• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Капітальний ремонт бігових доріжок та тренувальних спортивних майданчиків по вул. Шевченка, 17, м. Ківерці Волинської області (благоустрій населених пунктів, інші території загального користування)» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

72 587 737.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 362 938.69 UAH
Номер: e614b2abd12c41d280269a7510894021
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-18-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.08.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 18.08.2023 11:59 - 09.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 18.08.2023 № 249 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-06-13-013079-a 13.06.2023 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК «РСГ» встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавству встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 18 та абзацу четвертого пункту 49 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, стану виконання Рішення Колегії АМКУ, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ), своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель гуманітарного відділу Ківерцівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.06.2023 № 112, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ «РСГ» (далі – ТОВ «БК «РСГ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.06.2023, рішення Колегії АМКУ від 24.07.2023 № 11185-р/пк-пз (далі – Рішення), протокол уповноваженої особи від 27.06.2023 № 116, 31.07.2023 № 130, повідомлення про намір укласти договір від 31.07.2023, договір від 14.08.2023 № 08 на суму 72 479 070,00 грн (далі – Договір), відповідь Замовника на запит Держаудитслужби від 05.09.2023. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Замовник в частині третій таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації зобов’язав учасників надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: - довідку у довільній формі про наявність аналогічних договорів (не менше двох), виконаних учасником; - копії аналогічних договорів, що наведені в довідці разом із копіями документів, що підтверджують їх повне виконання (довідка/-и форми КБ-3); - позитивні відгуки від замовника/-ів про успішне і якісне виконання робіт за аналогічними договорами. Згідно з вимогами цієї ж частини тендерної документації критеріями оцінки відповідності щодо аналогічності буде вважатися договір на будівництво або капітальний ремонт або реконструкцію стадіону/спортивного майданчика. На виконання зазначених вимог, учасник ТОВ «БК «РСГ» надав в складі тендерної пропозиції довідку від 20.06.2023 № 3 (файл «3. Довідка досвід.pdf»), де вказав про досвід виконання реконструкції існуючих відкритих спортивних майданчиків, зокрема на території ліцею № 25 за адресою: вул. Мала Бердичівська, 18, м. Житомир, (договір від 20.11.2020 № 11/20-1 (далі - Договір 11/20-1)). Згідно умов цього договору, ТОВ «БК «РСГ» виступав в якості виконавця робіт для підрядника, тобто був субпідрядником, де виконував роботи виключно з улаштування резинового покриття, а не будівництва чи капітального ремонту або реконструкції стадіону/спортивного майданчика, як того вимагалось умовами тендерної документації. Окрім цього, Договір 11/20-1, що наданий на підтвердження наявності досвіду повного виконання робіт з реконструкції існуючих відкритих спортивних майданчиків був укладений за результатами проведення закупівлі UA-2020-08-25-007265-a. Переможець цієї закупівлі – ДП «ФАВОРИТ ОПТ» АТзТ «ФАВОРИТ» (яке з 30.03.2023 відповідно до рішення 60/21-р/к Адмінколегії Північного міжобласного ТВ знаходиться в «чорному списку» АМКУ за вчинення антиконкурентних узгоджених дій при проведенні закупівлі саме Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради https://northmtv.amcu.gov.ua/npas/informaciya-pro-rishennya-vid-30032023-6021-rk-u-spravi-496055-rpk20-pro-porushennya-dp-favorit-opt-atzt-favorit-ta-tov-perfekt-bilding ) уклав договір з Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради від 08.10.2020 № 61 на реконструкцію існуючих відкритих спортивних майданчиків в якості підрядника та Договір 11/20-1 з ТОВ «БК «РСГ» як з субпідрядником в якості Замовника. Водночас, за результатами розгляду тендерної пропозиції ДП «ФАВОРИТ ОПТ» АТзТ «ФАВОРИТ» за вказаною закупівлею встановлено, що даний учасник надав довідку від 10.09.2020 № 10/1031, де повідомив замовника про те, що весь