-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція (Реконструкція дошкільного навчального закладу № 206 на вул. Полярній, 13-А в Оболонському районі м.Києва)
Завершена
112 128 002.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 560 640.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 560 640.01 UAH
Номер:
e4f007b1c139493db9454651a394b56b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-02-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.08.2023 00:00
Період моніторингу:
02.08.2023 14:25 - 24.08.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.08.2023 № 233
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2023-06-09-007746-a 09.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК «Мега стайл», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерних пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022
№ 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерних пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.06.2023№ 151, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Мега стайл»» (далі – ТОВ «БК «Мега стайл»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей ТОВ «БК «Мега стайл» до 14.22 – 22.06.2023, протокол уповноваженої особи Замовника від 22.06.2023 № 151/1, повідомлення про намір укласти договір від 22.06.2023, договір про закупівлю від 07.07.2023 № 0707-6КР (далі – договір) на суму 109 933 382,35 грн, додаткову угоду до договору від 11.07.2023 № 1, повідомлення про внесення змін до договору від 14.07.2023, пояснення Замовника, надані 11.08.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
23.08.2023 12:17 - 29.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
23.08.2023 12:17
Запити/Пояснення
Номер:
8f1e61dc6209490f888e2abfc425b06d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.08.2023 12:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі
«ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція (Реконструкція дошкільного навчального закладу № 206 на вул. Полярній, 13-А в Оболонському районі
м. Києва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-09-007746-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження, які пояснюють причини укладання додаткової угоди від 11.07.2023 № 1 до договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8a3dfe59fefb4f48b579c55da0107cb6
Назва:
Пояснення Замовника
Дата опублікування:
11.08.2023 09:17
Опис:
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-08 12:48:37
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція (Реконструкція дошкільного навчального закладу № 206 на вул. Полярній, 13-А в Оболонському районі м. Києва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-09-007746-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію та її документальне підтвердження, які пояснюють причини укладання додаткової угоди від 11.07.2023 № 1 до договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі. 4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 08.08.2023 у межах проведення моніторингу закупівлі: «ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція (Реконструкція дошкільного навчального закладу № 206 на вул. Полярній, 13-А в Оболонському районі м. Києва)», унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівлі: UA-2023-06-09-007746-a
Виконання робіт з реставрації по об’єкту код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція (Реконструкція дошкільного навчального закладу № 206 на вул. Полярній, 13-А в Оболонському районі м. Києва) здійснюється згідно рішення Київської міської ради ІІ сесія ІХ скликання від 23.03.2023 року №6255/6296 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки», яке розміщене на офіційному веб-сайті Київської міської ради за посиланням https://kmr.gov.ua/sites/default/files/6255-6296.pdf та згідно Розпорядження Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації №337 від 07.06.2023 Про реконструкції дошкільного навчального закладу №206 на вул. Полярній, 13-А в Оболонському районі м. Києва, яке розміщене на офіційному інтернет-порталі Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за посиланням https://obolon.kyivcity.gov.ua/files/2023/6/9/337.pdf
Обґрунтування технічних, якісних характеристик, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», “Настанови з визначення вартості будівництва з додатками та змінами”, “Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництві” та Відповідно ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель»; ДБН В.2.2-3:2018 «Будинки і споруди. Заклади освіти»; ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві»; ДБН В.2.5-56:2014 зі змінами "Системи протипожежного захисту"; ДБН А.2.2-3-2014 зі змінами “Склад та зміст проектної документації на будівництво”; ДБН В.2.5-56:2014 зі змінами «Системи протипожежного захисту»; також враховано вимоги до укриттів та захисних споруд ДБН В.2.2-5:97 «Захисні споруди цивільної оборони», додатку до листа ДСНС від 14.06.2022 №03-1870/162-2 «Рекомендації щодо організації укриття в об’єктах фонду захисних споруд цивільного захисту персоналу та дітей (учнів, студентів) закладів освіти»; враховано потреби маломобільних груп згідно ДБН В.2.2-40:2018 та інших нормативних документів.
Управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації було розроблено проектно-кошторисну документацію та пройдено її експертизу.
Для підтвердження надаємо експертний звіт №230531-10/А від 05 червня 2023 року та зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. На виконання вищевказаного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено Замовником на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/CF91A53D0FC87E5FC22589C9003C5C56 (на підтвердження чого додатково надаємо скрін-копії сторінок оголошення).
Рішенням Київської міської ради (ІІ сесія ІХ скликання) було затверджено внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки. Оскільки розподіл асигнувань на фінансування капітальних вкладень за рахунок бюджетних коштів для Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації було затверджено тільки на 2023 рік, а роботи з закупівлі код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція (Реконструкція дошкільного навчального закладу № 206 на вул. Полярній, 13-А в Оболонському районі м. Києва)» будуть тривати до кінця 2024 року, керуючись статтями 632,651,652,654,844 Цивільного кодексу України та п.13.2 Договору, Сторони дійшли згоди укласти додаткову угоду №1 від 11.07.2023 року до Договору №0707-6КР від 07.07.2023 року та розподілити ціну в межах бюджетних асигнувань на 2023 та 2024 роки.
Для документального підтвердження щодо виконання переможцем закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю надаємо відсканований договір застави від 29.06.2023 року та платіжну інструкцію №16115 від 06.07.2023 року. Окремо зазначаємо, що переможцем закупівлі було підтверджено внесення коштів для забезпечення виконання умов договору шляхом завантаження платіжної інструкції через систему Prozorro.