• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Свободи в с. Гатне Фастівського району Київської області

Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі

Завершена

4 084 455.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 422.28 UAH
Номер: beff3f0c2139407a86ed8252b348fc69
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-28-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.07.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 28.07.2023 16:25 - 19.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.07.2023 № 208 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2023-06-07-012320-a 07.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, oksana1325499@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення ТОВ «Українські Інфосистеми» підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, відхилення тендерних пропозицій ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - ВР», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 20.05.2023 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.06.2023 № 29, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 15.06.2023 року, протокол розкриття, тендерні пропозиції ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» (далі – Переможець), ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - ВР», вимога про усунення невідповідностей, протоколи уповноваженої особи від 22.06.2023 №35, від 27.06.2023 №43, від 04.07.2023 №48 та від 05.07.2023 №50, повідомлення про намір укласти договір від 05.07.2023, договір від 11.07.2023 №144, відповіді Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 03.08.2023 та від 08.08.2023. Моніторингом встановлено, що на участь у закупівлі подано пропозиції трьох учасників: ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» з остаточною ціною 3 252 355,80 грн., ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - ВР» з остаточною ціною 3 393 730,00 грн. та ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» з остаточною ціною - 3 714 076,46 грн. Тендерну пропозицію ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» відхилено, перевіркою підстав для відхилення зазначених в протоколі від 22.06.2023 № 35, порушень не встановлено. Тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - ВР» відхилено, перевіркою підстав для відхилення зазначених в протоколі від 27.06.2023 № 43, порушень не встановлено. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» з ціною 3 714 076,46 грн. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Так, відповідно до пункту 1 Розділу 2 Додатку 3 до ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати довідку в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах. Для підтвердження можливості виконання робіт, визначених предметом закупівлі учасник повинен мати (у власності, користуванні (оренді)) спеціальний автотранспорт, будівельну техніку, наявність якої необхідна для виконання робіт згідно технічного завдання. Для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати: щодо кожної одиниці орендованого автотранспорту, обладнання - документи (договори), що підтверджують право користуватися таким обладнанням (інструментами, устаткуванням, приладами) та матеріально-технічною базою (машини, механізми, техніка), які є чинними на весь строк виконання робіт та свідоцтва державної реєстрації транспортних засобів/машин або обліку (інструментів, устаткування, приладів). На підтвердження вказаної вимоги в складі тендерної пропозиції Переможця надано довідку від 14.06.2023 № 14/06-01 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, в якій зазначено інформацію про спеціалізований вантажний самоскид IVECO TRAKKER AD410T44 реєстраційний номер АА5484ОК згідно договору оренди транспортних засобів від 05.01.2023 №ЕТ-О-0501/2022, укладеного з ТОВ «ЕКСПРЕС ТЕХБУД». Слід зазначити, що у вказаному договорі відсутня інформація про спеціалізований вантажний самоскид IVECO TRAKKER AD410T44 реєстраційний номер АА5484ОК, тобто Переможцем у складі тендерної пропозиції не підтверджено правові підстави використання транспортного засобу, а отже, не дотримано умови пункту 1 Розділу 2 Додатку 3 до ТД. Крім того, пунктом 1 Розділу 1 Технічного завдання передбачено виконання підготовчих робіт, а саме, шліфування асфальтобетонного покриття вулиці методом холодного фрезерування товщиною 3 см та транспортування до 15 км у відвал. На підтвердження вказаної вимоги в складі тендерної пропозиції Переможця надано локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 в якому зазначено, що глибина шліфування асфальтобетонного покриття вулиці методом холодного фрезерування товщиною 5 см, чим не дотримано умови пункту 1 Розділу 1 Технічного завдання. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Зазначене вище призвело до порушення норм пункту 51 Особливостей № 1178, відповідно до якого відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Період усунення порушень: 23.08.2023 16:57 - 07.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 23.08.2023 16:57

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовник незгодний з інформацією, викладеною у висновку ДАСУ та звертається за захистом своїх прав до суду.
Дата публікації: 30.08.2023 18:19
Дата відкриття провадження: 05.09.2023 17:06
Номер відкриття провадження: 320/30256/23

Запити/Пояснення