комплекс робіт буде проводитись власними силами (кваліфікованим персоналом) без залучення субпідрядників/співвиконавців. Умовами пункту 6.3.4 договору № 61 також було передбачено, що всі роботи Фаворит має виконувати самостійно і будь-яке залучення субпідрядників може відбуватись лише з погодження замовника. Спортивні майданчики на території ліцею № 25 за адресою: вул. Мала Бердичівська, 18, м. Житомир, Житомирської області, роботи за яким були предметом закупівлі UA-2020-08-25-007265-a, відповідно до інформації, що міститься у Реєстрі будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва https://e-construction.gov.ua/permits_doc_detail/2759746046560044962 були введені в експлуатацію 26.01.2022. Заповнена декларація про готовність об’єкта до експлуатації не містить інформації про участь субпідрядника (ТОВ «БК «РСГ» чи будь-якого іншого) при виконанні робіт з реконструкції спортивних майданчиків на території ліцею № 25 за адресою: вул. Мала Бердичівська, 18, м. Житомир. Єдиним виконавцем всього комплексу робіт зазначений ДП «Фаворит Опт» АТЗТ «Фаворит». Таким чином наданий Договір 11/20-1 та акт про вартість виконаних робіт до нього за грудень 2020 на суму 349 070, 00 грн є такими, що не відповідають дійсності. Окрім цього, відповідно до умов Договору 11/20-1 його предметом було виконання виключно одного типу робіт, а саме – улаштування резинового покриття. Проте умовами частини третьої додатку 1 до тендерної документації, критерієм оцінки відповідності було укладання договору на будівництво або капітальний ремонт або реконструкцію стадіону/спортивного майданчика. Роботи з улаштування резинового покриття не є капітальним ремонтом чи реконструкцією всього стадіону чи майданчика, а є поточним ремонтом з заміни покриття лише його частини (покриття). Таким чином, предмет Договору 11/20-1, що наданий учасником торгів ТОВ «БК «РСГ» на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» не відповідає вимогам тендерної документації щодо підтвердження виконаного обсягу (переліку, спектру) робіт за раніше укладеними договорами. Також за результатами моніторингу встановлено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Замовник в частині першій додатку 1 до тендерної документації, встановив вимогу щодо надання учасниками закупівлі довідки встановленої табличної форми з зазначенням назви, кількості обладнання та матеріально-технічної бази, тип володіння та найменування орендодавця (надавача послуг). У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується або копії чинних договорів про надання послуг з механізації будівельно-монтажних робіт, вантажно-транспортних чи інших робіт. На виконання зазначених вимог, учасник ТОВ «БК «РСГ» надав в складі тендерної пропозиції Довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази від 20.06.2023 № 01 (далі – Довідка мтб), де пунктом 61 задекларовано наявність орендованого офісу, а саме: частина нежитлового приміщення, - кабінет 62, площею 17,7 кв.м, кладова 63 площею 0,5 кв.м. (далі – НЖП 62-63). Згідно з інформації, що міститься в Довідці мтб дане приміщення використовується учасником згідно з укладеним договором суборенди з ТзОВ «Лістрансбуд». Зазначений договір суборенди від 07.06.2023 № 1 (далі – Договір №1) був наданий учасником в складі тендерної пропозиції. Відповідно до інформації, що міститься в пункті 1.3 Договору № 1, майно, що передається в суборенду належить Ківерцівській міській раді та знаходиться в платному строковому користуванні (оренді) відповідно до договору оренди комунального майна Ківерцівської міської ради від 12.07.2022 № 7 та ТзОВ «Лістрансбуд» Також пунктом А.8.1 Договору №1 узгоджено, що ТзОВ «Лістрансбуд» передає об’єкт оренди без погодження з власником нерухомого майна (Ківерцівською міською радою), позаяк нормами постанови Кабінету Міністрів України від 27.05.2022 № 634 (далі – Постанова № 634) передбачена можливість передачі в суборенду майна, що перебувало в оренді до введення в дію воєнного стану. В ході моніторингу встановлено, що НЖП 62-63 було передано в оренду за результатами проведеного аукціону на майданчику https://prozorro.sale/ за ідентифікатором закупівлі LLE001-UA-20220621-94025 (посилання на проведену закупівлю https://prozorro.sale/auction/LLE001-UA-20220621-94025/). За результатами проведеної закупівлі, між Ківерцівською міською радою та переможцем торгів - ТзОВ «ЛІСТРАНСБУД» було укладено договір оренди від 12.07.2022 № 7, пунктом 12 табличної форми