-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Утримання в належному стані зелених зон, що розташовані на вулицях у Інгульському районі в м. Миколаєві
Завершена
13 914 397.25
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 139 143.97 UAH
мін. крок: 1% або 139 143.97 UAH
Номер:
aff1be0f310d4b44b368c5420fc1bcbc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-14-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.09.2023 00:00
Період моніторингу:
14.09.2023 12:10 - 06.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.09.2023 № 78-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 13.09.2023 №78-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
8. UA-2023-06-07-008609-a, яку проводить Комунальне підприємство Миколаївської міської ради "Миколаївські парки";
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
В ході моніторингу встановлено порушення пункту 43 Особливостей, в частині не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Негура І.В..
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Негура І.В.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема щодо недопущення таких порушень в подальшому (в майбутньому при розгляді тендерних пропозицій учасників торгів ретельно перевіряти їх на відповідність умовам тендерної документації), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «18» вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Миколаївської міської ради «Миколаївські парки» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.06.2023; тендерна пропозиція учасника – Фізичної особи-підприємця Негура Іван Васильович (далі – ФОП Негура І. В.); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою; повідомлення про намір укласти договір від 22.06.2023; укладений договір про закупівлю від 30.06.2023 № 070/0623.
Під час дослідження тендерної пропозиції ФОП Негура І. В. встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до вимог Таблиці № 2 Додатку № 2 до ТД Учасник повинен надати інформацію про наявність працівників (не менше 40 осіб) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору, що знаходяться у штаті Учасника або виконують роботи на інших законних засадах, у формі довідки за наведеною формою із наданням наступних документів, зокрема:
- які підтверджують наявність відносин між учасником та вказаними у довідці працівниками (накази про прийняття на роботу та/ або трудові книжки та/або трудові угоди та/або цивільно-правові угоди тощо);
- протокол (або витяг з нього) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці на працівника (працівників) учасника, діяльність яких відповідно до частини 4 статті 18 Закону України «Про охорону праці» пов'язана з організацією безпечного ведення робіт;
- повідомлення про прийняття працівника на роботу / укладення гіг-контракту в розумінні постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 ( в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2021 р. № 1392), не менше ніж на 50% від загальної кількості працівників, зазначених у Таблиці № 2 до ТД.
На виконання вказаної вище вимоги ТД учасником торгів ФОП Негура І.В. в складі своєї тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 14.06.2023
№ 14/06-11 із зазначенням 40-ка працівників з одночасним наданням документів, що підтверджують відносини між учасником та вказаними у довідці працівниками., в яких встановлено наступні невідповідності, а саме:
- на підтвердження трудових відносин з працівником Учасника -машиністом екскаватора Яремчуком Андрієм Миколайовичем (позиція № 30 Довідки) надано наказ на його прийняття на посаду від 20.05.2021 № 11-К/тр та повідомлення про прийняття працівника на роботу від 21.05.2021, в якому зазначено наказ про прийняття на роботу від 21.05.2021 № 10 К/тр, що є невідповідністю в інформації та документах, які подано учасником процедури закупівлі ФОП Негура І.В. у складі тендерної пропозиції, надання яких вимагається тендерною документацією;
- на підтвердження трудових відносин з працівником Учасника -озеленювачем Варшавською Анжелою Олександрівною (позиція № 36 Довідки) надано наказ на її прийняття на посаду від 08.06.2023 № 24-К/тр та повідомлення про прийняття працівника на роботу від 08.06.2023. Проте, у протоколі щодо перевірки знань з питань охорони праці від 10.06.2023 № 10/06-23 зазначено працівника Варшавська Тетяна Олександрівна (позиція № 35 Протоколу), що є невідповідністю в інформації та документах, які подано учасником процедури закупівлі ФОП Негура І.В. у складі тендерної пропозиції, надання яких вимагається тендерною документацією;
- на підтвердження трудових відносин з працівником Учасника -бригадиром Мартиновим Юрієм Євгеновичем (позиція № 38 Довідки) надано наказ на його прийняття на посаду від 10.06.2023 № 27-К/тр, протокол щодо перевірки знань з питань охорони праці від 10.06.2023 № 10/06-23 та повідомлення про прийняття працівника на роботу від 08.06.2023, в якому зазначено наказ про прийняття на роботу від 08.06.2023 № 27-К/тр, що є невідповідністю в інформації та документах, які подано учасником процедури закупівлі ФОП Негура І.В. у складі тендерної пропозиції, надання яких вимагається тендерною документацією.
За результатами проведеного моніторингу встановлено недотримання замовником вимог пункту 43 Особливостей при розгляді тендерної пропозиції ФОП Негура І.В., відповідно до яких, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Однак, Замовником повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, передбачений чинним законодавством, не розміщено, чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей.
Таким чином, відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Негура І.В.
Період усунення порушень:
18.09.2023 17:03 - 03.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.09.2023 17:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником розглянутий висновок про результати проведення моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2023-06-07-008609-a від 07.06.2023 року. За результатами розгляду, Замовник зобов'язується не допускати в подальшій своїй діяльності порушень встановлених за результатами даного моніторингу в тому числі шляхом підвищення рівня кваліфікації уповноваженої особи.
Дата публікації звіту:
22.09.2023 09:27