт та експлуатації об’єкта визначено в проекті договору (Додаток №3 до тендерної документації) та в укладеному договорі підряду від 29.06.2023 №272», та зазначалося, що «Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту». «19» жовтня 2023 року об 13:57, нами було підготовлено, оприлюднено та надано для ознайомлення органу державного фінансового контролю – «Відповідь замовника на пояснення, в якому надано, запитуванні у Нас – пояснення та відповідну аргументацію, щодо питання, яке було порушено органом державного фінансового контролю у його Запиті. Відповідно до оприлюдненого «Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-14-012301-a», пунктом 2 Розділу II Констатуючої частини, органом державного фінансового контролю зазначено, що – «За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) встановлено порушення пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог абзацу першого пункту 17 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.». Водночас, відповідно до оприлюдненого «Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-14-012301-a», пунктом 1 Розділу II Констатуючої частини, органом державного фінансового контролю зазначено, що – «За наслідками проведеного моніторингу установлено, що на запит Управління щодо питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті 10.10.2023 Замовником надана відповідь про те, що Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету не має власного діючого сайту (код ЄДРПОУ 44218340) і як наслідок вищезазначена інформація не оприлюднюється, чим порушено вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710). Також, згідно даних Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua/), Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Острозької міської ради зареєстроване як розпорядник бюджетних коштів, у зв’язку з чим надане пояснення Замовника не спростовує факту встановленого порушення.», а також про те, що - «Разом з цим, моніторингом установлено, що між Замовником та переможцем торгів ТОВ «Будівельний альянс Кварталпромбуд» укладено договір підряду від 29.06.2023 №272, форма та зміст якого відповідає проєкту договору визначена Додатком №3 до тендерної документації, та який не містить відомостей про гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва).». Разом з тим, відповідно до пункту 3 «Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень) частини II «Констатуюча частина» Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-14-012301-a від 24.10.2023 року, вказано: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом приведення умов договору до умов чинного законодавства шляхом внесення змін до договору про закупівлю від 29.06.2023 №272, недопущення даних порушень в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.». У відповідь на опублікований висновок від 24.10.2023 року та, в межах своєї компетенції Замовник, зазначає, що під час проведення закупівлі було дотримано принципів здійснення публічних закупівель, були дотримані принципи добросовісної конкуренції, відкритості, прозорості на усіх стадіях закупівлі та недискримінації. Крім цього, під час проведення закупівлі не було жодної вимоги чи скарги від учасників. На виконання зобов’язань УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, для усунення виявлених порушень та з метою недопущення подібних випадків у подальшому, Уповноваженою особою замовника: 1) більш детально проаналізовано та взято до уваги узагальнені відповіді рекомендаційного характеру Уповноваженого органу щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 2) отримано усне зауваження від Керівника УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. 3) вирішено в майбутньому чітко дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель під час визначення предмету закупівлі; 4) вирішено ініціювати у Розпорядника коштів вищого рівня – виділення коштів та ресурсів на створення власного веб-сайту, з метою недопущення порушень в подальшому; 5) повторно пройти навчання у сфері публічних закупівель для Уповноваженої особи УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. На виконання зобов’язань УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, для усунення виявленого порушення шляхом приведення умов договору до умов чинного законодавства шляхом внесення змін до договору про закупівлю від 29.06.2023 №272, зазначаємо, що, між Сторонами Договору укладено відповідну Додаткову угоду №2 від 27.10.2023 року, якою внесено зміни до Договору про закупівлю від 29.06.2023 №272, та конкретизовано – гарантійний строк якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва), що додається. Уповноважена особа Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Острозької міської ради ___КЕП___ Світлана ІЩУК
Дата публікації звіту: 27.10.2023 12:34

Запити/Пояснення