якого, встановлено, що орендарю заборонено передавати майно в суборенду. Вказана умова містилась і в проекті договору в складі тендерної документації орендодавця (замовника, балансоутримувача) при проведенні аукціону. Таким чином, договором оренди від 12.07.2022 № 7 не передбачена можливість орендаря передавати НЖП 62-63 будь-кому в суборенду. Проте, ТзОВ «ЛІСТРАНСБУД» уклало Договір №1 з ТОВ «БК «РСГ» про суборенду, посилаючись на положення Постанови № 634. Зокрема, пунктом 10 Постанови № 634 встановлюється право орендарю передавати в суборенду орендоване майно органів місцевого самоврядування. Однак, сторони не мали права застосовувати даний пункт Постанови № 634, позаяк в ньому чітко визначено, що в суборенду може передаватися лише майно, що перебувало в оренді до введення воєнного стану. При цьому, правові відносини між Ківерцівською міською радою та ТзОВ «ЛІСТРАНСБУД»щодо НЖП 62-63, як було встановлено, виникли в період дії воєнного стану, а саме 12.07.2022. Таким чином, учасник ТОВ «БК «РСГ» не підтвердив кваліфікаційний критерій «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», оскільки документи (договір суборенди), що підтверджують наявність орендованого офісного приміщення є такими, що укладені з порушеннями норм законодавства (в незаконний спосіб). Також, відповідно до вимог додатку 2 до тендерної документації, Замовник зобов’язав учасників надати в складі тендерної пропозиції сертифікат про відповідність виробництва штучної трави системі стандарту якості ISO 9001-2015 та ISO 14001-2015, ISO 45001:2018 (надається оригінал та переклад завірений Учасником); Водночас положеннями абзацу шостого пункту 1.3 частини першої розділу 3 тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо чинності документів, які надаються у складі тендерної пропозиції станом на кінцевий строк для подання тендерних пропозицій. На підтвердження відповідності виробництва штучної трави системам стандарту якості ISO 9001-2015 та ISO 14001-2015, учасник ТОВ «БК «РСГ» надав в складі тендерної пропозиції сертифікат №12628 на виробництво, розробку та встановлення штучного газону для спортивних об’єктів компанії «Italgreen S.P.A.» з терміном дії до 14.07.2022. Отже, учасник ТОВ «БК «РСГ» не підтвердив наявність чинних сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, чим недотримався вимог абзацу шостого пункту 1.3 частини першої розділу 3 тендерної документації. Відповідно до вимог пункту 6.5 частини шостої розділу 3 тендерної документації, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати серед іншого, проект календарного графіку виконання робіт. На виконання цієї вимоги тендерної документації, учасник ТОВ «БК «РСГ» у складі тендерної пропозиції надав Календарний графік на виконання робіт датований раніше ніж оголошено досліджувану закупівлю від 20.05.2023 № 23 (файл «56. Графік.pdf»). Календарним графіком було передбачено виконання основного масиву комплексу робіт протягом 2023-2024 років в розрізі місяців, зокрема: до лютого 2024 року завершити конструкцію покриття міні-футбольного поля (площа 1046,63 м.кв.), конструкцію покриття баскетбольного і волейбольного полів з поліуретановим покриттям поля (площа 345,19 м.кв.), влаштування огородження, монтаж обладнання на майданчики; до квітня 2024 завершити конструкцію покриття баскетбольного поля з поліуретановим покриттям поля (площа 955,82 м.кв.), влаштування огородження, монтаж обладнання на майданчик; до грудня 2024 року завершити конструкцію покриття бігових доріжок та атлетичної зони (площа 4084 м.кв.); в листопаді 2024 року розпочати конструкцію покриття ФЕМ (площа 141 м.кв), посів газонної трави (площа 1802,81 м.кв), укладання бордюрного каменя та поребрику. Проте, за результатами проведеної закупівлі, сторони уклали Календарний графік на виконання робіт, що є невід’ємною частиною Договору № 08, згідно з яким весь комплекс робіт був змінений на 2025 рік, окрім початку частини робіт, що будуть виконуватися лише в серпні 2023 щодо конструкції покриття міні-футбольного поля (площа 1046,63 м.кв.), конструкції покриття баскетбольного і волейбольного полів з поліуретановим покриттям поля (площа 345,19 м.