• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплекти модульного спеціалізованого залізобетонного укриття цивільного захисту

Завершена

2 010 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 050.00 UAH
Номер: 3108e200b3c1425da12162345bc53824
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-28-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.11.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 28.11.2023 09:46 - 20.12.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.11.2023 № 75-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 08 листопада 2023 року № 003100-18/12934-2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 28.11.2023 № 75-З Витяг з переліку процедур закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-12-010912-a, 12.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, storcheus24071982@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації; внесення змін до тендерної документації; стану виконання рішень Колегії АМКУ; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації; внесення змін до тендерної документації; стану виконання рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Лісовогринівецької сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.07.2023 № 15 (зі змінами); перелік змін до тендерної документації; звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації; надані роз’яснення щодо тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; рішення Колегії АМКУ від 04.07.2023 № 9904-р/пк-пз; рішення Колегії АМКУ від 08.08.2023 № 12345-р/пк-пз; пояснення Замовника, отримане 06.12.2023 в електронній системі закупівель; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.07.2023 № 18, від 25.07.2023 № 20, від 28.07.2023 № 22; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна компанія «ПФ-ОНІКС» (далі – ТОВ «ПФ-ОНІКС»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником відкритих торгів з особливостями ТОВ «ПФ-ОНІКС»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІНДУСТРІЯ ЛВ» (далі – ТОВ «ІНДУСТРІЯ ЛВ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником відкритих торгів з особливостями ТОВ «ІНДУСТРІЯ ЛВ»; документи, подані учасником відкритих торгів з особливостями ТОВ «ІНДУСТРІЯ ЛВ» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником відкритих торгів з особливостями товариством з обмеженою відповідальністю «Хоббіт хаус» (далі – ТОВ «Хоббіт хаус»); тендерну пропозицію ТОВ «Хоббіт хаус»; документи, подані учасником відкритих торгів з особливостями ТОВ «Хоббіт хаус» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «Хоббіт хаус», що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; договір від 14.08.2023 № 1; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; додаткову угоду № 1 від 15.08.2023; звіт про результати проведення процедури закупівлі. Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 11.12.2023 11:00 - 15.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 11.12.2023 11:00

Запити/Пояснення