• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина – 113986 м/п, тротуари – 235711 м2, газони – 650314 м2

Згідно з технічною специфікацією

Завершена

9 430 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 150.00 UAH
Номер: 585d501272e1448aaad7b0ac537cb5a5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-04-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.08.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 04.08.2023 11:19 - 26.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.08.2023 № 33-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 03.08.2023 № 33-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-06-08-016453-a 08.06.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, зі змінами, (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.06.2023 № 87 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Єврокомунсервіс»; повідомлення про намір укласти договір від 23.06.2023; договір від 29.06.2023 № 675 на суму 9 390 299,14 грн; пояснення Замовника, надані 07.08.2023 та 10.08.2023 через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити відомості про спосіб підтвердження відсутності підстав визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону. Крім того, відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Проведеним аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що Замовник у пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку № 7 до тендерної документації передбачив, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Однак, Замовником у тендерній документації не зазначено спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, які визначаються Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель, чим не дотримано вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 18.08.2023 12:04 - 02.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 18.08.2023 12:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку. Висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області буде врахований замовником в подальшій роботі. З метою недопущення в подальшому подібних недоліків чи порушень, з особою, відповідальною за проведення закупівель проведена роз’яснювальна робота. Крім того, уповноваженою особою передбачено у додатку 7 до Тендерної документації спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата публікації звіту: 18.08.2023 17:45

Запити/Пояснення