кв.), влаштування огородження, монтаж обладнання на майданчики. Отже, в порушення вимог абзацу першого пункту 18 та абзацу четвертого пункту 49 Особливостей, Замовник уклав Договір № 08, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відповідно до положень підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог пункту 18 Особливостей. Окрім цього, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник в пункті 4.2 частини четвертої розділу 6 тендерної документації визначив перелік істотних умов договору про закупівлю, які не можуть змінюватись, а саме: предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Пунктом 19 Особливостей встановлено вичерпний перелік підстав для змін істотних умов договору після його підписання. Однак, умови Договору № 08 містять в своєму складі пункт 3.4 в наступній редакції «При виникненні несприятливих погодних умов, а саме низької температури, випадання опадів, строки виконання робіт підлягають перенесенню тільки на термін зупинки виконання робіт, пов'язаних з несприятливими погодними умовами, що оформляється додатковою угодою». Слід зазначити, що Договір №08 вже має в своєму складі розділ «9.ФОРС-МАЖОР». Тобто, погодні явища, що викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом вже включені в склад форс-мажорних обставин, що є підставою для продовження терміну виконання робіт. Підпункт 4 пункту 19 Особливостей передбачає можливість зміни істотної умови, а саме продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Відповідно до статті 652 Цивільного Кодексу України зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах. Стаття 42 Господарського Кодексу України визначає, що підприємництво це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб`єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Колегія суддів Касаційного господарського суду Верховного Суду в постанові від 25.09.2018 за результатами розгляду справи за номером 910/2659/18 (https://zakononline.com.ua/court-decisions/show/76850268), зазначила, що навіть документально підтверджені об’єктивні підстави засвідчені компетентним органом, мають бути за своєю природою саме такими, які сторони дійсно не могли передбачити при укладанні договору та унеможливлюють належне (своєчасне) виконання зобов`язань. Всі решта обставин мають характер звичайних ризиків підприємницької діяльності та можуть бути передбачені сторонами при укладенні договору. З огляду на викладене, при поданні тендерної пропозиції учасник ТОВ «БК «РСГ» був ознайомлений з вимогами тендерної документації щодо строків виконання робіт (31.12.2025), що складає 2,5 роки. Обидві сторони при укладанні Договору № 08 мали змогу передбачити, що з певною періодичністю протягом року буде траплятися «низька температура» та «випадання опадів». Зважаючи на ці фактори, в тому числі, учасники закупівлі готують календарний графік виконання робіт та планують відповідні роботи. Тому, положення пункту 3.4 неправомірно включені в Договір № 08 як підстава збільшення строків виконання робіт, зважаючи на кінцевий термін виконання робіт, адже «низька температура» та «випадання опадів» є передбачуваними, прогнозованими та відносяться до звичайних ризиків підприємницької діяльності. Зазначений пункт Договору № 08 в поточній редакції створює ризики невиконання та/або несвоєчасного виконання підрядником взятих на себе зобов’язань та звільняє підрядника від відповідальності за порушення строків здачі об’єкта. Окрім цього, положення тендерної документації не містять вимоги Замовника щодо надання учасником-переможцем забезпечення виконання зобов'язань за договором, види якого визначені нормами статті 546 Цивільного кодексу України. З урахуванням строку виконання Договору в 2,5 роки та наявністю в Договорі підстав для продовження строку виконання робіт внаслідок погодних явищ, що не є форс-мажорними обставинами, відсутність в тендерній пропозиції вимоги про надання забезпечення виконання договору створює передумови для несвоєчасного та/або неповного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором, та як наслідок, неефективного використання бюджетних коштів.
Період усунення порушень: 12.09.2023 21:35 - 27.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 12.09.2023 21:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — UA-M-2023-08-18-000005, Договір №08 від 14.08.2023 року укладений між гуманітарним відділом Ківерцівської міської ради та Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ «РСГ» розірвано (припинено). Додаткова угода №1 від 18 вересня 2023 року додається.».
Дата публікації звіту: 18.09.2023 10:27

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionContracting: Так
Опис: Розміщено додаткову угоду від 18.09.2023 № 1 до договору від 14.08.2023 № 08
Дата публікації: 22.09.2023 12:25

Запити/Пояснення