-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція будівлі комунального закладу Нехворощанського закладу дошкільної освіти ясла-садок «Сонечко» Нехворощанської сільської ради Полтавського району. Коригування» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція).
Завершена
41 733 384.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 208 666.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 208 666.92 UAH
Номер:
8969f4bfcd8644b69495a3384657f353
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-13-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2023 00:00
Період моніторингу:
16.10.2023 10:44 - 06.11.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
13.10.2023 № 205
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.10.2023 № 205
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2023-06-13-013179-a 13.06.2023 Відділ освіти, молоді та спорту Нехворощанської сільської ради Полтавського району Полтавської області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення пункту 28 та підпунктів 3,6 і 12 пункту 47 Особливостей.
За результатом розгляду тендерних пропозицій переможця встановлено порушення норми абзацу 15 підпункту 12 пункту 47 Особливостей.
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання пояснень, у випадках передбачених Законом №922 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 08.06.2023 №25 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Нехворощанської сільської ради Полтавського району Полтавської області (далі Замовник) UA-P-2023-06-13-004031-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену уповноваженою особою (протокол 16 червня 2023 № 83), тендерну пропозицію учасника ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД ", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 28.06.2023, договір від 06.07.2023 №563, запити для надання пояснень від 20.10.2023 та 31.10.2023, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 24.10.2023 та 01.11.2023, відповідно.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону №922. При цьому, відповідно до пункту 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Аналіз тендерної документації замовника свідчить що, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», в Додатку 2 «Документи, які повинен надати Учасник та переможець для підтвердження свого права на участь у процедурі закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей», визначений спосіб підтвердження відповідності учасника та переможця, щодо відсутності підстав відхилення передбачених п. 47 Особливостей і вимогам згідно із законодавством. Так, в переліку документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей Замовником на виконання вимог підпунктів 3,5,6,12 зазначено, що учасник в якості підтверджуючих документів надає Довідку у довільній формі.
При цьому, у примітках до Додатку 2 пункті 2 Зазначено що «Якщо під час кваліфікації переможця доступ до відкритих державних реєстрів та публічної інформації буде відновлено, замовник самостійно перевіряє таку інформацію, а відповідне документальне підтвердження від переможця не вимагається».
Відповідно до пункту 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Тобто, Замовником в тендерній документації щодо підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, які визначені пунктом 47 Особливостей та спосіб підтвердження відповідності учасника не вимагав від учасника для підтвердження інформації, необхідних документів, які визначеної у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме: у підпункті 3 - надання інформаційної довідки/витягу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення та у підпунктах 6 і 12 (для юридичної особи) – повного Витягу з інформаційної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Отже, Замовником під час складання тендерної документації не враховано норми пункту 47 Особливостей, що є порушенням вимог пункту 28 Особливостей.
Як наслідок, ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі, юридичною особою ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД", на виконання вимог пункту 47 Особливостей надані Довідки довільної форми про відсутність підстав, але у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надані Витяги з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення та Витяги з інформаційної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Отже, відповідно до абзацу 15 підпункту 12 пункту 47 Особливостей тендерна пропозиція ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД" підлягала відхиленню.
Період усунення порушень:
07.11.2023 16:09 - 22.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
07.11.2023 16:09
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок оскаржується замовником у суді
Дата публікації:
21.11.2023 10:03
Дата відкриття провадження:
27.11.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
440/17354/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення щодо висновку моніторингу
Дата публікації звіту:
10.11.2023 15:59
Запити/Пояснення
Номер:
b64e7a5fbcf1443caf08b393ed0f0bff
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
20.10.2023 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт, а саме: Реконструкція будівлі комунального закладу Нехворощанського закладу дошкільної освіти ясла-садок «Сонечко» Нехворощанської сільської ради Полтавського району. Коригування» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція). Інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-13-013179-a), яку проведено Відділом освіти, молоді та спорту Нехворощанської сільської ради Полтавського району Полтавської області (далі - Замовник), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3d6ac98f971e44508a6612a4fcd46e9c
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
31.10.2023 15:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт, а саме: Реконструкція будівлі комунального закладу Нехворощанського закладу дошкільної освіти ясла-садок «Сонечко» Нехворощанської сільської ради Полтавського району. Коригування» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція). Інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-13-013179-a), яку проведено Відділом освіти, молоді та спорту Нехворощанської сільської ради Полтавського району Полтавської області (далі - Замовник), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
В пункті 2 Додатку 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Замовник зазначає що, у разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п.11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, а також щодо нього повинно бути опубліковано звіт про завершення виконання договору, або надати акти виконаних робіт. Надайте посилання на файл, який містить в собі документальне підтвердження виконання аналогічного договору, відповідно до умов викладених в тендерній документації.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1603addfd22a4971b6299281c93a2f3c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
01.11.2023 14:39
Опис:
У межах проведення моніторингу Держаудитслужбою опубліковано запит Замовнику на отримання посилання на файл, який містить в собі документальне підтвердження виконання аналогічного договору, відповідно до умов викладених в тендерній документації.
