-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 33150000-6 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Завершена
3 104 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 520.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 520.00 UAH
Номер:
73e39fae37b1493780910ca2621d6dca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-28-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.06.2023 00:00
Період моніторингу:
28.06.2023 11:40 - 20.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.06.2023 №40-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.06.2023 №40-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-06-09-000181-a 09.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог підпункту 6 пункту 47 Постанови №1178, що є порушенням пункту 28 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП КЛИМЕНОК ЮЛІЯ АНАТОЛІЇВНА, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановлених порушень вимог підпункту 6 пункту 47 Постанови №1178 та пункту 28 Постанови №1178 при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 19 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП КЛИМЕНОК ЮЛІЯ АНАТОЛІЇВНА, протокол від 22.06.2023, повідомлення про намір укласти договір від 22.06.2023 року, договір від 06.07.2023 №480, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 30.06.2023 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником у Додатку 1.5 «Довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі» ТД зазначено наступні підстави, встановлені пунктом 47 Постанови №1178, зокрема:
4. Службова (посадова) особа учасника _________________________, яку уповноважено учасником представляти інтереси (найменування/ПІБ учасника) під час проведення процедури закупівлі не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів, пов’язане з порушення процедури закупівлі, чи інше кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому Законом порядку.
Однак, відповідно до підпункту 6 пункту 47 Постанови №1178 підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, зокрема:
6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації недотримано вимоги підпункту 6 пункту 47 Постанови №1178, що є порушенням пункту 28 Постанови №1178.
Період усунення порушень:
19.07.2023 09:55 - 03.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
19.07.2023 09:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник повідомляє Вас, що зобов’язується вжити заходи щодо недопущення порушень у подальшому, а саме – зобов'язати відповідальних працівників за проведення закупівель вивчити інформацію викладену у висновку, пройти додаткові навчання з питаня публічних закупівель, забезпечити якісний юридичний супровід та правовий аналіз в процесі проведення наступних закупівель. Замовник зобов’язується не допускати в подальшому порушень в процесі проведення закупівель.
Дата публікації звіту:
25.07.2023 14:35
Запити/Пояснення
Номер:
bc7f6975dcec49818b63fbb21d5e7e55
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
30.06.2023 10:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «код ДК 021:2015 - 33150000-6 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-09-000181-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (за наявності).