• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Овочі та фрукти

Дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 та змінами до неї.

Завершена

284 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 423.00 UAH
Номер: 4dbc903df554431092a09ba591d27833
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-04-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.07.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 04.07.2023 17:33 - 26.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.07.2023 № 65-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 04.07.2023 № 65-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2023-06-14-001126-a, 14.06.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 801-59-98, gulia02fa@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзаців 2, 3 пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питань відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення пункту 28 Постанови № 1178; абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Закладу дошкільної освіти №2 «Оленка» (ясла-садок) комбінованого типу Миргородської міської ради Полтавської області (далі – замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-06-14-001126-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 14.06.2023 № 70; тендерну пропозицію учасника ФОП Пулеха Іван Миколайович; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.06.2023 № 80; повідомлення про намір укласти договір від 23.06.2023; договір про закупівлю від 04.07.2023 № 59 на суму 283360,00 грн. (без ПДВ) з ФОП Пулеха Іван Миколайович. Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення чинного законодавства в частині не зазначення кожної назви номенклатурної позиції предмету закупівлі та коду згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, замовник в порушення абзацу 2 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме в окремому електронному полі «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі. В той же час, в тендерній документації (додаток 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації) замовник вказав конкретні назви кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі: Цибуля рання – 150 кг; Цибуля ріпчаста – 600 кг; Капуста рання – 100 кг; Капуста білокачанна – 600 кг; Кабачки свіжі – 140 кг; Морква рання – 150 кг; Морква свіжа – 600 кг; Перець овочевий солодкий – 50 кг; Огірки свіжі тепличні – 150 кг; Огірки свіжі – 250 кг; Буряк столовий свіжий ранній – 150 кг; Буряк столовий свіжий – 500 кг; Помідори свіжі тепличні – 100 кг; Помідори свіжі – 200 кг; Капуста цвітна – 100 кг; Гарбуз – 58 кг; Часник – 2 кг; Банани – 200 кг; Мандарини – 200 кг; Апельсини – 100 кг; Яблука – 1000 кг; Груша – 100 кг; Слива – 150 кг; Виноград Кишмиш – 100 кг; Лимон – 20 кг; Малина – 80 кг; Нектарин – 200 кг; Кавун – 150 кг; Персики – 200 кг; Хурма – 100 кг; Вишня – 300 кг; Черешня – 100 кг. Відповідно до норм абзацу 2 пункту 14 Порядку № 1082 в електронній системі закупівель зазначаються назви товарів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме перелік конкретних найменувань товарів, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі. При цьому, згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2023-06-14-001126-a в графі «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» в окремих рядках зазначені позиції предмету закупівлі: «Овочі в асортименті до специфікації» навпроти відповідного рядка в графі таблиці «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» зазначено «ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі» та «Фрукти в асортименті до специфікації» навпроти відповідного рядка в графі таблиці «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» зазначено «ДК 021:2015: 03222000-3 — Фрукти і горіхи». В ході моніторингу встановлено, що відповідно до Єдиного закупівельного словника, код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: - Цибуля рання відповідає код «ДК 021: 2015: 03221113-1 – Цибуля»; - Цибуля ріпчаста відповідає код «ДК 021: 2015: 03221113-1 – Цибуля»; - Капуста рання відповідає код «ДК 021: 2015: 03221410-3 – Капуста качанна»; - Капуста білокачанна відповідає код «ДК 021: 2015: 03221410-3 – Капуста качанна»; - Кабачки свіжі відповідає код «ДК 021: 2015: 03221250-3 – Кабачки»; - Морква рання відповідає код «ДК 021: 2015: 03221112-4 – Морква»; - Морква свіжа відповідає код «ДК 021: 2015: 03221112-4 – Морква»; - Перець овочевий солодкий відповідає код «ДК 021: 2015: 03221230-7 – Перець овочевий»; - Огірки свіжі тепличні відповідає код «ДК 021: 2015: 03221270-9 – Огірки»; - Огірки свіжі відповідає код «ДК 021: 2015: 03221270-9 – Огірки»; - Буряк столовий свіжий ранній відповідає код «ДК 021: 2015: 03221111-7 – Буряк»; - Буряк столовий свіжий відповідає код «ДК 021: 2015: 03221111-7 – Буряк»; - Помідори свіжі тепличні відповідає код «ДК 021: 2015: 03221240-0 – Помідори»; - Помідори свіжі відповідає код «ДК 021: 2015: 03221240-0 – Помідори»; - Капуста цвітна відповідає код «ДК 021: 2015: 03221420-6 – Капуста цвітна»; - Гарбуз відповідає код «ДК 021: 2015: 03221200-8 – Плодові овочі»; - Часник відповідає код «ДК 021: 2015: 03221110-0 – Коренеплідні овочі»; - Банани відповідає код «ДК 021: 2015: 03222111-4 – Банани»; - Мандарини відповідає код «ДК 021: 2015: 03222240-7 – Мандарини»; - Апельсини відповідає код «ДК 021: 2015: 03222220-1 – Апельсини»; - Яблука відповідає код «ДК 021: 2015: 03222321-9 – Яблука»; - Груша відповідає код «ДК 021: 2015: 03222322-6 – Груші»; - Слива відповідає код «ДК 021: 2015: 03222334-3 – Сливи»; - Виноград Кишмиш відповідає код «ДК 021: 2015: 03222340-8 – Виноград»; - Лимон відповідає код «ДК 021: 2015: 03222210-8 – Лимони»; - Малина відповідає код «ДК 021: 2015: 03222314-7 – Малина»; - Нектарин відповідає код «ДК 021: 2015: 03222330-5 – Кісточкові фрукти»; - Кавун відповідає код «ДК 021: 2015: 03222310-9 – Ягоди»; - Персики відповідає код «ДК 021: 2015: 03222332-9 – Персики»; - Хурма відповідає код «ДК 021: 2015: 03222110-7 – Тропічні фрукти»; - Вишня відповідає код «ДК 021: 2015: 03222333-6 – Вишні та черешні»; - Черешня відповідає код «ДК 021: 2015: 03222333-6 – Вишні та черешні». Таким чином, замовником не дотримано вимог абзаців 2, 3 пункту 14 Порядку № 1082, в частині не зазначення кожної назви номенклатурної позиції предмету закупівлі та коду згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення чинного законодавства в частині зазначення інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Згідно з пунктом 28 Постанови № 1178 (Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Згідно з нормами абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 3 розділу V Розгляд та оцінка тендерних пропозицій тендерної документації замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. При цьому, на момент проведення процедури закупівлі UA-2023-06-14-001126-a діяла Постанова № 1178 в редакції від 20.05.2023, пунктом 44 якої визначений вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, серед яких відсутня підстава не надання копії ліцензії або документа дозвільного характеру. Таким чином, в тендерній документації замовника на порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону наявна інформація, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
Період усунення порушень: 13.07.2023 15:19 - 28.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 13.07.2023 15:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель при проведенні моніторингу Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, враховуючи виконання вимог абзаців 2,3 пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 28 Постанови № 1178 (особливості) в редакції від 20.05.2023 року; абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону: затвердити заходи щодо недопущення в подальшому порушень вимог пункту 14 (абзаців 2,3) Порядку № 1082 та пункту 28 Постанови № 1178 шляхом проведення роз*яснювальної роботи для особи відповідальноїза складання тендерної документації та оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу для запобігання випадків порушень законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому.Уповноваженою особою Замовника буде проаналізовано та буде враховано в обов*язковому порядку в подальшій роботі на всих етапах проведення торгів у тому числі при оприлюдненні відповідної інформації в електронній системі закупівель. На даний момент вирішується питання про проходження уповноваженою особою навчання у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 18.07.2023 10:15