-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці, крісла)
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Завершена
6 990 600.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 69 906.00 UAH
мін. крок: 1% або 69 906.00 UAH
Номер:
bdcac585514c44a7ace101280a6147c0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-06-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.11.2023 00:00
Період моніторингу:
06.11.2023 15:50 - 28.11.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.11.2023 № 318
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2023-06-09-008438-a 09.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, Особливостей та внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень на запитання до процедури, розгляду тендерних пропозицій ПАТ «Новий Стиль», ТОВ «Торговий Дім «Барскі», ПП «Сучасні Технології», ТОВ «Імперіос», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень на запитання до процедури, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.06.2023 № 23-1148-зм, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «Новий Стиль» (далі – ПАТ «Новий Стиль»), товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «Барскі» (далі – ТОВ «Торговий Дім «Барскі»), приватного підприємства «Сучасні Технології» (далі – ПП «Сучасні Технології»), товариства з обмеженою відповідальністю «Імперіос» (далі – ТОВ «Імперіос»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 31.08.2023, договір від 15.09.2023 № 4600008381 на суму 8 295 613,99 грн з ПДВ, додаткова угода від 27.09.2023 № 1, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 15.11.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
30.11.2023 17:35 - 06.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.11.2023 17:35
Запити/Пояснення
Номер:
7e293f6ada804c3eadf91ff7a75ff06c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.11.2023 14:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці, крісла)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-09-008438-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «Імперіос» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
385abb1d32124c64960af81cecf00819
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 13.11.2023 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-09-008438-a (Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці, крісла))
Дата опублікування:
15.11.2023 12:14
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 13.11.2023 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-09-008438-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню повідомляємо, що кількість необхідних товарів (стільців та крісел) відповідає наявній потребі в офісних меблях Замовника.
Найменування товарів (стільці, крісла) та відповідно технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника і відповідають базовим технічним вимогам до таких товарів.
Товариство закуповує аналогічні товари, оскільки має досвід закупівлі минулих років «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці, крісла)» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-04-009605-a).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) та чинного «Порядку визначення очікуваної вартості товарів, робіт та послуг в Товаристві з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників.
2. По другому питанню, зазначена процедура закупівлі проведена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості).
Згідно з пунктом 17 Особливостей «договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю».
Відповідно до пункту 1 частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Зазначена норма закону викладена у пункті 1.2.1 Додатку 3 до тендерної документації:
«Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія одного з документів: - виписки/витягу з протоколу учасників, та/або наказу про призначення, та/або статуту, та/або довіреності, та/або доручення, та/або іншого документа, що підтверджує відповідні повноваження), якщо такий документи не було надано в складі тендерної пропозиції».
Тобто, якщо переможець процедури закупівлі, згідно вимог пункту 3 частини І Додатку 2 до тендерної документації, надав зазначені вище документи в складі своєї тендерної пропозиції, повторне їх надання Замовником не вимагається.
На виконання зазначеної вимоги учасником ТОВ «Імперіос» були надані наступні документи в складі тендерної пропозиції щодо повноважень директора Загоруйка Миколи Павловича, а саме:
- протокол № 1 Загальних зборів учасників ТОВ «Імперіос» від 18.02.2015, зокрема, «Про призначення директора товариства з обмеженою відповідальністю» та «Про затвердження статуту товариства з обмеженою відповідальністю та державну реєстрацію товариства з обмеженою відповідальністю» (завантажено 19.06.2023 о 14:59 файлом з найменуванням «Додаток_2.pdf»);
- наказ № 1 «Про вступ на посаду директора» від 18.02.2015 (завантажено 19.06.2023 о 14:59 файлом з найменуванням «Додаток_2.pdf»);
- Статут ТОВ «Імперіос» від 2015 року, затверджений протоколом № 1 Загальних зборів учасників ТОВ «Імперіос» від 18.02.2015 (завантажено 19.06.2023 о 14:59 файлом з найменуванням «Додаток_2.pdf»).
Водночас, зауважуємо, що переможцем процедури закупівлі ТОВ «Імперіос» надані документи на виконання вимоги, викладеної у пункті 1.2.1 Додатку 3 до тендерної документації, а саме:
- протокол № 1 Загальних зборів учасників ТОВ «Імперіос» від 18.02.2015, зокрема «Про призначення директора товариства з обмеженою відповідальністю» та «Про затвердження статуту товариства з обмеженою відповідальністю та державну реєстрацію товариства з обмеженою відповідальністю» (завантажено 01.09.2023 о 14:37 файлом з найменуванням «Підтвердження»);
- наказ № 1 «Про вступ на посаду директора» від 18.02.2015 (завантажено 01.09.2023 о 14:37 файлом з найменуванням «Підтвердження»);
- Статут ТОВ «Імперіос» від 2015 року, затверджений протоколом № 1 Загальних зборів учасників ТОВ «Імперіос» від 18.02.2015 (завантажено 01.09.2023 о 14:37 файлом з найменуванням «Підтвердження»).
З урахуванням викладеного, переможцем процедури закупівлі ТОВ «Імперіос» у повному обсязі надані документи щодо підтвердження повноважень про право підписання договору про закупівлю
Щодо виконання вимог пункту 2 частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей повідомляємо наступне.
У відповідності до приписів пункту 17 Особливостей Замовник не вимагав від переможця процедури закупівлі надання документів, передбачених абзацом 3 пункту 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі».
Додатки: 1. Розрахунок очікуваної вартості;
2. Комерційна пропозиція ФОП Оніщенко Л.В.;
3. Комерційна пропозиція ТОВ «Світловодська меблева фабрика «Престиж»;
4. Комерційна пропозиція ПП «Сучасні технології;
5. Комерційна пропозиція ТОВ «Епіцентр К».
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-09-008438-a