-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
Реконструкція каналізаційної мережі по вулиці Любецька від вул. Широка до вул. Козацька в м. Чернігів (Коригування в частині кошторисної документації)
Завершена
14 301 433.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 71 507.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 71 507.17 UAH
Номер:
47f94a8375504e78909e55a9c66108c6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-14-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.09.2023 00:00
Період моніторингу:
14.09.2023 17:15 - 06.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.09.2023 № 60
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.09.2023 № 60.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-06-08-014483-a 08.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення норм п. 3 та п. 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог
п.10 частини 1 ст.10 Закону та п. 10 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-06-08-006000-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ» на предмет її відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольні рішення (протокол) уповноваженої особи від 23.06.2023 №258 та від 13.07.2023 №289, повідомлення про намір укласти договір, договір №7310-43 від 20.07.2023, додаткову угоду №1 від 31.08.2023.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне.
Згідно з пунктом 2 розділу ІІІ Тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі банківської гарантії, (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) у розмірі 71 507 грн. 17 коп. (Сімдесят одна тисяча п'ятсот сім грн. 17 коп.), завіреної банком.
Пунктом 3 розділу ІІІ Тендерної документації визначені Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції. Однією з умов неповернення забезпечення є «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону».
Водночас відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на момент проведення закупівлі), під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення статті 25 «Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей.
Тобто, Замовником при складанні тендерної документації не враховано вимоги п. 3 Особливостей, з урахуванням яких однією з умов неповернення забезпечення є «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей», та не дотримано п. 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено наступне.
Відповідно до абзацу другого пункту 10 Особливостей за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ» Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та переможцем торгів – ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ» укладено договір від 20.07.2023 №7310-43 на загальну суму 13994153,35 гривень.
Однак, вищевказаний договір оприлюднений лише 01.09.2023 (в термін, що перевищує три робочі дні з дня його укладання), чим недотримано вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону та пункту 10 Особливостей.
Період усунення порушень:
29.09.2023 15:06 - 14.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.09.2023 15:06
Оскарження висновку в суді
Опис:
Управлінням житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради 12 жовтня 2023 року було подано позовну заяву до Чернігівського окружного адміністративного суду з вимогою визнати протиправним та скасувати висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області про результати моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція каналізаційної мережі по вулиці Любецька від вул. Широка до вул. Козацька в м. Чернігів (Коригування в частині кошторисної документації)», (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-08-014483-a)
Дата публікації:
12.10.2023 15:13
Дата відкриття провадження:
26.10.2023 12:00
Номер відкриття провадження:
620/15321/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до Протоколу № 349
Дата публікації звіту:
06.10.2023 17:19
Запити/Пояснення
Номер:
76b558bc2859422eadf689f736f523cb
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.09.2023 17:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція каналізаційної мережі по вулиці Любецька від вул. Широка до вул. Козацька в м. Чернігів (Коригування в частині кошторисної документації)» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-08-014483-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
55561b11d6814e4f885fef2183907447
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
19.09.2023 14:27
Опис:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Рішення міської ради від 30 листопада 2022 року № 24/VIII-38 "Про бюджет Чернігівської міської територіальної громади на 2023рік"(зі змінами та доповненнями) Рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 05 січня 2023 року № 2 «Про затвердження переліків об’єктів житловокомунального господарства, інших об’єктів інфраструктури та природоохоронних заходів на 2023 рік, що фінансується за рахунок коштів бюджету Чернігівської міської територіальної громади»» (зі змінами та доповненнями) (надаються скан-копії).
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Замовник визначив необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку № 2 до тендерної документації, а також проектом договору передбачено, що роботи повинні виконуватися Генпідрядником належною якістю та відповідно до затвердженої проектної документації з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об'єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля.
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі розміру бюджетного призначення:
14 301 433,00
Розрахунок очікуваної вартості робіт передбачено кошторисною вартістю проектної документації та складена відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами) (експертний звіт (Позитивний) ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» від 22 лютого 2023 року № 230221_11/А)
Інформація відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднена Замовником 09 червня 2023 року на сайті Чернігівської міської ради у підрозділі «Інша інформація» (https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ujkh-inform/) за посиланням: https://chernigiv-rada.gov.ua/storage/files/28/14/28/25/72b3411b4239b8315a644af02167104d.pdf