• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи

Завершена

492 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 461.50 UAH
Номер: c2a83d30378449ab96e4a1adea3033cc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-26-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.06.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 26.06.2023 16:41 - 18.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.06.2023 Одеса № 161 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 26.06.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 26.06.2023. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 26.06.2023 № 161 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 4 UA-2023-06-05-006133-a 05.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, il_krasiy@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог підпункту абзацу 2 та 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 06 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Знам’янської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.06.2023 № 08 (далі – ТД), тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ГАВРИЛІВКА» (далі – ТОВ «ГАВРИЛІВКА»), рішення уповноваженої особи від 13.06.2023 № 11, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 13.06.2023, договір про закупівлю від 21.06.2023 № 74, пояснення на запит Південного офісу Держаудитслужби, отримані 05.07.2023 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням http://czo.gov.ua/verify. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Відповідно до пункту 44 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» удосконалений електронний підпис – електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Учасник ТОВ «ГАВРИЛІВКА» подав свою тендерну пропозицію з накладенням електронного підпису. Водночас під час перевірки зазначеного електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений» та тип підпису «удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника електронного підпису, який не є кваліфікованим, що не відповідає вимогам підпункту 1.4 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 03.07.2023 щодо ненакладення кваліфікованого підпису на тендерну пропозицію учасником ТОВ «ГАВРИЛІВКА», Замовник 05.07.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що вважає електронний підпис, накладений зазначеним учасником, кваліфікованим. Пояснення не спростовує факту виявленого порушення, оскільки тип носія особистого ключа учасника ТОВ «ГАВРИЛІВКА» є «незахищений» та тип підпису «удосконалений», який не є кваліфікованим. Крім того, відповідно до підпунктів 2.2 та 2.3 пункту 2 Додатка 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до ТД Замовник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть безпосередньо залучені до поставки товарів, подають, зокрема інформацію та документи: скановану з оригіналу копію посвідчень про перевірку знань з охорони праці працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які пройшли навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці (не менше одного), та витягу з протоколу комісії з перевірки знань з охорони праці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, чинного на кінцевий термін подання пропозицій; протокол проходження гігієнічного навчання працівників(а), виданий у 2023 році. Водночас у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАВРИЛІВКА» відсутні посвідчення про перевірку знань з охорони праці працівників, витяг з протоколу комісії з перевірки знань з охорони праці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, чинний на кінцевий термін подання пропозицій, та протокол проходження гігієнічного навчання працівників(а), виданий у 2023 році, що не відповідає вимогам підпунктів 2.2 та 2.3 пункту 2 Додатка 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 03.07.2023 щодо ненадання учасником ТОВ «ГАВРИЛІВКА» вищезазначених документів, Замовник 05.07.2023 надав пояснення, в якому погоджується, що учасником не було надано відповідні документи. Отже, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГАВРИЛІВКА» у зв’язку із невідповідністю вимогам, встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Крім того, відповідно до пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує відповідність поданої тендерної пропозиції технічній специфікації (необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі), зокрема: документами, що підтверджують дослідження змивів на патогенну та умовно патогенну мікрофлору автотранспорту у 2023 році. Водночас учасником ТОВ «ГАВРИЛІВКА» у складі тендерної пропозиції надано протокол випробувань, зокрема щодо змиву зі стини будки рефрижератора Мерседес – 519 ВН 4894 IP, який виданий Випробувальним центром ДП «Одеський регіональний центр стадартизації, метрології та сертифікації» у 2022 році, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 03.07.2023 щодо ненадання учасником ТОВ «ГАВРИЛІВКА» вищезазначеного документа, Замовник 05.07.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що у довідці про санітарну обробку транспортного засобу від 08.06.2023 № 767, яка надана учасником у складі тендерної пропозиції зазначено, що якість санітарної обробки автотранспорту (мийки, дезінфікації та дезінсекції) перевіряється під час змивів з поверхні автотранспортного засобу, які виконуються Одеською регіональною державною лабораторією Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та Державним підприємством «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації», під час перевірок Держпродспоживслужби, про що складаються акти. Пояснення не спростовує факту виявленого порушення, оскільки у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника відсутній документ, який підтверджує дослідження змивів на патогенну та умовно патогенну мікрофлору автотранспорту у 2023 році. Отже, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГАВРИЛІВКА» у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція зазначеного учасника не невідповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень: 06.07.2023 15:57 - 21.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 06.07.2023 15:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунено шляхом розірвання договору додатковою угодою, звіт про виконання оприлюднено в електронній системі.
Дата публікації звіту: 12.07.2023 10:26

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 12.07.2023 17:21

Запити/Пояснення