На виконання запиту Держаудитслужби надаємо посилання та пояснюємо наступне.
Відповідно до тендерної документації, Учасник повинен надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконаний аналогічний договір*, разом із копією такого договору щодо виконання аналогічних робіт. *Аналогічним вважається договір на виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції або реставрації або будівництва (нового будівництва) об’єкту. У разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п.11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, а також щодо нього повинно бути опубліковано звіт про завершення виконання договору або надати акти виконаних робіт.
Тобто, умовами тендерної документації передбачено надання у складі пропозиції договору, а звіт про завершення виконання договору повинен бути лише опублікований на «Prozorro».
Саме таке формулювання даної вимоги Замовником сформульоване з огляду на наступне.
Згідно з п. 47 постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Нагадуємо, що доступ до веб-порталу Уповноваженого органу - електронної системи закупівель «Prozorro» є абсолютно вільним та інформація, що міститься у ній є публічною.
Таким чином, замовник самостійно перевірив вказану вище інформацію та пересвідчився у виконанні даної вимоги тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що документи та інформація, що підтверджують досвід виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) містяться у файлі з назвою «ТП ч.1.pdf», а також за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-09-001910-c (за даним посиланням можна знайти опублікований договір та звіт про завершення виконання договору.
Номер:
55ebcc301c964489a80a1c78e3ccdeb1
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
10.11.2023 16:05
Опис:
Цитата висновку: «Як наслідок, ПЕРЕМОЖЕЦЬ процедури закупівлі, юридичною особою ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД», на виконання вимог пункту 47 Особливостей надані Довідки довільної форми про відсутність підстав, але у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надані Витяги з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення та Витяги з інформаційної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Отже, відповідно до абзацу 15 підпункту 12 пункту 47 Особливостей тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД» підлягала відхиленню.»
Після такої цитати виникає питання до Держаудитслужби: на підставі якої норми Особливостей потрібно було відхилити дану пропозицію, якщо умовами тендерної документації Замовником чітко встановлено, які саме потрібно надати документи для підтвердження відсутності підстав в Переможця передбачених п. 47 Особливостей (звертаємо увагу, що тендерної документацією не встановлені вимоги до Переможця надавати Витяги з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення та Витяги з інформаційної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»?
Номер:
3c8369287c244726a8fb2f991c986453
Назва:
Роз'ясненням щодо висновку
Дата опублікування:
21.11.2023 11:01
Опис:
Відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами (далі Закон № 922-VIII) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
У свою чергу, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та зобов’язано замовників проводити публічні закупівлі відповідно до Закону № 922-VIII з урахуванням цих Особливостей (далі Особливості).
Відповідно до пункту 23 Особливостей моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону № 922-VIII.
Поряд з цим, стаття 8 Закону № 922-VIII визначає порядок проведення моніторингу процедури закупівлі та специфіку реалізації результатів моніторингу.
Частиною восьмою статті 8 Закону № 922-VIII визначено, що замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Проте, розгляд заперечень до висновку Законом № 922-VIII не передбачений.
Східний офіс Держаудитслужби (далі Східний офіс) розглянув звернення за роз’ясненням змісту висновку про результати проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2023-06-13-013179-a, та повідомляє наступне.
Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Тобто, Замовником в тендерній документації щодо підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, які визначені пунктом 47 Особливостей та спосіб підтвердження відповідності учасника не вимагав від учасника для підтвердження інформації, необхідних документів, які визначеної у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме: у підпункті 3 - надання інформаційної довідки/витягу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення та у підпунктах 6 і 12 (для юридичної особи) – повного Витягу з інформаційної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Варто зауважити, що із введенням воєнного стану порядок дій для отримання Інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що функціонує на підставі Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення Затвердженого Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції 09.02.2018 № 166 Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 березня 2018 р.за № 345/31797 не змінився.
Дані довідки видаються у формі витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на підставі «Порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» затвердженого Наказом МВС України від 30.03.2022 № 207 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 квітня 2022 р. за № 425/37761.
Проте, суб'єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та інформації з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією, та відповідно довідки у довільній формі (до переліку документів як до переможця) не є документальним підтвердженням відсутності підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Отже, Замовником під час складання тендерної документації не враховано норми пункту 47 Особливостей, що є порушенням вимог пункту 28 Особливостей.
Як наслідок, ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі, юридичною особою ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД" (визнано переможцем закупівлі, згідно протоколу від 28.06.2023 №94), на виконання вимог пункту 47 Особливостей надані Довідки довільної форми про відсутність підстав, але у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надані Витяги з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення та Витяги з інформаційної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Отже, відповідно до абзацу 15 підпункту 12 пункту 47 Особливостей тендерна пропозиція ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД" підлягала відхиленню.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, відповідно до частини другої статті 19 Конституції України зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Висновок про результати проведення моніторингу закупівлі (Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2023 року, що зазначено у висновку), від 06.11.2023 №606 (ID: UA-2023-06-13-013179-a), оприлюднений в електронній системі закупівель - 07.11.2023 року, відповідно до пункту 6 статті 8 Закону № 922-VIII, де зазначено що, за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.