• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Заходи з енергозбереження (придбання матеріалів: пінополістирол ДК 021:2015: 44112000-8; сітка армуюча 44114220-0 для поточного ремонту господарським способом фасаду багатоквартирного житлового будинку №54 по вул. Соборності України, м. Долинська, Кропивницького району, Кіровоградської області

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).

Завершена

202 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 023.50 UAH
Номер: dada8cfb56a34dcca91d15a529f77357
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-11-000112
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.07.2023 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 11.07.2023 17:54 - 02.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.07.2023 № 48-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 11.07.2023 № 48-з Витяг Переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1.UA-2023-06-05-013714-a 05.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 99) 082-87-50, n.slusarenko2020@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 41, абзаців 3, 5 підпунктів 1, 2, 3 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей, статті 5 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення встановлених порушень вимог пунктів 41, абзаців 3, 5 підпунктів 1, 2, 3 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей, статті 5 Закону шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Долинське міське комунальне господарство» при Долинській міській раді (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.06.2023 № 52, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Айбудмаркет» (далі – ТОВ «Айбудмаркет»), товариства з обмеженою відповідальністю «Ніка Трейд Сервіс» (далі – ТОВ «Ніка Трейд Сервіс»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.06.2023 № 69, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.06.2023 № 72, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.06.2023, договір про закупівлю товарів від 30.06.2023 № 131/23 на суму 142 195,80 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Ніка Трейд Сервіс» (далі – Договір), пояснення надані 17.07.2023 Замовником через електронну систему закупівель. За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено неправомірне відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ТОВ «Айбудмаркет» з підстав, зазначених в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.06.2023 № 69 (далі – протокол № 69). Пунктом 6 додатка 2 «Технічна специфікація (вимоги)» тендерної документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає на кожний товар документ, який підтверджує якість запропонованого учасником товару, сертифікат якості або декларацію відповідності тощо. В примітці додатка 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» тендерної документації зазначено, що документи, які не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. У разі, якщо тендерною документацією вимагається надання документів, не передбачених чинним законодавством для учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають не подання відповідних документів. Так, підставою для відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції у протоколі зазначено, що учасником ТОВ «Айбудмаркет» не надано документ, який підтверджує якість запропонованого учасником товару сітки скловолоконної, виробником якого є ТОВ «Мастерпласт Україна». Однак, Замовник не звернув увагу на надання учасником ТОВ «Айбудмаркет» у складі тендерної пропозиції листа державного підприємства «Закарпаттястандартметрологія» від 25.01.2019 № 12/5-1 на запит ТОВ «Мастерпласт Україна», в якому повідомлено з посиланням на нормативно-правові акти, що обов`язкова сертифікація продукції в державній системі сертифікації з 01.01.2018 скасована. Тобто, учасником ТОВ «Айбудмаркет» у складі тендерної пропозиції надано лист-пояснення з посиланням на нормативно-правові акти про не подання сертифікату якості на товар сітку армуючу. Крім того, слід зазначити, що пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що відсутність документів, які не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Тому, Замовником безпідставно відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ «Айбудмаркет», який у складі тендерної пропозиції надав документ на підтвердження якості запропонованого товару та довів відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам товару сітки армуючої, чим порушив вимоги пункту 41, абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей та не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону. Також, установлено, що на порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Ніка Трейд Сервіс» як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Пункт 1 розділ 5 «Оцінка тендерної пропозиції» (далі – пункт 1 Розділ 5) тендерної документації передбачає, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронну систему закупівель протягом 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасником виявлених невідповідностей. Так, Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учаснику ТОВ «Ніка Трейд Сервіс» у строк до 20.06.2023, а саме: - надати форму тендерної пропозиції на фірмовому бланку, як того вимагає пункт 1 Розділу 3 тендерної документації; - надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, як того вимагає пункт 1 Розділу 3 тендерної документації; - надати оригінал або належним чином завірену нотаріусом копію Статуту (для юридичних осіб) (в разі, якщо Статут знаходить у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, учасник надає лист в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг), як того вимагає пункт 1 Розділу 3 тендерної документації; - надати документ (або витяг із такого документу), який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника