• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Томатна паста; консервовані помідори (3,0 л); огірки консервовані (3,0 л); ікра кабачкова; сухофрукти; родзинки; повидло

Завершена

558 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 16 767.00 UAH
Номер: ff1b411e06f14bf58cc7f24e5b8418e2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-18-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.07.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 18.07.2023 21:49 - 09.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.07.2023 № 168 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 17.07.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.07.2023 № 168 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 17 UA-2023-06-05-007590-a 05.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 826-08-47, yanadevi07186@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178 розгляду тендерної пропозиції ФОП Харін Олександр Григорович; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178 – в редакції від 03.01.202 року); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Хорошевського геріатричного пансіонату, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 01.06.2023 року № 25/23, тендерну пропозицію Фізичної особи – підприємця Харін Олександр Григорович (далі – учасник – переможець) , реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол Замовника від 14.06.2023 № 33/23в про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 14.06.2023 року, протокольне рішення Уповноваженої особи Замовника про продовження строку дії тендерної пропозиції від 26.06.2023 року № 53/23в, договір про закупівлю від 03.07.2023 року № 169/23-Т. За результатами аналізу питання розгляду тендерної документації встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в тендерній документації Замовника не зазначено такі відомості як посада посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. При цьому, слід зазначити, що згідно пункту 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту). Крім того, у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327 із змінами, така посада як «уповноважена особа» відсутня.
Період усунення порушень: 27.07.2023 09:50 - 11.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.07.2023 09:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Державною аудиторською службою України Північно-східним офісом Держаудитслужби (далі — Орган державного фінансового контролю) 18.07.2023 року наказом №168 було розпочато процедуру моніторингу закупівлі томатної пасти; консервованих помідорів (з,0л); огірків консервованих (3,0л); ікри кабачкової; сухофруктів; родзинок; повидла (код ДК 021:2015 – 15330000-0 оброблені фрукти та овочі) проведеного КУ Хорошевський геріатричний пансіонат. За результатами проведеного моніторингу були встановлено, що тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону, а саме встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в тендерній документації Замовника не зазначено такі відомості як посада посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. При цьому в тендерній документації на закупівлю оброблених фруктів та овочів (томатна паста; консервовані помідори (3,0 л); огірки консервовані (3,0 л); ікра кабачкова; сухофрукти; родзинки; повидло) в п. 2.3. «посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками» розділу «Загальні положення» вказано - уповноважена особа Микола Миколайович ЗУБ, вул. Сонячна, 2, смт. Хорошеве, Харківський р-н, Харківська обл., 62466, Телефон: (067) 577-01-63, Е-mail: zubm999@gmail.com, натомість Орган державного фінансового контролю зазначає, що у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327 із змінами, така посада як «уповноважена особа» відсутня. Звертаємо Вашу увагу на те, що Органом державного фінансового контролю вже було поведено моніторинг інших закупівель Замовника (UA-2023-01-04-003174-a; UA-2022-12-28-005006-a), де в тендерній документації також була зазначена посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками - уповноважена особа Микола Миколайович ЗУБ. При цьому за результатом проведених моніторингів вказаних закупівель Органом державного фінансового контролю порушень такого характеру зафіксовано не було. З огляду на викладене та керуючись висновками проведеного моніторингу Замовником здійснено інші заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме буде організовано проходження уповноваженою особою замовника додаткового навчання з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 01.08.2023 14:40

Запити/Пояснення