-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт з протиаварійними та енергозберігаючими заходами Ліцею с. Льотниче Зимнівської сільської ради Володимирського району Волинської області за адресою: вул. Молодіжна, 2, с. Льотниче Володимирського району Волинської області
Дана закупівля проводиться у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон), з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості) (із змінами й доповненнями) та інших нормативно-правових актів у сфері закупівель
Завершена
77 735 990.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 388 679.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 388 679.95 UAH
Номер:
5f651425c3bc410581f60371dcf8a4ee
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-14-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.08.2023 00:00
Період моніторингу:
14.08.2023 18:10 - 05.09.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.08.2023 № 56-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 14.08.2023 № 56-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-06-05-013071-a 05.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель гуманітарного відділу виконавчого комітету Зимнівської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.06.2023 № 53 зі змінами, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬЕКОБУД» (далі – ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД»), протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 14.06.2023 № 56, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.06.2023, договір підряду від 26.06.2023 № 07/23 на суму 60 526 283,03 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» (далі – Договір), додаткова угода від 05.07.2023 № 1 до Договору, пояснення надане 21.08.2023 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
25.08.2023 17:00 - 31.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.08.2023 17:00
Запити/Пояснення
Номер:
8f2000e47b2a4e6696410e3a64c31495
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
16.08.2023 12:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт з протиаварійними та енергозберігаючими заходами Ліцею с. Льотниче Зимнівської сільської ради Володимирського району Волинської області за адресою: вул. Молодіжна, 2, с. Льотниче Володимирського району Волинської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-05-013071-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
dededf13d5044186a2e6c1bbcdef7b46
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
21.08.2023 14:45
Опис:
У відповідності до проведення моніторингу процедури публічної закупівлі “Капітальний ремонт з протиаварійними та енергозберігаючими заходами Ліцею с. Льотниче Зимнівської сільської ради Володимирського району Волинської області за адресою: вул. Молодіжна, 2, с. Льотниче Володимирського району Волинської області” (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-05-013071-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та повідомляємо, що розмір бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідно до проектно-кошторисної документації, яка затверджена розпорядженням сільського голови Зимнівської сільської ради №101А від 01.06.2023 року.
З метою створення належних умов для надання якісної освіти в Зимнівській громаді розроблено проєктно-кошторисну документацію по капітальному ремонту з протиаварійними та енергозберігаючими заходами ліцею с. Льотниче Зимнівської сільської ради Володимирського району Волинської області
Закупівля робіт обумовлена необхідністю створення безпечних та комфортних умов для занять школярів.
Однією з головних проблем є зношення та протікання твердої і м’якої покрівлі будівлі ліцею, яка за довгі роки експлуатації вичерпала свій ресурс. Старе шиферне покриття у багатьох місцях потріскалося від зношеності та перепадів температур. Водостічні труби частково відсутні, дощова вода тече по стінах будівлі. В приміщенні неможливо забезпечити виконання вимог Санітарного регламенту через те, що дах під час інтенсивних дощів та шквального вітру стрімко протікає. Вода просочується на стелю, яка почала теж протікати та осідати від чого на стінах утворюється пліснява, створює небезпеку для здоров’я учнів та має не естетичний вигляд, зниження температурного режиму, порушення санітарних норм в навчальних кабінетах та приміщеннях. Передбачені ремонтні роботи дадуть можливість краще організувати навчально-виховний процес із здобувачами освіти на належному рівні. Учні та працівники будуть навчатися та працювати у комфортних умовах, батьки школярів будуть впевнені, що їх діти у безпеці. Збільшаться показники кількості набору учнів до школи та зросте якість надання освітніх послуг.
Закупівля робіт з проведення капітального ремонту здійснюється відповідно до діючих стандартів, норм та правил, виконання робіт з будівництва, які повинні відповідати проектним рішенням та затвердженій в установленому порядку проектній документації Замовника.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбувається виходячи з вимог законодавства України щодо якості аналогічних товарів, робіт або подібних послуг.
Загальна інформація про закупівлю згідно тендерної документації, інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно додатку 2 до тендерної документації.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі визначався з урахуванням ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»” відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт з протиаварійними та енергозберігаючими заходами Ліцею с. Льотниче Зимнівської сільської ради Володимирського району Волинської області за адресою: вул. Молодіжна, 2, с. Льотниче Володимирського району Волинської області) 77’735’990,00 грн (з ПДВ).
Закупівля «Капітальний ремонт з протиаварійними та енергозберігаючими заходами Ліцею с. Льотниче Зимнівської сільської ради Володимирського району Волинської області за адресою: вул. Молодіжна, 2, с. Льотниче Володимирського району Волинської області» за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація проведена із застосуванням процедури Відкриті торги з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) та Закону України «Про публічні закупівлі».
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) https://zymnivska-gromada.gov.ua/news/1691505519/.