-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини будівлі котельні (підвального приміщення) по вул.Привокзальна, 32А в с.Старий Кривин Шепетівського району Хмельницької області
Завершена
2 383 660.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Номер:
99c8bd4f745e468cbf7c29a435f2fd54
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-28-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.08.2024 00:00
Період моніторингу:
28.08.2024 14:57 - 19.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.08.2024 № 61-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 28.08.2024 № 61-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5 UA-2023-06-07-014929-a 07.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.06.2023 №10, реєстр пропозицій, протокол розкриття від 19.06.2023, тендерну пропозицію СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "МАЖЕСТІК", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.06.2023 №11, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 19.06.2023, договір підряду від 26.06.2023 №15 (далі – Договір), додаткову угоду до договору від 03.07.2023 №1, повідомлення про внесення змін до договору від 05.07.2023, додаткову угоду до договору від 25.09.2023 №2, повідомлення про внесення змін до договору від 20.10.2023, додаткову угоду до договору від 18.10.2023 №3, повідомлення про внесення змін до договору від 20.10.2023, додаткову угоду до договору від 29.12.2023 №4, повідомлення про внесення змін до договору від 01.01.2024, пояснення від 30.08.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 48 Особливостей у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Замовник в додатку 3 до тендерної документації встановив вимогу щодо подання Інформаційної довідки про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених Додатком 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 2 пункту 1 Додатку 3 Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів за підписом уповноваженої особи учасника повинна містити інформацію про назву (тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). По машинах та механізмах до довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу, технічний паспорт, свідоцтво про реєстрацію, інвентарна картка обліку, балансова відомість, інвентаризаційна відомість, тощо). Якщо Учасник не являється власником машин та/або механізмів, то надає підтверджуючі документи – копії договорів оренди, які є діючими.
При цьому, відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації в пункті «Перелік, опис, об’єми виконання робіт» замовником вимагається роботи виконувати згідно «Відомості обсягів робіт та ресурсів» та згідно затвердженої проєктної документації.
Замовником у пункті 6.1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено необхідність надання учасниками процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Відповідно до пункту 6.2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації запропонована Учасником тендерна пропозиція повинна забезпечувати виконання технічної специфікації, передбаченої Додатком 2 до цієї тендерної документації.
Згідно з Додатком № 2 до тендерної документації, яким визначені обсяги робіт з Капітального ремонту частини будівлі котельні (підвального приміщення) по вул.Привокзальна, 32А в с.Старий Кривин Шепетівського району Хмельницької області, при виконанні робіт передбачено, зокрема: Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3, засипання траншей та котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт при переміщенні ґрунту до 5 м, ущільнення ґрунту пневматичними трамбівками (Локальний кошторис №02-01-01) .
Для виконання вказаних робіт замовником у підсумкових вiдомостях ресурсiв до переліку видів та обсягів робіт № 02-01-01, № 02-01-02, № 02-01-03 у розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» передбачено використання необхідної техніки для виконання робіт, що становлять предмет закупівлі, а саме: Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5т, Крани баштові, вантажопідйомність 5т, 8 та 12,5т, Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 та 10 т, крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10т, Автонавантажувачі, вантажопідйомністю 5 т, навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 та 2т, Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А, Установка для зварювання ручного дугового[постійного струму], Перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А, Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 2,2 м3/хв., Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3, Бульдозери, потужність 59 кВт та 79 кВт, Розчинозмішувачі пересувні, місткість 150 л, Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт, Котки дорожні самохідні, маса 7 т, Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т, Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій.
Учасником – СУПП «Мажестік» у складі тендерної пропозиції надано Інформаційну довідку про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт (файл «наяв облад.pdf»), яка містить інформацію щодо наявності власного обладнання: шуруповер Worcraft, драбина універсальна, Перфоратор Makita HR, Нівелір оптичний BOSH, Перфоратор Bosh GBH, Акумуляторний дрель-шуруповер Makita DF, Степлер будівельний Dnipro-M 1, Бензопила STHIL, Бетонозмішувач 180л, а також орендованого Автомобіля малотонажного Fiat Ducato.
Однак, у Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт (файл «наяв облад.pdf») від 14.06.2023 № 245 »), надана учасником у складі тендерної пропозиції, не містить інформації, яка підтверджує наявність в учасника обладнання для виконання робіт, зазначених у підсумковій відомості ресурсів, відповідно до переліку робіт згідно Додатку 2 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, учасник СУПП «Мажестік» не підтвердив наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, зазначених у Додатку 2 до тендерної документації згідно Відомості обсягів робіт та ресурсів та згідно затвердженої проєктної документації, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника.
Таким чином, учасник СУПП «Мажестік» не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Слід зазначити, що вимоги у тендерній документації встановлюються замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, та повинні бути дотримані як самим замовником так і іншими учасниками процедури закупівлі.
Відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Враховуючи вищевикладене, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі СУПП «Мажестік» як таку що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
18.09.2024 16:11 - 03.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.09.2024 16:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на зазначені порушення, перераховані в частині ІІ «Констатуюча частина» висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-07-014929-a від 18.09.2024 (далі Висновок), повідомляємо, що в тендерній документації учасника СУПП «Мажестік» були надані усі необхідні підтверджуючі документи,які вимагалися відповідно до вимог Тендерної документації, а саме пунктом 1 Додатку №3. Вимогами Тендерної документації не встановлено умови щодо необіхдності підтвердження наявності в учасників матеріально-технічної бази, технологій, машин, техніки, обладнання, агрегатів, тощо, саме у відповідності до наданої учасником Підсумкової відомості ресурсів, зокрема Розділу ІІ Будівельні машини та механізми. Також Тендерною документацією не встановлювалося вимог щодо необхідності підтвердження - наявності техніки, робота якої визначена в Підсумковій відомості ресурсів Учасників, зокрема у розділі ІІ Будівельні машини та механізми, тощо.
Для забезпечення виконання зобов’язань, передбачених пунктом 3 частини ІІ Висновку, Управлінням капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради вживаються заходи щодо можливості розірвання договору із переможцем закупівлі СУПП «Мажестік».
Дата публікації звіту:
25.09.2024 17:29
Запити/Пояснення
Номер:
88603836cbbf4d01a2928da6d107c7f6
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
28.08.2024 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітального ремонту частини будівлі котельні (підвального приміщення) по вул.Привокзальна, 32А в с.Старий Кривин Шепетівського району Хмельницької області (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-07-014929-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, зокрема: Інформаційну довідку про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених Додатком 2 до тендерної документації.
Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів за підписом уповноваженої особи учасника повинна містити інформацію про назву (тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). По машинах та механізмах до довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу, технічний паспорт, свідоцтво про реєстрацію, інвентарна картка обліку, балансова відомість, інвентаризаційна відомість, тощо). Якщо Учасник не являється власником машин та/або механізмів, то надає підтверджуючі документи – копії договорів оренди, які є діючими.
Учасником – СУПП «Мажестік» у складі тендерної пропозиції надано і Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт (файл наяв облад.pdf).
Враховуючи вищевикладене, надайте пояснення (інформацію) яким чином учасник підтвердив наявність техніки, робота якої визначена в додатку 2 до тендерної документації, зокрема: автомобілі бортові, крани баштові/ на автомобільному ходу, автонавантажувачі, бульдозери (потужність 59кВт, 79кВт), автогрейдери, котки, підіймачі щоглові будівельні, тощо?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d7dae9125adc4babbfafc35aa7e264d1
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
30.08.2024 14:14
Опис:
Розглянувши запит Управління Західного офісу Держаудитслужби України в Хмельницькій області в ході проведення моніторингу від 28.08.2024 UA-M-2024-08-28-000021 надається наступна інформація.
1. Очікувана вартість закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт частини будівлі котельні (підвального приміщення) по вул.Привокзальна, 32А в с.Старий Кривин Шепетівського району Хмельницької області» визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва проєктної документації по вищезазначеному об’єкту (додається). Даний зведений кошторисний розрахунок є частиною проєктної документації, яка пройшла експертизу відповідно до норм чинного законодавства України, на підтвердження чого надається експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво (додається). Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі інформації зазначеної в локальних кошторисах на будівельні роботи (додаються).
2. Відповідно до вимог зазначених у додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених Додатком 2 до тендерної документації.
Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів за підписом уповноваженої особи учасника повинна містити інформацію про назву (тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене).
В додатку 2 до тендерної документації передбачені обсяги робіт та ресурсів, які необхідно виконати учаснику.
При цьому, в додатку 2 до тендерної документації не зазначається перелік механізмів, обладнання та автотранспорту для виконання передбачених проєктом робіт.
Тому конкретного переліку механізмів, обладнання та автотранспорту, які повинні бути залучені учасником для виконання певних робіт тендерною документацією не передбачено, і визначається на розсуд замовника.
В інформаційній довідці від 14.06.2023 №245 учасник СУПП «Мажестік» зазначив перелік наявного (та за необхідності залученого) обладнання, машин та механізмів, чим виконав вищезазначену вимогу тендерної документації.
Обладнання, машини та механізми, зазначені в Підсумковій відомості ресурсів до кошторисної документації тендерної пропозиції учасника, сформовані ПК «АВК-5» в автоматичному режимі, та не завжди залучаються для виконання певних видів робіт, відповідно не пред’являються до оплати при подачі Актів виконаних будівельних робіт форми КБ-2в, та не оплачуються підряднику.
Таким чином, відповідність зазначених в інформаційній довідці учасника обладнання, машини та механізми Підсумковій відомості ресурсів тендерною документацією не передбачено, та не вимагається від учасників.