-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Продукти харчування
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Номер:
47c259a890f7446495195d79e7968adb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-17-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.07.2023 00:00
Період моніторингу:
17.07.2023 14:22 - 08.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.07.2023 Одеса № 181
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.07.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.07.2023 № 181
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
1 UA-2023-06-14-006307-a 14.06.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника процедури закупівлі щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 27 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника процедури закупівлі щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини 1489 (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.06.2023 № 39/2-1-0-0 (далі – ТД), тендерні пропозиції учасників фізичної особи – підприємця Райлян Владіслав Васильович (далі – ФОП Райлян В.В.) та товариства з обмеженою відповідальністю «МКТ23» (далі – ТОВ «МКТ23»), рішення уповноваженої особи від 23.06.2023 № 39/2-1-0-0 щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Райлян В.В., рішення уповноваженої особи від 23.06.2023 № 39/2-1-0-0 щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «МКТ23», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.06.2023, вимога учасника ФОП Райлян В.В. щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, оприлюднені в електронній системі закупівель 25.06.2023 за номером: UA-2023-06-14-006307-a.c1, відповідь Замовника на вимоги учасника ФОП Райлян В.В., оприлюднена в електронній системі закупівель 27.06.2023, договір про закупівлю товарів від 29.06.2023 № 119-23, пояснення на запит Південного офісу Держаудитслужби, отримані 26.07.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено.
Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості, як кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Водночас у підпункті 1.1 пункту 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД Замовником зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде зазначено в електронній системі.
Отже, на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей Замовником у ТД не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено.
Відповідно до Додатка № 2 до ТД Замовником визначено вимогу щодо якості предмета закупівлі (картопля молода), а саме: відповідність стандарту ДСТУ 4506:2005.
Також у пункті 3 Додатка № 2 до ТД зазначено, що учасник для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повинен надати протокол випробувань із зазначенням всіх показників, що вимагаються тендерною документацією.
Проте учасник ТОВ «МКТ23» у складі тендерної пропозиції надав Протокол випробувань від 07.06.2023 № 918-Х, виданий ДП «Кривбасстандартметрологія», в якому зазначено, що випробування проведені на відповідність показникам згідно з ДСТУ 9221:2023, що не відповідає вимогам Додатка № 2 до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 25.07.2023 щодо невідповідності даних протоколу випробувань від 07.06.2023 № 918-Х вимогам Додатка № 2 до ТД Замовник в електронній системі закупівель 26.07.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що учасником ТОВ «МКТ23» у складі тендерної пропозиції надано Декларацію виробника від 05.06.2023 № 6, якою підтверджено відповідність предмета закупівлі ДСТУ 4506:2005.
Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки у Додатку № 2 до ТД Замовник визначив вимогу, що відповідність показників предмета закупівлі технічним та якісним характеристикам повинно бути підтверджено учасниками саме протоколом випробувань із зазначенням показників згідно з ДСТУ 4506:2005.
Отже, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «МКТ23» у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень:
27.07.2023 16:36 - 11.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.07.2023 16:36
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано позовну заяву до Одеського окружного адміністративного суду.
Дата публікації:
11.08.2023 08:00
Дата відкриття провадження:
25.08.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
420/20745/2
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник звернувся до керівника ТОВ "МКТ23" з листом про розірвання договору
Дата публікації звіту:
28.07.2023 12:08
Запити/Пояснення
Номер:
704d82b5d63049549d4dcb709c1258b5
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.07.2023 18:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МКТ23» (далі – ТОВ «МКТ23») вимогам Додатка № 2 до тендерної документації, яка затверджена рішенням уповноваженої особи від 14.06.2023 № 39/2-1-0-0, щодо надання протоколу випробування із зазначенням всіх показників, що вимагаються тендерною документацією, в тому числі щодо відповідності предмета закупівлі (картопля молода) ДСТУ 4506:2005, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеним учасником надано Протокол випробувань від 07.06.2023 № 918-Х, виданий ДП «Кривбасстандартметрологія», в якому зазначено, що випробування проведені відповідно до ДСТУ 9221:2023?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fbdd98e9ef5e4c0bb44f27e446f4e9bd
Назва:
щодо відповідності ДСТУ 4506:2005
Дата опублікування:
26.07.2023 08:54
Опис:
Учасником ТОВ "МКТ23" у складі тендерної пропозиції надано "Декларацію виробника № 6 від 05.06.2023, якою підтверджено відповідність ДСТУ 4506:2005 (файл "декларація виробника.pdf").