• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт з усунення аварії внутрішніх приміщень та зовнішніх стін будівлі Комунального закладу «Полтавська спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву № 2» на вул. Європейській, 9б»

Завершена

31 957 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 159 786.00 UAH
Номер: beb907c319d14493bb38f49f7b33cb86
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-27-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.06.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 27.06.2023 14:24 - 19.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.06.2023 № 64-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 27.06.2023 № 64-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2023-06-08-014461-a, 08.06.2023, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 618-52-87, ulyaska007@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; своєчасність надання відповіді на вимогу про усунення порушення; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, Особливості); своєчасність надання відповіді на вимогу про усунення порушення; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ (далі – замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-06-08-014461-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.06.2023 № 11 та оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 08 червня 2023 року; вимогу про усунення порушення UA-2023-06-08-014461-a.a1, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 09.06.2023; відповідь замовника, оприлюднену 12.06.2023 на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель на вимогу про усунення порушення; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПСВ-ІНЖИНІРИНГ»; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 20.06.2023 № 11-3; повідомлення про намір укласти договір від 20.06.2023; договір підряду від 27.06.2023 № 24-юр/23 на суму 31769703,60 грн. (у т.ч. ПДВ), укладений між замовником та з ТОВ «ПСВ-ІНЖИНІРИНГ»; відповідь замовника від 06.07.2023 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення Замовником чинного законодавства, в частині не відхилення тендерних пропозицій учасників на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 за наявності документальних підстав для відхилення. Так, замовником в тендерній документації (додаток 1 до тендерної документації) встановлено вимогу про надання документів, а саме: «Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо наявності офісного та складського приміщень (власне/орендоване). Для підтвердження інформації стосовно наявності власного обладнання, зазначеного в довідці, учасник має надати документи, які підтверджують право власності відповідним майном (бухгалтерська довідка, або інвентаризаційний опис, або видаткова накладна, або оборотно-сальдова відомість, або інший документ про право власності згідно з чинним законодавством України)». Однак, в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ПСВ-ІНЖИНІРИНГ» такі документи не надано. Вказаним учасником не дотримано умов тендерної документації Замовника. З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення в ході моніторингу замовнику 03.07.2023 через електронну систему закупівель надано запит. Відповідь замовника від 06.07.2023 не свідчить про відсутність порушень з даного питання, оскільки у своїй відповіді замовник зауважив, що учасник в складі пропозиції надав Довідку №38/1 від 12.06.2023 про власні технічні можливості (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) для виконання робіт щодо предмету закупівлі, де у позиціях №№ 29-126 зазначив, що перелік обладнання «власне». В той же час, моніторингом установлено, що в тендерній документації замовник від учасників, окрім підтвердження наявності обладнання шляхом надання довідки в довільній формі, вимагає надати документи, що підтверджують право власності відповідним майном (бухгалтерська довідка, або інвентаризаційний опис, або видаткова накладна, або оборотно-сальдова відомість, або інший документ про право власності згідно з чинним законодавством України), які учасником не надані. Згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає, зокрема, іншим вимогам щодо предмета закупівлі. З урахуванням викладеного, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПСВ-ІНЖИНІРИНГ» не відповідає вимогам тендерної документації замовника та підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178, що не забезпечено замовником. Враховуючи задокументоване у висновку порушення законодавства, слід відмітити позицію Верховного Суду при розгляді справ що стосуються встановлених за результатами моніторингу закупівель зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Так, в постановах Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду, зокрема постанови від 10.11.2022 справа № 200/10092/20-а та від 17.08.2022 № 520/14902/2020 зазначено про принцип пропорційності та врахування співмірності виявлених порушень і наслідків встановлених висновком. Враховуючи зазначене та встановлене в ході моніторингу порушення законодавства та обставини, висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2023-06-08-014461-a складений з урахуванням принципу пропорційності та з урахуванням співмірності виявлених порушень і наслідків встановлених висновком.
Період усунення порушень: 18.07.2023 15:27 - 02.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 18.07.2023 15:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, з відповідальними особами проведена роз’яснювальна робота та винесене усне попередження фахівцю з публічних закупівель з метою недопущення у подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 24.07.2023 16:36

Запити/Пояснення