-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:33160000-9:Устаткування для операційних блоків
Завершена
15 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 75 000.00 UAH
Номер:
e673ece8cd1246fe9db67a16bd8adf2d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-18-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.09.2023 00:00
Період моніторингу:
18.09.2023 15:49 - 10.10.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.09.2023 № 59-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 03 серпня 2023 року № 003100-18/8714-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 18.09.2023 № 59-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-13-012774-a, 13.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Державної установи «Інститут очних хвороб і тканинної терапії ім. В.П. Філатова Національної Академії Медичних Наук України» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, зі змінами від 15.06.2023 № 35; перелік змін, що вносяться до тендерної документації; запитання до процедури закупівлі та надання роз’яснення на нього; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СТЕРІМЕД» (далі – ТОВ «СТЕРІМЕД»); протокольне рішення уповноваженої особи від 22.06.2023 № 36; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «СТЕРІМЕД» у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 25.09.2023 в електронній системі закупівель; договір від 29.06.2023 № 116 з додатком; додаткова угода до договору про закупівлю від 03.07.2023 №1; повідомлення про внесення змін до договору; протокольні рішення уповноваженої особи щодо укладеного договору про закупівлю від 29.06.2023 № 37, від 03.07.2023 № 38, від 04.07.2023 № 39; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
03.10.2023 11:28 - 07.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.10.2023 11:28
Запити/Пояснення
Номер:
d5a17cd5c6504783ba099f467f93490c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.09.2023 14:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків (система офтольмологічна, мікроскоп операційний для офтальмології) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-13-012774-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Варто зазначити, що відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5ba9d5d5ede24fff96cee3f5ef92bc43
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
25.09.2023 15:24
Опис:
Підставою для обґрунтування розміру витрат у процедурі закупівлі за UA-2023-06-13-012774-а ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків (система офтальмологічна , мікроскоп операційний для офтальмології) - є розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до затвердженого кошторису на 2023 рік та затвердженого річного плану закупівель.
Обґрунтування очікуваної вартості далі(ОВ) по даній закупівлі Замовником визначено відповідно до частині 3 розділу 2 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі , затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами).
З метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Установою було запитано ціну у ТзОВ «Волинь-фарм», ТОВ «МЕДІКУС», НУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «СИМЕСТА ВААЛ» . У відповідь від ТзОВ «Волинь-фарм», ТОВ «МЕДІКУС», НУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «СИМЕСТА ВААЛ» були надані цінові пропозиції .
Таким чином, при розрахунку очікуваної вартості закупівлі послуг застосовано метод порівняння ринкових цін, отриманих з відкритих джерел інформації, а саме метод порівняння ринкових цін враховуючи інформацію з отриманих цінових пропозицій.
Додаток: обґрунтування та цінові пропозиції ТзОВ «Волинь-фарм», ТОВ «МЕДІКУС», НУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «СИМЕСТА ВААЛ» .