-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 33600000-6 - Фармацевтична продукція (МНН: Carboplatin, Abiraterone, Letrozole, Eltrombopag)
Завершена
20 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 100 500.00 UAH
Номер:
4781d12c56ea45a6b162270d07790532
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-07-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.09.2023 00:00
Період моніторингу:
07.09.2023 16:08 - 29.09.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.09.2023 № 58
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.09.2023 № 58.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-06-13-001340-a 13.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-06-13-000435-c на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.06.2023 протокол, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів товариство з обмеженою відповідальністю «АТ-ФАРМА» (далі – ТОВ «АТ-ФАРМА»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 26.06.2023 №75, повідомлення про намір укласти договір, договір купівлі-продажу від 04.07.2023 №114-М, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 12.09.2023.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АТ-ФАРМА» Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та переможцем торгів – ТОВ «АТ-ФАРМА» укладено договір купівлі-продажу від 04.07.2023 №114-М на загальну суму 20030400,00 гривень.
Період усунення порушень:
15.09.2023 16:45 - 21.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.09.2023 16:45
Запити/Пояснення
Номер:
0eac781a02fc4c14b3271cd3b10c0c43
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
07.09.2023 17:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 33600000-6 - Фармацевтична продукція (МНН: Carboplatin, Abiraterone, Letrozole, Eltrombopag)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-13-001340-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ca3b46ca769e422591b743083ffb8536
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
12.09.2023 11:33
Опис:
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо інформацію та відповідні документи, на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Замовником – КНП ЛОР «Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр» проведено відкриті торги (з особливостями) на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (МНН: Carboplatin, Abiraterone, Letrozole, Eltrombopag) (ідентифікатор закупівлі № UA-2023-06-13-001340-a).
З метою забезпечення надання медичної допомоги пацієнтам та у зв’язку із збільшенням кількості звернень з приводу лікування злоякісних пухлин шляхом призначення хіміотерапії, на виконання умов договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, що укладений з НСЗУ в поточному році, відповідно до службової записки та технічного завдання ініціатора закупівлі (заступника генерального директора з медичної частини) виникла додаткова потреба у 2023 році здійснити закупівлю лікарських засобів за МНН: Carboplatin, Abiraterone, Letrozole, Eltrombopag, внаслідок затримки централізованих поставок даних препаратів .
Технічні та якісні характеристики (які містяться в технічній специфікації додатку №2 тендерної документації) визначені на підставі відповідних медичних протоколів з урахуванням вимог та побажань лікарів нашого медичного закладу, та сформульовані у технічному завданні, яке враховує додаткову потребу на поточний рік та практику застосування цих засобів у попередніх роках.
Очікувану вартість закупівлі розраховано методом порівняння ринкових цін, а також шляхом проведення аналізу закупівель минулих періодів, відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Крім того, застосовано метод визначення середньої ціни даного товару на підставі запиту ціни до трьох потенційних постачальників фармпродукції, від яких отримано відповідні комерційні пропозиції.
Джерелом фінансування даної закупівлі є власні кошти підприємства (кошти, отримані від господарської діяльності).
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено шляхом розміщення на власному веб-сайті за посиланням https://www.cancer.lviv.ua/category/zakupivli.
Додатки:
1) пояснення.
2) службова записка ініціатора закупівлі;
3) технічне завдання;
4) комерційні пропозиції в кількості 3 шт.
5) знімок з екрану з сайту підприємства.