-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина – 113986 м/п, тротуари – 235711 м2, газони – 650314 м2
Згідно з технічною специфікацією
Завершена
9 430 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 47 150.00 UAH
Номер:
585d501272e1448aaad7b0ac537cb5a5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-04-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.08.2023 00:00
Період моніторингу:
04.08.2023 11:19 - 26.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.08.2023 № 33-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 03.08.2023 № 33-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-06-08-016453-a 08.06.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, зі змінами, (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.06.2023 № 87 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Єврокомунсервіс»; повідомлення про намір укласти договір від 23.06.2023; договір від 29.06.2023 № 675 на суму 9 390 299,14 грн; пояснення Замовника, надані 07.08.2023 та 10.08.2023 через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити відомості про спосіб підтвердження відсутності підстав визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону.
Крім того, відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Проведеним аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що Замовник у пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку № 7 до тендерної документації передбачив, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Однак, Замовником у тендерній документації не зазначено спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, які визначаються Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель, чим не дотримано вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
18.08.2023 12:04 - 02.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.08.2023 12:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку. Висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області буде врахований замовником в подальшій роботі. З метою недопущення в подальшому подібних недоліків чи порушень, з особою, відповідальною за проведення закупівель проведена роз’яснювальна робота. Крім того, уповноваженою особою передбачено у додатку 7 до Тендерної документації спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата публікації звіту:
18.08.2023 17:45
Запити/Пояснення
Номер:
2cd139ab39d04a63a4a4a7937caee0fa
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.08.2023 12:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина – 113986 м/п, тротуари – 235711 м2, газони – 650314 м2 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-08-016453-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4a9a20f4a6f840a7b59ea60e4551bd83
Назва:
Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина – 113986 м/п, тротуари – 235711 м2, газони – 650314 м2
Дата опублікування:
07.08.2023 15:31
Опис:
Утримання вулично-дорожньої мережі здійснюється згідно з Номенклатурою робіт з утримання обʹєктів благоустрою населених пунктів (вулично-дорожня мережа) відповідно до Порядку, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» та відповідно до вимог нормативно-правових актів з організації експлуатаційних робіт на вулицях та дорогах, з метою забезпечення належного технічного та естетичного стану об'єктів міського благоустрою, підвищення експлуатаційних якостей та продовження строків їх служби, зокрема ДСТУ 3090-95 «Організація робіт з експлуатації міських вулиць та доріг. Загальні положення»; ДСТУ 8992-2020 «Автомобільні дороги. Настанова з обґрунтування рівнів обслуговування під час експлуатаційного утримання».
Роботи з утримання об'єктів благоустрою населених пунктів (вулично-дорожньої мережі міста – очищення покриттів від пилу, сміття, ґрунтових та інших наносів шляхом їх підмітання та механізованого очищення прибордюрної частини вулиці (дороги) згідно з затвердженими маршрутами та графіками прибирання та черговості: перша черга – центральні магістралі міста, мости, шляхопроводи, дороги з інтенсивним рухом міського транспорту, під’їзди до установ екстрених служб; друга черга – дороги з середньо-інтенсивним рухом громадського та міського транспорту; третя черга – інші дороги (вулиці); прибирання кругів та перехресть; миття смітників; миття та очищення пам'ятників; чергування прибиральників на урочистих заходах. Запланований обсяг надання послуг з утримання об’єктів вулично-дорожньої мережі формується з урахуванням протяжності вулично-дорожньої мережі.
Надання послуг передбачає строки, особливості, норми і кратність проведення технічних заходів відповідно до пори року. Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначений на підставі рішення Луцької міської ради від 13.12.22 № 38/19 «Про бюджет Луцької міської територіальної громади на 2023 рік, розрахунок здійснювався на підставі аналізу та моніторингу попередніх років по цій статті витрат, помноженої на макропоказники соціально-економічного розвитку України. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі закупівельних цін минулорічних власних закупівель з урахуванням державних прогнозних показників на плановий бюджетний період. Також надаємо посилання на сторінку веб-сайта: https://www.lutskrada.gov.ua/pages/elektronni-zakupivli-lutskoi-miskoi-rady. При переході за вказаним посиланням з’являється можливість відкриття сторінки «Електронні закупівлі виконавчих органів Луцької міської ради», наступним кроком необхідно перейти у розділ «Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради», у пошуковому полі необхідно зазначити назву потрібної закупівлі та натиснути кнопку «Пошук». У відображеній закупівлі Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наведена під очікуваною вартістю закупівлі
Номер:
90e68b1f4e464337854a0eca982a6b1a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.08.2023 17:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина – 113986 м/п, тротуари – 235711 м2, газони – 650314 м2 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-08-016453-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до умов додатку 2 до тендерної документації, у разі прибирання та підмітання вулиць механізованим способом всі транспортні засоби повинні бути оснащені GPS навігацією з обов’язковим наданням доступу для здійснення моніторингу за пересуванням техніки.
