-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Формений одяг
Торги відмінено
1 737 766.57
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 688.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 688.83 UAH
Номер:
3f0c54c099df43ef8dee0327896f2694
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-17-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.07.2023 00:00
Період моніторингу:
17.07.2023 14:33 - 08.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.07.2023 № 50-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 17.07.2023 № 50-з
Витяг з переліку процедур закупівель,
UA-2023-06-14-007369-a 14.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3, підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимоги частини 8 статті 12 Закону та пункту 49 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, виконанням вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом відміни торгів.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план управління поліції охорони в Кіровоградській області на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 14.06.2023 № 224, тендерну пропозицію учасника приватного підприємства виробничо-комерційної фірми «Весна-Ділогія» (далі – ПП ВКФ «Весна-Ділогія»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.06.2023 № 241, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.06.2023, пояснення надані 20.07.2023 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 3 Особливостей та пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП ВКФ «Весна-Ділогія», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону.
Так, відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов`язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Так, згідно з пунктом 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації зазначено, що на підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та/або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ПП ВКФ «Весна-Ділогія» відсутні документи, що підтверджують право володіння інвентарним обладнанням, зазначеним в таблиці 2 «Інвентарне обладнання» Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 20.06.2023 № 20/06/23-1.
Крім того, пунктом 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» зазначено, що на підтвердження наявності працівника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ПП ВКФ «Весна-Ділогія» подано лише 4 накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори, з 28 робітників, зазначених у таблиці 1 «Відомість про наявність працівників відповідної кваліфікації» Довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 20.06.2023 № 20/06/23-3.
Отже, учасником не підтверджено вимоги пунктів 1, 2 Додатку 1 до тендерної документації в частині підтвердження кваліфікаційних критеріїв, визначених Замовником у тендерній документації.
Внаслідок встановленого на порушення вимог підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично не відмінено.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовником не укладено договір про закупівлю у строк не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до пункту 49 Особливостей, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Також, відповідно до частини 8 статті 12 Закону, подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Однак, Замовником, на дату проведення моніторингу не оприлюднене в електронній системі закупівель обґрунтування про продовження строку для укладання договору, чим недотримано вимоги частини 8 статті 12 Закону.
Внаслідок не укладання договору, замовником порушено вимоги частини 8 статті 12 Закону та пункту 49 Особливостей.
Період усунення порушень:
24.07.2023 12:14 - 08.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
24.07.2023 12:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Закупівлю скасовано
Дата публікації звіту:
24.07.2023 14:57
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
26.07.2023 16:35
Запити/Пояснення
Номер:
aa9e95f4fc264de6a6d9658aa2d95e1e
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
17.07.2023 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Формений одяг» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-14-007369-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості» в редакції від 20.05.2023), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. З якої причини Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП ВКФ «Весна-Ділогія» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, чим порушено вимоги пункту 3 Особливостей і пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, та автоматично не відмінено відкриті торги як це вимагається підпунктом 1 пункту 51 Особливостей?
Так, згідно з пунктом 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації зазначено, що на підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та/або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ПП ВКФ «Весна-Ділогія» відсутні документи, що підтверджують право володіння інвентарним обладнанням, зазначеним в таблиці 2 «Інвентарне обладнання» Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 20.06.2023 № 20/06/23-1.
Крім того, пунктом 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» зазначено, що на підтвердження наявності працівника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ПП ВКФ «Весна-Ділогія» відсутні накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори, що підтверджують підстави використання праці працівників, зазначених в таблиці 1 «Відомість про наявність працівників відповідної кваліфікації» Довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 20.06.2023 № 20/06/23-3.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9c53f702e9ee433e9cd30f9d837a5bad
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
17.07.2023 16:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Формений одяг» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-14-007369-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
69fda1c64841416fac1c95fdbd0bf739
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
20.07.2023 13:56
Опис:
пояснення