-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Завершальні будівельні роботи «Реконструкція з прибудовою будівель і споруд гімназії № 59 імені О.М. Бойченка, вул. Велика Китаївська, 85 в Голосіївському районі м. Києва» (Класифікація за ДК 021:2015: 45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів CPV: 45214000-0)
Завершена
52 229 907.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 261 149.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 261 149.53 UAH
Номер:
4e316bc4728441a49931fd1d32798e1b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-21-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.07.2023 00:00
Період моніторингу:
21.07.2023 13:07 - 12.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.07.2023 № 226
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2023-06-07-007668-a 07.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН» установлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства капітального будівництва, реконструкції та інвестицій «Голосіїво-будінвест» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.06.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН» (далі – ТОВ «БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН»), вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН», протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 26.06.2023 № 26-06-1, протокол про визначення переможця від 27.06.2023 № 27-06-1, повідомлення про намір укласти договір від 27.06.2023, договір підряду від 06.07.2023 № 06/07-23 на суму 49886160,50 грн, у т.ч. ПДВ – 8314360,08 грн (далі - Договір).
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 26.07.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та розрахунків із підтвердним документами на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість.
Однак Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель розрахунків із підтвердними документами на підставі яких розрахував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість.
Крім того, під час моніторингу встановлено, що Додатком № 1 тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критерія, визначеним у статті 16 Закону, в тому числі підпунктом 2.1. пункту 2 даного додатку визначено, що на підтвердження інженера з охорони праці надається чинний сертифікат та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату.
В тендерній пропозиції учасника ТОВ «БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН» не надано відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату на інженера з охорони праці, чим не дотримано вимогу підпункту 2.1 пункту 2 Додатку № 1 тендерної документації.
Держаудитслужба 07.08.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та підтверджуючих документів щодо виконання учасником ТОВ «БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН» вимог тендерної документації в частині надання кваліфікаційного посвідчення до сертифікату інженера з охорони праці Грицая Юрія Володимировича.
Однак, Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель запитуваної інформації та документів.
Отже на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, визначив його переможцем та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
14.08.2023 17:52 - 29.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2023 17:52
Запити/Пояснення
Номер:
3a51c6168df347e38d48ad1051b29382
Назва:
Запит на отримання інформації
Дата опублікування:
26.07.2023 14:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі завершальних будівельних робіт «Реконструкція з прибудовою будівель і споруд гімназії № 59 імені О.М. Бойченка, вул. Велика Китаївська, 85 в Голосіївському районі м. Києва» (Класифікація за ДК 021:2015: 45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів CPV: 45214000-0) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-07-007668-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та розрахунків з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
760d1a4396584fe3adfdff0a98d63429
Назва:
Запит на отримання інформації
Дата опублікування:
07.08.2023 15:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі завершальних будівельних робіт «Реконструкція з прибудовою будівель і споруд гімназії № 59 імені О.М. Бойченка, вул. Велика Китаївська, 85 в Голосіївському районі м. Києва» (Класифікація за ДК 021:2015: 45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів CPV: 45214000-0) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-07-007668-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів щодо виконання учасником ТОВ «БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН» вимог тендерної документації в частині надання кваліфікаційного посвідчення до сертифікату інженера з охорони праці Грицая Юрія Володимировича?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.