• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Матеріали для експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах): бітум нафтовий дорожній БНД 70/100

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 з урахуванням особливестей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування - кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади та власні кошти підприємства. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Завершена

14 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 141 000.00 UAH
Номер: 9137b660f7754947b2cfc190ca0f6c61
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-14-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.09.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 14.09.2023 12:41 - 06.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.09.2023 № 47-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2023-06-09-011633-a 09.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_05@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту першого пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, в оголошенні про закупівлю, повідомленні про намір укласти договір про закупівлю та звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, в оголошенні про закупівлю, повідомленні про намір укласти договір про закупівлю та звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.06.2023 № 435 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЕКО» (далі – ТОВ «АЛЕКО»), вимога про усунення невідповідностей до 15:13 год. 20.06.2023, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.06.2023, протокол рішення уповноваженої особи від 20.06.2023 № 457, договір про закупівлю від 26.06.2023 № 311, укладений Замовником з ТОВ фірма «АЛЕКО» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 26.06.2023, додаткова угода від 10.07.2023 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.09.2023. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У ході розгляду тендерної пропозиції ТОВ фірма «АЛЕКО» Замовником розміщено в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей до 15:13 год. 20.06.2023, відповідно до якої «…у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ фірма «АЛЕКО» наявний Сертифікат відповідності від 23.04.2021 року, виданого ПАТ «Укртатнафта», а також у тендерній пропозиції зазначено країну походження Україна. З поданих документів неможливо встановити факт відносин з виробником Товару та/або офіційним представником виробника Товару/дилера, що підтверджує можливість постачання Учасником Товару….», та зобов’язано учасника надати документ (копію чинного договору), що підтверджує офіційні взаємовідносини з виробником Товару та/або офіційним представником виробника Товару/дилером, або гарантійний лист виробника Товару та/або офіційного представника виробника Товару/дилера, що підтверджує можливість постачання Учасником Товару. Згідно з вимогами пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Протоколом № 457 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.06.2023, Замовником визнано ТОВ фірма «АЛЕКО» переможцем торгів. Проте, в ході моніторингу встановлено невиконання учасником вимог Замовника. Згідно з вимогами пункту 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ тендерної документації «учаснику, який не є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі, необхідно надати документ (копію чинного договору), що підтверджує офіційні взаємовідносини з виробником Товару та/або офіційним представником виробника Товару/дилером, або гарантійний лист виробника Товару та/або офіційного представника виробника Товару/дилера, що підтверджує можливість постачання Учасником Товару». У складі тендерної пропозиції ТОВ фірма «АЛЕКО» надано договір поставки нафтопродуктів від 05.04.2023 № 05-04/2023, укладений ТОВ фірма «АЛЕКО» з ТОВ «САНРАЙС ЛОГИСТИКС», в якому відсутня інформація про виробника товару, а також гарантійний лист ТОВ «САНРАЙС ЛОГИСТИКС», від 19.06.2023 № 19/06-2023, яким гарантовано «поставку бітуму нафтового дорожнього 70/100 виробництва ПАТ «УКРНАФТА»» (код ЄДРПОУ 00135390). Проте, наданий у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності № UA.С56.П.00059-21 від 23.04.2021 видано іншому виробнику - ПАТ «Укртатнафта» (код ЄДРПОУ 00152307). На запит Управління від 18.09.2023, розміщений в електронній системі закупівель, щодо того, яким з наданих документів ТОВ Фірма «АЛЕКО» підтверджено, що ТОВ «САНРАЙС ЛОГИСТИКС» є офіційним представником виробника товару/дилером, як це передбачено умовами тендерної документації, Замовником надано відповідь, що «на виконання даної умови учасником ТОВ фірма «АЛЕКО» у складі тендерної пропозиції було надано…гарантійний лист ТОВ «САНРАЙС ЛОГИСТИК» №19/06-2023 від 19.06.2023 року про поставку бітуму нафтового дорожнього 70/100 як представника дилера ПАТ «УКРНАФТА», яке закуповує бітум у виробника ПАТ «УКРТАТНАФТА», що підтверджується сертифікатом відповідності № UA.С56.П.00059-21 від 23.04.2021 року». Проте, учасником ТОВ фірма «АЛЕКО» не виконано вимогу Замовника про усунення невідповідностей та не надано документів, що підтверджують офіційні взаємовідносини ТОВ «САНРАЙС ЛОГИСТИКС» з виробником бітуму нафтового - ПАТ «УКРНАФТА» (як це зазначено в гарантійному листі ТОВ «САНРАЙС ЛОГИСТИКС») або ПАТ «Укртатнафта» (відповідно до сертифікату відповідності № UA.С56.П.00059-21 від 23.04.2021, виданого ПАТ «Укртатнафта») або гарантійного листа виробника Товару та/або офіційного представника виробника Товару/дилера (ПАТ «УКРНАФТА» або ПАТ «Укртатнафта»), а отже не підтверджено офіційні взаємовідносини з виробником Товару та/або офіційним представником виробника Товару/дилером. Таким чином, учасником ТОВ фірма «АЛЕКО» не дотримано вимоги пункту 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ тендерної документації, а також не виконано вимогу Замовника про усунення невідповідностей. Враховуючи вищевикладене, Замовником, в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту першого пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ фірма «АЛЕКО», натомість протоколом від 20.06.2023 № 457 визначено переможцем закупівлі, оприлюднено в електронній системі закупівель 20.06.2023 повідомлення про намір укласти договір та 26.06.2023 укладено з ТОВ фірма «АЛЕКО» Договір.
Період усунення порушень: 06.10.2023 09:59 - 21.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 06.10.2023 09:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання рішення Управління Північного офісу Держаудитслужби у Чернігівській області від 06.10.2023 року сторони дійшли згоди Договір про закупівлю №311 від 26.06.2023 року розірвати з 09.10.2023 року
Дата публікації звіту: 10.10.2023 10:15

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 11.10.2023 11:21

Запити/Пояснення