• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Грушевського в м. Косів Івано-Франківської області»

Завершена

3 695 026.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 500.00 UAH
Номер: 2102e72c36f449cb855d42fffe3bfa53
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-14-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.08.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 14.08.2023 10:44 - 05.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.08.2023 №50-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Марія СТОРОЩУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 14.08.2023 № 50-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-06-09-001118-a 09.06.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 441-05-75, viktoriiagrabovetska@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено недотримання вимог пунктів 44, 47, 49 Постанови №1178 в редакції 20.05.2023 року, що є порушенням пункту 28 Постанови №1178 в редакції від 20.05.2023. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МОНОЛІТ-БРУК", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановленого порушення пункту 28 Постанови №1178 в редакції від 20.05.2023 при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 21 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік КОСІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КОСІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, (далі – ТД), історію змін ТД, тендерну пропозицію ТОВ "МОНОЛІТ-БРУК", вимогу про усунення невідповідностей до 20 червня 2023, протокольне рішення (протокол) від 21.06.2023 №11, повідомлення про намір укласти договір від 21.06.2023, договір від 27.06.2023 №74 (далі - Договір). За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у частині 1 Розділу 3 ТД зазначено, зокрема: - у разі, подання учасником тендерної пропозиції із ціною, яка перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, така пропозиція буде відхилена, відповідно до абзацу 4 пп.2, пункту 41 Особливостей, тоді як підстави для відхилення викладені у пункті 44 Постанови №1178 в редакції 20.05.2023 року; - інформація щодо наявності/відсутності підстав, установлених п.44 Особливостей, надається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення відповідних електронних полів, визначених адміністратором електронної системи закупівель і реалізованих в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в п. 44 Особливостей (крім абз. 14 п. 44 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Вищевказані підстави визначені у пункті 47 Постанови №1178 у редакції 20.05.2023 року. Також, Замовником у частині 3 Розділу 5 зазначено підстави для відхилення відповідно до пункту 41 Особливостей, тоді як підстави для відхилення викладені у пункті 44 Постанови №1178 в редакції 20.05.2023 року. Замовником у частині 2 Розділу 5 ТД зазначено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та пункту 46 Особливостей, тоді як вказана інформація зазначена в пункті 49 Постанови №1178 в редакції 20.05.2023 року. Замовником у частині 5 Розділу 6 ТД зазначено, що у разі якщо переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю (неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений Законом); - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених п. 44 Особливостей; - не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; - надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 Особливостей, тоді як вказана інформація зазначена у частині третій пункту 44 Постанови №1178 в редакції 20.05.2023 року зазначено, що переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; - надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації недотримано вимоги пунктів 44, 47, 49 Постанови №1178 в редакції 20.05.2023 року, що є порушенням абзацу восьмого пункту 28 Постанови №1178 в редакції від 20.05.2023.
Період усунення порушень: 21.08.2023 11:10 - 05.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 21.08.2023 11:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання інформації про усунення порушення замовником. У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ««Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Грушевського в м. Косів Івано-Франківської області», ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-09-001118-a в електронній системі було оприлюднено висновок про результати, яким встановлено порушення абзацу восьмого пункту 28 Постанови №1178 в редакції від 20.05.2023. У Висновку зазначено, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановленого порушення пункту 28 Постанови №1178 в редакції від 20.05.2023 при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Для запобігання в подальшому порушень при поведені публічнх закупівель зобов'язуюся більш ретельно переглядати документацію учасників та документи переможця, посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі.
Дата публікації звіту: 23.08.2023 08:42