за підписом керівника та головного бухгалтера або бухгалтера учасника та/або протокол загальних зборів учасників, згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами закупівлі, як того вимагає пункт 1 Розділу 3 тендерної документації; - надати копію діючої ліцензії (в разі якщо така діяльність підлягає ліцензуванню, у разі, якщо не підлягає – учасник надає лист – пояснення (обґрунтоване пояснення) в довільній формі з посиланням на нормативно – правові підстави) на право займатися відповідним видом господарської діяльності (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців), як того вимагає пункт 1 Розділ 3 тендерної документації; - надати додаток 2 «Технічна специфікація (вимоги)» тендерної документації, оформлений на фірмовому бланку, як того вимагає пункт 1 Розділу 3 тендерної документації; - надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановлених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, як того вимагає розділ 2 додатку №1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» тендерної документації; - надати додаток 3 «Проєкт договору» тендерної документації, як того вимагає пункт 1 Розділу 3 тендерної документації; - надати додаток 5 «Загальні відомості про учасника» тендерної документації, як того вимагає пункт 1 Розділу 3 тендерної документації. Учасник ТОВ «Ніка Трейд Сервіс» не виправив виявлені замовником вищезазначені невідповідності протягом зазначеного строку. Проте, Замовник, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.06.2023 № 72 зазначив, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Ніка Трейд Сервіс» відповідає всім вимогам тендерної документації та визнав його переможцем, чим не дотримано вимоги пункту 1 Розділу 5 тендерної документації. Крім того, установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ “Ніка Трейд Сервіс» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Так, пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнену тендерну пропозицію за формою наведеною у додатку 4 тендерної документації, в пункті шостому якої учасник повинен замість прочерку вказати протягом якого періоду він має можливість та погоджується поставити товар з дня отримання заявки від Замовника. В додатку 3 тендерної документації міститься Проект договору про закупівлю товарів, згоду на істотні умови якого учасник завантажує у складі тендерної пропозиції шляхом проставляння засвідчуваного напису на кожній сторінці Проекту договору «З умовами договору згідні». При цьому слід зазначити, що умовами пункту 5.1, підпункту 5.3.2 пункту 5.3 розділу V «Поставка товару» Проекту договору про закупівлю, а в подальшому і умовами Договору, передбачено термін, протягом якого поставка товару повинна бути здійсненна після надання заявки Замовником, а саме, не пізніше 2-х робочих днів. Учасник ТОВ «Ніка Трейд Сервіс» погодився з умовами проекту договору, завантаживши його у складі тендерної пропозиції, на кожній сторінці зроблено засвідчувальний напис «З умовами договору згідні». Учасником ТОВ «Ніка Трейд Сервіс» у складі тендерної пропозиції надано тендерну пропозицію, в пункті шостому якої зазначив, що має можливість та погоджується поставити товар протягом 7-ми днів з дня отримання заявки від Замовника. Тобто, строк поставки товару з дня отримання заявки від Замовника, який зазначено в Проекті договору, відрізняється від строку поставки, який зазначив учасник ТОВ «Ніка Трейд Сервіс» в тендерній пропозиції, чим не дотримано вимоги додатка 3 тендерної документації. Також, установлено, що на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «Ніка Трейд Сервіс» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Так, пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (далі – пункт 1 Розділ 3) тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» (далі – Додаток 1) тендерної документації. Повідомлення про намір укласти договір Замовник оприлюднив 20.06.2023. Тобто, переможець процедури закупівлі ТОВ «Ніка Трейд Сервіс» повинен по 24.06.2023 включно надати Замовнику документи згідно Додатка 1 тендерної документації, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, зокрема: - відомості з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство про те, що учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Дата формування документу не може бути раніше дати оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. Відомості надаються за письмовим запитом до Міжрегіональних управлінь юстиції Міністерства юстиції України у формі інформаційного листа. Вищезазначений документ переможець процедури закупівлі ТОВ «Ніка Трейд Сервіс» надав з пропуском строку, а саме, на 6-й день, тобто 26.06.2023, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3, Додатка 1 тендерної документації. Внаслідок встановленого на порушення вимог підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично не відмінено.
Період усунення порушень: 24.07.2023 15:09 - 08.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 24.07.2023 15:09

Оскарження висновку в суді

Опис: 07.08.2023 подано позовну заяву про скасування висновку щодо проведення моніторингу Держаудит службою
Дата публікації: 08.08.2023 08:15
Дата відкриття провадження: 07.08.2023 00:00
Номер відкриття провадження: 340/6501/23

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 04-11/21/2024пр
Дата відкриття провадження: 23.08.2024 00:00
Номер відкриття провадження : 33/4809/411/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне підприємство «Долинське міське комунальне господарство» при Долинській міській раді надає інформацію про усунення порушення згідно висновку УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 24 липня 2023 року до процедури закупівлі, яка додається в окремому файлі "Інформація про усунення порушення.pdf".
Дата публікації звіту: 31.07.2023 13:48

Запити/Пояснення