-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015 - 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби сталеві)
Завершена
11 593 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 115 930.00 UAH
мін. крок: 1% або 115 930.00 UAH
Номер:
329f1a9106b9408ebceef1b9fdd50989
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-30-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.08.2023 00:00
Період моніторингу:
30.08.2023 12:22 - 21.09.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.08.2023 №32-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 30 серпня 2023 року № 32-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-06-08-015234-а від 08.06.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Харківські теплові мережі» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-06-08-004537-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.06.2023 № 110в; зміни до тендерної документації, затверджені рішенням уповноваженої особи від 16.06.2023 № 136в; запитання до процедури від 15.06.2023 та відповідь Замовника на запитання від 15.06.2023; вимогу про усунення порушення від 12.06.2023; рішення Замовника від 13.06.203; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЗСП»; протокол від 28.06.2023 № 162в про прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку розгляду тендерної пропозиції; рішення уповноваженої особи про визначення переможця від 30.06.2023 № 165в; повідомлення про намір укласти договір від 30.06.2023; договір від 11.07.2023 № 27071109; пояснення Замовника з документами, надані через електронну систему закупівель 07.09.2023 (далі – Пояснення).
Період усунення порушень:
11.09.2023 16:25 - 15.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.09.2023 16:25
Запити/Пояснення
Номер:
41b356a352d245cea70070a34a56ac68
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.09.2023 16:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби сталеві)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-08-015234-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
71e3397aab6144feb7f969e80ef6a29a
Назва:
Інформація щодо запиту
Дата опублікування:
07.09.2023 13:24
Опис:
Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» (надалі – Замовник/ підприємство) шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає пояснення (інформацію) по моніторингу процедури публічної закупівлі Код ДК 021:2015 - 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби сталеві), номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2023-08-30-000005) (надалі – Запит ДАСУ на пояснення). Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості необхідно зазначити, що очікувана вартість закупівлі визначена Замовником на підставі даних цінових довідок на аналогічний вид товарів, що отримані від Харківської торгово-промислової палати (скановані копії цінових довідок надаються). В той же час, на виконання вимог статті 4 Закону очікувана вартість закупівлі оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу - https://prozorro.gov.ua (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2023-06-08-015234-a, а також в оголошенні про проведення відкритих торгів (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2023-06-12-013289-a). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, в повному обсязі зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів. Кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються відповідно до заявок та звернень філій та підрозділів КП «Харківські теплові мережі».