-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплекти модульного спеціалізованого залізобетонного укриття цивільного захисту
Завершена
2 010 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 050.00 UAH
Номер:
3108e200b3c1425da12162345bc53824
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-28-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.11.2023 00:00
Період моніторингу:
28.11.2023 09:46 - 20.12.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.11.2023 № 75-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 08 листопада 2023 року № 003100-18/12934-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 28.11.2023 № 75-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-12-010912-a, 12.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації; внесення змін до тендерної документації; стану виконання рішень Колегії АМКУ; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації; внесення змін до тендерної документації; стану виконання рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Лісовогринівецької сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.07.2023 № 15 (зі змінами); перелік змін до тендерної документації; звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації; надані роз’яснення щодо тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; рішення Колегії АМКУ від 04.07.2023 № 9904-р/пк-пз; рішення Колегії АМКУ від 08.08.2023 № 12345-р/пк-пз; пояснення Замовника, отримане 06.12.2023 в електронній системі закупівель; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.07.2023 № 18, від 25.07.2023 № 20, від 28.07.2023 № 22; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна компанія «ПФ-ОНІКС» (далі – ТОВ «ПФ-ОНІКС»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником відкритих торгів з особливостями ТОВ «ПФ-ОНІКС»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІНДУСТРІЯ ЛВ» (далі – ТОВ «ІНДУСТРІЯ ЛВ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником відкритих торгів з особливостями ТОВ «ІНДУСТРІЯ ЛВ»; документи, подані учасником відкритих торгів з особливостями ТОВ «ІНДУСТРІЯ ЛВ» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником відкритих торгів з особливостями товариством з обмеженою відповідальністю «Хоббіт хаус» (далі – ТОВ «Хоббіт хаус»); тендерну пропозицію ТОВ «Хоббіт хаус»; документи, подані учасником відкритих торгів з особливостями ТОВ «Хоббіт хаус» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «Хоббіт хаус», що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; договір від 14.08.2023 № 1; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; додаткову угоду № 1 від 15.08.2023; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
11.12.2023 11:00 - 15.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.12.2023 11:00
Запити/Пояснення
Номер:
9a9b7ab8a40e463b9ae8521cd9b5271e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.12.2023 14:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-12-010912-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
179f0e5c4599475e9731374d97604d0a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.12.2023 11:47
Опис:
На запит про надання пояснень Північного офісу Держаудитслужби надаємо інформацію на поставлені запитання:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Щодо обґрунтування розміру витрат
Повідомляємо що обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено виходячи з потреб громади. Згідно рішення Лісовогринівецької сільської ради від №14 від 31.03.2023 «Про внесення змін до бюджету Лісовогринівецької сільської ради» виділено кошти з вільних залишків, які утворилися станом на 01.01.2023 року на придбання укриттів цивільного захисту для забезпечення безпеки учнів і вчителів під час навчального процесу, функціонування навчальних закладів та відновлення навчального процесу
Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі
Згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі замовникам пропонуються такі методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, як метод порівняння ринкових цін та розрахунок очікуваної вартості на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
Замовником застосовано метод порівняння ринкових цін та визначено очікувану вартість предмету закупівлі на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій і прайс-листів на момент вивчення ринку.
2. Чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, відповідно до пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» не здійснювалося, оскільки для органів місцевого самоврядування воно має рекомендаційний характер.