-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини житлового будинку (капітальний ремонт по заміні ліфта), що становить складову частину житлових будинків у м. Дніпро, (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
26 456 529.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 264 565.29 UAH
мін. крок: 1% або 264 565.29 UAH
Номер:
02c31e84466f41319d25cc051fc4d6b2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-01-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.08.2023 00:00
Період моніторингу:
01.09.2023 15:07 - 23.09.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.08.2023 № 240
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2023-06-07-013065-a 07.06.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «АВС Білд Сервіс», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.06.2023 б/н, тендерну пропозицію ТОВ «АВС Білд Сервіс», протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 19.06.2023 № 1, повідомлення про намір укласти договір від 19.06.2023, договір від 29.06.2023 № 96, додаткову угоду до договору від 29.06.2023 №1, відповіді Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 07.09.2023 та від 22.09.2023.
Період усунення порушень:
27.09.2023 17:58 - 03.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.09.2023 17:58
Запити/Пояснення
Номер:
ec2e9f3b82ad4950bd1f82ba644d8328
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.09.2023 17:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.09.2023 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2a8e393d5a224286a2d18aeed718bc06
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
07.09.2023 11:21
Опис:
Комунальне підприємство "Жилсервіс-5" Дніпровської міської ради (надалі – Замовник) у відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини житлового будинку (капітальний ремонт по заміні ліфта), що становить складову частину житлових будинків у м. Дніпро, (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (UA-2023-06-07-013065-a) надає наступні пояснення.
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення очікуваної вартості. Очікувана вартість вказаного предмета закупівлі визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації (експертного звіту) та становить 26 456 529,00 грн. з ПДВ.
Розмір бюджетного призначення встановлений згідно Програми реформування та розвитку житлового господарства м. Дніпра на 2020-2024, затвердженої рішенням міської ради від 25.01.2023 №6/33, рішення міської ради від 22.02.2023 №4/34 «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.12.2022 №3/31 «Про Програму економічного і соціального розвитку Дніпровської міської територіальної громади на 2023 рік», рішення міської ради від 22.02.2023 №3/34 «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.12.2022 №2/31 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2023 рік».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно проектної документації.
З метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт частини житлового будинку (капітальний ремонт по заміні ліфта), що становить складову частину житлових будинків у м. Дніпро, (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (UA-2023-06-07-013065-a): https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-zhilservis-5-dniprovskoi-miskoi-radi-
Номер:
d5896a5c18f34b40a91f5eab13be9274
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.09.2023 14:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2023 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 07.09.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 04.09.2023 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема експертний звіт, кошторисні розрахунки, тощо, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
31b1fecf9f6541aeb427ce95516b880a
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
22.09.2023 13:00
Опис:
надаємо документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема експертні звіти та зведені кошторисні розрахунки.