• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

насоси

Завершена

7 796 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 77 963.00 UAH
Номер: fa3419bc1af54d33bebcf427373da57c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-24-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.11.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 27.11.2023 10:20 - 19.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 24.11.2023 № 220 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 24.11.2023 № 220 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2023-06-07-008092-a 07.06.2023 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу Людмила ХИТРЕНКО
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupki.hit@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено недотримання норм пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правомірність обрання закупівлі, повноти та своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом №922, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" (далі – Замовник) UA-P-2023-06-07-002670-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 07 червня 2023 року № 315 /23, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ «ПРОМІНДУСТРІЯ» (далі – ТОВ Торговий дім «ПРОМІНДУСТРІЯ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 25.07.2023, договір про закупівлю товарів від 09.08.2023 №4116/Д33-23, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10558-р/пк-пз від 13.07.2023, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 04.12.2023 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 29.11.2023. Питання щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Органом оскарження, у ході моніторингу не розглядалися. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 встановлено, що на виконання вимог пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей та на виконання норм пункту 28 Особливостей Замовники формують тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням Особливостей. В свою чергу, пунктом 8 частини другої статті 22 Закону № 922 визначено, що тендерна документація має містити, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Тобто, Замовник під час формування тендерної документації в обов’язковому порядку зазначає перелік підстав для зміни істотних умов договору. Отже, законодавством встановлено імперативну норму, згідно з якою зміна істотних умов договору може здійснюватися виключно у випадках, визначених законодавством, вичерпний перелік яких наведено в пункті 19 Особливостей. Проте, Замовником у пункті 12.2 Додатку 4 Договору про закупівлю товарів до тендерної документації передбачено, що будь-які зміни та доповнення до цього Договору (в тому числі передбачені пунктом 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», але окрім передбачених Договором випадків односторонньої зміни умов Договору Покупцем), є невід’ємною частиною цього Договору та є обов’язковими для виконання Сторонами лише в разі, якщо вони оформлені таким чином: відповідають вимогам чинного законодавства України, виконані письмово, підписані повноважними представниками Сторін. Усі виправлення у тексті, зміни та доповнення до Договору мають юридичну силу лише у разі їх взаємного посвідчення повноважними представниками Сторін, без переліку таких змін. Таким чином, Замовником розроблено та затверджено тендерну документацію без врахування чинних норм Особливостей, чим недотримано вимоги пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень: 12.12.2023 10:09 - 27.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 12.12.2023 10:09

Оскарження висновку в суді

Опис: На підставі ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі", ураховуючи незгоду з інформацією, викладеною у висновку, КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" оскаржено висновок до суду 26.12.2023
Дата публікації: 26.12.2023 17:24
Дата відкриття провадження: 08.08.2024 00:00
Номер відкриття провадження: П/320/36680/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник не погоджується з інформацією, викладеною у висновку. Висновок буде оскаржено до суду
Дата публікації звіту: 12.12.2023 16:06

Запити/Пояснення