• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. 7-го Вересня від перехрестя з вул. Центральна до перехрестя з вул. Весняна, буд.1 в смт Донець Ізюмського району Харківської області

Завершена

4 570 565.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 852.83 UAH
Номер: b14c7bb775144e9f9bed0163383dba69
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-21-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.09.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 21.09.2023 17:00 - 13.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.09.2023 №74-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 03 серпня 2023 року №003100-18/8714-2023 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 21.09.2023 №74-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8.UA-2023-06-06-012823-a 06.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу житлово-комунального господарства, транспортного сполучення та благоустрою Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 06 червня 2023 року №45), реєстр отриманих тендерних пропозицій, вимогу про усунення порушення UA-2023-06-06-012823-a.c1, рішення Замовника від 12 червня 2023 року, тендерну пропозицію ТОВ "СПЕЦБУД-СЕРВІС", вимогу про усунення невідповідностей до 20 червня 2023 року 19:56, протокольне рішення (протокол) від 20 червня 2023 року №97, повідомлення про намір укласти договір, договір від 27 червня 2023 року №1/260623, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 03 липня 2023 року №1 та від 01 вересня 2023 року №2, пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 29 вересня 2023 року через електронну систему закупівель. Відповідно до абзацу 2 пункту 46 Постанови №1178, договір про закупівлю в електронній системі закупівель оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону. Так, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. За результатами моніторингу установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону договір від 27 червня 2023 року №1/260623 не оприлюднений на вебпорталі Уповноваженого органу протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Так, договір про закупівлю укладений 27 червня 2023 року, а оприлюднений – 01 вересня 2023 року.
Період усунення порушень: 11.10.2023 18:28 - 26.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 11.10.2023 18:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. 7-го Вересня від перехрестя з вул. Центральна до перехрестя з вул. Весняна, буд.1 в смт Донець Ізюмського району Харківської області), номер оголошення UA-2023-06-06-012823-a, який опублікований 11 жовтня 2023 року, установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону договір від 27 червня 2023 року №1/260623 не оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Так, договір про закупівлю укладений 27 червня 2023 року, а оприлюднений – 01 вересня 2023 року. Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне: За результатами закупівлі Замовником укладено договір від 27 червня 2023 року №1/260623 з переможцем товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦБУД-СЕРВІС», який був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу 28 червня 2023 року в 10:10 про що свідчить скрін сторінки Замовника з електронного майданчика Zakupivli.pro, який надавався Замовником до пояснення на запит. Крім цього, Замовник звернувся до ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» щодо некоректно відображеної інформації на майданчику стосовно дати оприлюднення договору від 27 червня 2023 року №1/260623. 11 жовтня 2023 року ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» на лист Замовника № 1703/03-06 від 11.10.2023 повідомив, що під час завантаження додаткової угоди 01.09.2023 року в системі змінилася дата завантаження договору і зараз відображається некоректно. На сьогоднішній день в системі немає можливості виправити дату підписання договору. На підставі викладеного, Замовник оприлюднив договір від 27 червня 2023 року №1/260623 на веб-порталі Уповноваженого органу протягом трьох робочих днів з дня його укладення, а саме 28 червня 2023 року, з дотриманням вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Також повідомляємо, що результати моніторингу процедури закупівлі будуть враховані в подальшій роботі. Додатки: 1. Копія листа Замовника № 1703/03-06 від 11.10.2023; 2. Копія листа ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» Вих. № 11/10/ZK-1168 від 11.10.2023; 3. Скрін сторінки Замовника з електронного майданчика Zakupivli.pro.
Дата публікації звіту: 18.10.2023 13:14

Запити/Пояснення