Учасник/переможець ТОВ «Єврокомунсервіс» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність ТЗ і обладнання від 12.06.2023 №93, однак дана довідка не містить інформації про наявність обладнання, за допомогою якого здійснюється GPS навігація.
Також умовами додатку 2 до тендерної документації визначено, що виконання послуг передбачених договором повинно здійснюватись за допомогою власної або орендованої техніки.
У довідці про наявність ТЗ і обладнання від 12.06.2023 №93наданої у складі тендерної пропозиції Учасником/переможцем ТОВ «Єврокомунсервіс», вказано про залучення до виконання робіт автомобіль ЗІЛ-ММЗ 554М д/н АС2553НІ, який не перебуває у власності чи оренді ТОВ «Єврокомунсервіс», а надано договір на транспортне обслуговування № 2-010320023 від 01.03.2023 року.
Прошу пояснити вище перелічені невідповідності між вимогами тендерної документації із поданою тендерною пропозицією учасника/переможця ТОВ «Єврокомунсервіс» та причини не відхилення даної пропозиції.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8bfc1043a21a4934b2e373c02cf6519e
Назва:
Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина – 113986 м/п, тротуари – 235711 м2, газони – 650314 м2
Дата опублікування:
10.08.2023 16:47
Опис:
У п.1 Таблиці 2.1 Додатку 2 до Тендерної документації міститься примітка, в котрій передбачено, що у разі прибирання та підмітання вулиць механізованим способом всі транспортні засоби повинні бути оснащені GPS навігацією з обов’язковим наданням доступу для здійснення моніторингу за пересуванням техніки, проте замовник не вимагає конкретизації від учасника стосовно того, які саме транспорті засоби оснащені GPS навігацією. Вказана інформація подана учасником у гарантійному листі від 12.06.2023р. №125 під назвою «25 Гарантійний лист.pdf» в якому вказано, що «Учасник закупівлі, Товариство з обмеженою відповідальністю «Єврокомунсервіс» від імені та в інтересах якого діє Луцька філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Єврокомунсервіс» (далі за текстом – Філія), в особі директора Філії – Рижука Володимира Васильовича, який діє на підставі довіреності та Положення про діяльність Луцької філії ТОВ «Єврокомунсервіс», підтверджує, що при прибиранні та підмітанні вулиць механізованим способом використовуватимуться ті транспорті засоби, що оснащені GPS навігацією. Водночас, Учасник закупівлі зобов’язується надавати доступ Замовнику для здійснення моніторингу за пересуванням техніки.».
У пп.1.1. Таблиці 2.1 Додатку 2 до Тендерної документації міститься визначення «Довідка про наявність обладнання це довідка, в якій зазначено наявність транспортних засобів, обладнання – перелік власної техніки, орендованої техніки (підтверджується договорами оренди та відповідними актами приймання-передачі орендованого майна, що повинні бути дійсними протягом усього строку надання послуг, виконання робіт), техніки згідно надання послуг тощо, необхідних для виконання робіт». Учасником в довідці №93 від 12.06.2023р. під назвою «3 Довідка про наявність ТЗ і обладнання.pdf» вказано техніку у п.3, яка залучається за договором на транспортне обслуговування, та додано Договір №2-010320023 від 01.03.2023 року, у п.1.1. якого вказано, що «Цей Договір регулює відносини між Виконавцем та Замовником щодо надання транспортних послуг по вивозу сміття із зупинок громадського транспорту та прибудинкових територій автомобілем ЗІЛ.», та відповідає вимогам Тендерної документації, а саме пп. 1.1. Таблиці 2.1 Додатку 2, оскільки передбачено залучення «техніки згідно надання послуг тощо, необхідних для виконання робіт».
Враховуючи вищевикладене, повідомляємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Єврокомунсервіс» відповідає вимогам тендерної документації, та порушень у розгляді такої пропозиції Замовником не встановлено.