-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщення Комунальної установи «Притулок для тварин» Кам’янської міської ради за адресою: м. Кам’янське, вул.Широка,92
Завершена
2 600 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Номер:
ecc1e93fa80a4e3a8781f148cff5d12a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-17-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2023 00:00
Період моніторингу:
17.11.2023 16:37 - 09.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.11.2023 № 103-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.11.2023 № 103-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-06-09-013222-a, 09.06.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови № 710; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; виконання замовником рішень Органу оскаржень; усунення невідповідностей; своєчасності укладання договору про закупівлю; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); виконання замовником рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); усунення невідповідностей; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Притулок для тварин» Кам'янської міської ради (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.06.2023 № 49; вимоги про усунення порушень від 27.06.2023 № UA-2021-02-04-014034-a.a1 та рішення замовника від 29.06.2023; скарга до процедури № UA-2023-06-09-013222-a.c2 від ТОВ «Афінацентр»; скарга до процедури № UA-2023-06-09-013222-a.b3 від ТОВ «Афінацентр»; вимога про усунення невідповідностей до 22.07.2023 учаснику ТОВ «МІСТОБУДУВАННЯ УКРАЇНИ»; рішення Органу оскарження від 13.07.2023 №10561-р/пк-пз; протокол уповноваженої особи від 25.07.2023 № 71; повідомлення про намір укласти договір від 25.07.2023; договір підряду від 09.08.2023 № 0908/23 на загальну суму 2000000,00 грн (без ПДВ); додаткова угода до договору від 28.08.2023 № 1; відповідь замовника від 05.12.2023 на запит органу державного фінансового контролю.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «МІСТОБУДУВАННЯ УКРАЇНИ» укладено договір підряду від 09.08.2023 № 0908/23 на загальну суму 2000000,00 грн (без ПДВ).
Питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції в ході моніторингу не розглядалось, оскільки було предметом розгляду Органом оскарження.
Період усунення порушень:
05.12.2023 17:51 - 09.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
05.12.2023 17:51
Запити/Пояснення
Номер:
da2ff9df01684522851a3a2bea50e577
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.11.2023 17:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.12.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2600000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-09-013222-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
025f70f333f2455cbe1626b78f6094a9
Назва:
Про надання інформації (пояснень), відповідно до запиту Держаудитслужби від 2023-11-30
Дата опублікування:
05.12.2023 10:16
Опис:
Пояснення щодо моніторингу закупівлі: «Поточний ремонт приміщення Комунальної установи «Притулок для тварин» Кам’янської міської ради за адресою: м. Кам’янське, вул.Широка,92», за кодом ДК 021:2015-45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, за номером ID: UA-2023-06-09-013222-a.
30.11.2023 року в електронній системі закупівель замовнику надійшов запит про надання пояснень.
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2600000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-09-013222-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Комунальна установа «Притулок для тварин» Кам'янської міської ради щодо моніторингу закупівлі код «Поточний ремонт приміщення Комунальної установи «Притулок для тварин» Кам’янської міської ради за адресою: м. Кам’янське, вул.Широка,92», за кодом ДК 021:2015-45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, за номером ID: UA-2023-06-09-013222-a та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення.
До формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик залучаються відповідні фахівці, а саме працівники відділу виробничо–технічного, які відповідають за перевірку технічних і якісних показників та подальший нагляд за наданням контрагентом послуг. Технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої кошторисної документації. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей послуг, що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення проведення поточного ремонту приміщення Комунальної установи «Притулок для тварин» Кам’янської міської ради за адресою: м. Кам’янське, вул. Широка,92, з врахуванням потреб та аналізу ринку, яка міститься у відкритих джерелах, і інформація, що отримана шляхом проведення попередніх ринкових консультацій. Очікувану вартість закупівлі визначено, виходячи із розробленої проектно-кошторисної документації.
Додатки:
1. Кошторисна документація
Уповноважена особа
з публічних закупівель Наталія ДЕМ`ЯНОВА