-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Л. Українки в с. Павлівка Ямницької сільської ради Івано-Франківської області
Орган місцевого самоврядування. Код ЄДРПОУ 04356461 Найменування замовника: Ямницька сільська рада, Місцезнаходження замовника:вул.Галицька,36, с.Ямниця, Івано-Франківська область,77422 Мова:українська Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету.Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
Завершена
1 648 402.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 484.02 UAH
мін. крок: 1% або 16 484.02 UAH
Номер:
ae98386e40b640fb9b34b83a33dcb7f6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-22-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.06.2023 00:00
Період моніторингу:
22.06.2023 11:47 - 14.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.06.2023 №39-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 22.06.2023 №39-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-06-06-006358-a 06.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 27 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЯМНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника зі змінами (далі – ТД), перелік змін до ТД, тендерну пропозицію ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.06.2023 №62, повідомлення про намір укласти договір від 16.06.2023 року, договір про закупівлю від 26.06.2023 №371, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 26.06.2023 року.
Період усунення порушень:
27.06.2023 11:13 - 01.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.06.2023 11:13
Запити/Пояснення
Номер:
0007eecb85de4380970097a35151b30e
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
22.06.2023 12:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Л. Українки в с. Павлівка Ямницької сільської ради Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-06-006358-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
619a506b20af467ba3f748e70a311771
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
26.06.2023 10:30
Опис:
Ямницька сільська рада (надалі - Замовник) у відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби від 22.06.2023 № 39-з у межах проведення моніторингу процедури закупівлі “Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Л.Українки в с. Павлівка Ямницької сільської ради Івано-Франківської області” (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)” (UA-2023-06-06-006358-a) пояснює наступне.
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості .
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до рішення сесії Ямницької сільської ради від 26.02.2019 р. “Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати при здійсненні будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок коштів сільського бюджету”, з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта, за мінусом Глави 10 “Утримання служб замовника та інжинірінгові послуги” та Глави 12 “Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд” кошторисної документації з урахуванням технічного стану дорожнього покриття вулиці Л.Українки в с. Павлівка.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримано позитивний експертний звіт (експертний звіт від 03.04.2023 №I-0017-23/ПРОЕКСП).
Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей робіт, що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Перелік видів робіт та їх обсяги вказані в Додатку 3 до Тендерної документації “Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі”.
2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами).
З метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://yamnytsya-otg.if.ua/wp-content/uploads/2023/06/Обгрунтування-Л.Українки.pdf.